Vind ik fijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm scheld je gelijk daarmee?
Dat is oud nieuws.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Maleisische studente heeft in Australië zo'n 4,6 miljoen dollar (circa 2,9 miljoen euro) uitgegeven nadat ze ontdekte dat ze onbeperkt rood kon staan bij haar bank. De 21-jarige Christine Jia Xin Lee dacht naar eigen zeggen dat het geld afkomstig was van haar rijke ouders.
De studente gebruikte het geld onder meer om kleren, schoenen en handtassen aan te schaffen, zo berichtte The Sydney Morning Herald zondag. De bank bevroor haar rekening vorig jaar, nadat de vrouw in een dag tijd 1,15 miljoen dollar had weggesluisd. Toen pas bleek dat ze door een fout van de bank onbeperkt geld kon opnemen.
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jijquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.
lol ok jimmyquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jij
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
quote:
hey poepiequote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nog een jaar om zwanger te raken.
Wie biedt zich aan.
je vriend wellichtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
Wat is dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
en vragen of chloro hem wilt vasthoudenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
en dan dadelijk gaat ie weer een paar uurtjes emo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |