TR gezet, onterecht mensen hun mening willen belemmeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand geeft een kanker sorry maat
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand geeft een kanker sorry maat
wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.
Wat heb jij vanmorgen gesliktquote:Op zondag 22 mei 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och hebben we frass weer, zegt niets behalve.[naam]god en tr ga lekker naar vbl ofzo
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeer vervelend voor je Niels, ik hoop dat je deze moeilijke tijden door kan komen
meestal wel tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
wrs een aanslagquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo ergquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
valt wel meequote:
okquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
just stahp plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
kkquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |