hahahahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat je broer meer geschrokken is.
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.quote:
Geen enkel normaal mens snapt dat.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
quote:
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
Plus bitches.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.
Link?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Ik weet het niet.. Begint wel een beetje eng te worden allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Daar heb je er ook een hoop van op Facebookquote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Dit lijkt mij een heel goed plan.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
ff serieus ik stel voor een mondiale MDMA-knuffelsessie en dan gewoon klaar met die bullshit. ik moet letterlijk een klein beetje huilen van deze reactie.
Nederland mijn Vaderlandquote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar heb je er ook een hoop van op Facebook
Jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
NWS / respecteer jij buitenlanders wel voldoende?
Ik ga zo soep maken. Was het eigenlijk gisteren al van plan.quote:
hoe was je dutje?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga zo soep maken. Was het eigenlijk gisteren al van plan.
slapen is voor apenquote:
Je mag het namens mijn account zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou wat over NWS zeggen maar ik doe het niet, want dan mag ik weer een dag weg
Was berenpak2 bezet?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag het namens mijn account zeggen.
Mijn wachtwoord is berenpak46
Ik ben gwn gebleven toen ik laatst inhoudelijk ietwat kritisch wasquote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou wat over NWS zeggen maar ik doe het niet, want dan mag ik weer een dag weg
Goede oplossing inderdaad gvd.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
NWS / respecteer jij buitenlanders wel voldoende?
Wellicht dat jij wat meer krediet hebt op FOK!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gwn gebleven toen ik laatst inhoudelijk ietwat kritisch was![]()
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat jij wat meer krediet hebt op FOK!
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpjequote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goede oplossing inderdaad gvd.
Maar dat filmpje, man man man.!
Misschien moet ik dat voortaan maar ook doenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.
Ik had laatst kwark die smaakte naar kots. Had groot ingeslagen, liters kwark in huis met kottsmaak.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet gore yoghurt als ontbijt want beachbody moet eraan komen he
Is het al winter
Hij liet hem gisterenavond in de bushalte zitten en reed gewoon door, en de buschauffeur heeft volgens mij kanker.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpje
Ik was een post aan het typen, maar toch besloten niet op invoeren te drukken.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
wauwquote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag het namens mijn account zeggen.
Mijn wachtwoord is berenpak46
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij liet hem gisterenavond in de bushalte zitten en reed gewoon door, en de buschauffeur heeft volgens mij kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |