slecht skateweer?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukte niet, dus maar even m'n fiets opghaald.
Beetje zwakbegaafdheid misschien?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpje
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zwakbegaafdheid misschien?
Dat stemmetje
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik had laatst kwark die smaakte naar kots. Had groot ingeslagen, liters kwark in huis met kottsmaak.
[ afbeelding ]
HAHAHAAHHA GODVERquote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
[..]
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.quote:
ahaha tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
O dat moest dat gifje uitbeeldenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
Als hij nou gewoon die bus instapt en normaal vraagt waarom hij hem gisterenavond liet zitten, dan zou het gesprek heel anders verlopen. Als je gelijk begint met kankerflikker etc dan schiet je jezelf in de voeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.
wat had je op?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.
valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
onder invloed skaten is juist hartstikke leuk man
skateboarden dan wel
jij vindt niks leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |