P6 lijkt me wel een realistische startplek, kijken wat hij vanaf die plek kan gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
P6? Verstappen wint gewoon Monaco. Je hoorde het hier voor het eerst.
Realistisch, maar niet heel ambitieus. P3 is ook realistisch maar wel wat ambitieuzer. P6 is in de Red Bull eigenlijk een verplichting.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
P6 lijkt me wel een realistische startplek, kijken wat hij vanaf die plek kan gaan doen
Gastquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
P6? Verstappen wint gewoon Monaco. Je hoorde het hier voor het eerst.
P5 is een verplichting maar ik weet niet of hij Ricciardo over 1 rondje kan verslaan, die rode en zilveren auto's staan er dan ook nog voorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:57 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Realistisch, maar niet heel ambitieus. P3 is ook realistisch maar wel wat ambitieuzer. P6 is in de Red Bull eigenlijk een verplichting.
Dat weet ik nog niet, of die er voor staan. Maar Ricciardo verslaan is geen verplichting in mijn ogen. P6 is dus echt minimaal, lager mag op voorhand eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
P5 is een verplichting maar ik weet niet of hij Ricciardo over 1 rondje kan verslaan, die rode en zilveren auto's staan er dan ook nog voor
Moet je even terug bladerenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Welk verhaal was er dan over meer vleugel bijzetten bij Ricciardo en dat Max dat niet wist van de auto? Bron?
je teammaat verslaan is altijd een verplichting vind ik maar of het hem in dit stadium gaat lukken denk ik dus van niet en het is alleen maar hopen dat ze voor minimaal 1 Ferrari staan, Mercedes lijkt me ongrijpbaar in normale omstandighedenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, of die er voor staan. Maar Ricciardo verslaan is geen verplichting in mijn ogen. P6 is dus echt minimaal, lager mag op voorhand eigenlijk niet.
Ja wat? Hier hoorde je ook voor het eerst dat Max de volgende (inmiddels de vorige) GP in de Red Bull gezet werd hoor:quote:
quote:
Ik kan me ook nog een post van iemand herinneren die baalde dat ie geen geld had ingezet op GP winst voor Max vlak voor hij naar RB ging. Toen waren de odds 250-300 ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja wat? Hier hoorde je ook voor het eerst dat Max de volgende (inmiddels de vorige) GP in de Red Bull gezet werd hoor:
[..]
Punten worden verdeeld op zondag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:21 schreef Fer het volgende:
Met 0,4s van de nieuwe motor, zouden ze iedere race de strijd met Ferrari aan kunnen gaan. Daarnaast op Silverstone, Budapest en Singapore met Mercedes kunnen meten.
Daarnaast als Max iedere keer 0,3s achter Ricciardo staat, maar tijdens de race continue in zijn nek zit de hijgen, omdat hij een betere race afstelling heeft, is het ook goed.
SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #209 Monaco - voorgenietenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Welk verhaal was er dan over meer vleugel bijzetten bij Ricciardo en dat Max dat niet wist van de auto? Bron?
Eens, helemaal nu RIC de nieuwe Renault motor heeft en Max niet. Ook al scheelt het op Monaco hooguit tweetienden. Ik zet RIC daarom op p3 en Max op p5 omdat ie Raikonnen voorblijft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je teammaat verslaan is altijd een verplichting vind ik maar of het hem in dit stadium gaat lukken denk ik dus van niet en het is alleen maar hopen dat ze voor minimaal 1 Ferrari staan, Mercedes lijkt me ongrijpbaar in normale omstandigheden
Ik schat McLaren hoger in op Monaco dan TR.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:19 schreef aesop het volgende:
[..]
Eens, helemaal nu RIC de nieuwe Renault motor heeft en Max niet. Ook al scheelt het op Monaco hooguit tweetienden. Ik zet RIC daarom op p3 en Max op p5 omdat ie Raikonnen voorblijft.
O en Toro Rosso zou hier wel eens het vierde team kunnen zijn, dus p7 en p8 voor Sainz en Kvyat. En McLaren zal het vijfde team zijn.
Dat bevestigt alleen dat Ricciardo erg blij was met zijn ronde. Dat ie daarmee voor Max bleef zal echt wel mee hebben gespeeld.quote:zaterdag 21 mei 2016 @ 05:25 • 272
VacaLoca
Na de kwalificatie stelde ik dat Ricciardo niet juichde van opluchting maar van dat ie een perfect lap gereden had, en dat dat een uniek iets is en dat dat de 3.2 tiende achterstand van Max opzich prima maakte.
Nu de bevestiging van Ricciardo:
" "In Q3 reed ik één van mijn beste ronden, zoniet mijn beste ronde, in mijn gehele Formule 1-carričre. Ik had maar één setje banden en de sprong die ik ten opzichte van het tweede kwalificatiesegment kon maken was waanzinnig"
Is dat al bevestigd van die motoren? Ik las er wel wat over dat ze er in Monaco nauwelijks voordeel van verwachten omdat de drivability minder goed is dan de oude versiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:19 schreef aesop het volgende:
[..]
Eens, helemaal nu RIC de nieuwe Renault motor heeft en Max niet. Ook al scheelt het op Monaco hooguit tweetienden. Ik zet RIC daarom op p3 en Max op p5 omdat ie Raikonnen voorblijft.
O en Toro Rosso zou hier wel eens het vierde team kunnen zijn, dus p7 en p8 voor Sainz en Kvyat. En McLaren zal het vijfde team zijn.
Dat Renault twee nieuwe motoren meeneemt naar Monaco wel. Wie er mee gaan rijden nog niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd van die motoren? Ik las er wel wat over dat ze er in Monaco nauwelijks voordeel van verwachten omdat de drivability minder goed is dan de oude versie
Dat de drivability minder zou zijn is nieuw voor mij. Goede reden om de nieuwe motor nog niet in te zetten lijkt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd van die motoren? Ik las er wel wat over dat ze er in Monaco nauwelijks voordeel van verwachten omdat de drivability minder goed is dan de oude versie
Ik heb dat ook nog nergens gelezen, alleen positieve verhalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat de drivability minder zou zijn is nieuw voor mij. Goede reden om de nieuwe motor nog niet in te zetten lijkt me.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat de drivability minder zou zijn is nieuw voor mij. Goede reden om de nieuwe motor nog niet in te zetten lijkt me.
http://www.autosport.com/(...)e-per-team-in-monacoquote:Renault will only have enough parts to give its works team and Red Bull one of its new Formula 1 engines each at the Monaco Grand Prix.
The French firm intends to bring the debut of its eagerly-awaited upgraded engine forward from the Canadian GP as originally planned to next weekend's Monaco event after a successful test at Barcelona this week.
But the accelerated schedule means there will not be time to prepare enough new power unit components for all four Renault-powered drivers until Montreal.
Red Bull must therefore choose which of Daniel Ricciardo and Max Verstappen receives the new engine, a decision complicated by the team status intrigue at the squad following Verstappen's win on his RBR debut in the Spanish GP.
At Renault, Kevin Magnussen is ahead of Jolyon Palmer in the standings and tried the engine at the Barcelona test - where his team-mate made way for test driver Esteban Ocon - but managing director Cyril Abiteboul confirmed to Autosport his team is still deliberating which driver to hand the power unit to.
Autosport understands Renault does not anticipate the engine will provide a significant advantage around the tight Monte Carlo street circuit.
It had originally been concerned that while the new V6 was more powerful, it might initially lack driveability compared to the current engine until it was further refined, making it potentially disadvantageous in Monaco.
OK maar waarom staat er dan dat ze er geen groot voordeel in zienquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:11 schreef VitaminWater het volgende:
Daar staat dat dat eerst werd gedacht/gevreesd, niet dat dat is gebleken uit de tests.
Omdat het Monaco is en de verbetering vooral het aantal pk's is, iets wat op dat circuit niet erg belangrijk is. Maar de zorgen bleken voor zover ik weet ongegrond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar waarom staat er dan dat ze er geen groot voordeel in zien
Omdat extra motorvermogen niet veel bijdraagt aan de snelheid op Monacoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar waarom staat er dan dat ze er geen groot voordeel in zien
dat weet ik wel in zijn algemeenheid maar hier vergelijken ze de motoren toch met elkaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Omdat extra motorvermogen niet veel bijdraagt aan de snelheid op Monaco
Ik snap je vraag niet helemaal denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik wel in zijn algemeenheid maar hier vergelijken ze de motoren toch met elkaar?
Ik denk dat hij het artikel niet helemaal snaptquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal denk ik.
Ok geen probleemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal denk ik.
Ja nog even terug gelezen ook over de tests en daar zeggen ze inderdaad dat de drivability goed was, we zullen het bier van gisteravond er maar de schuld van gevenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:26 schreef aesop het volgende:
Er staat letterlijk dat ze twijfelden om de nieuwe motor in te zetten in Monaco omdat ze bang waren dat de drivability minder zou zijn dan bij de oude motor en daarmee het effect van het grotere vermogen teniet zou doen. Kennelijk hebben de tests in Barcelona uitgewezen dat de drivability beter is en dus zetten ze de nieuwe motor in.
mogen = moetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat Renault twee nieuwe motoren meeneemt naar Monaco wel. Wie er mee gaan rijden nog niet.
http://www.motorsport.com(...)o-grand-prix-738690/
twitter:ZiggoSport twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 11:49:11"Waar was jij toen @Max33Verstappen won?" @robkamphues ging langs bij BN'rs, te zien om 13.00u op @ZiggoSport https://t.co/nbIEIArzAc reageer retweet
Maak jij hem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:04 schreef SnowOokami het volgende:
Tijd voor een Kamphuus afzeik draadje?
Je hebt gelijk. Beter schenken we hem geen aandacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
:effort:
en ik laat alles wat die kerel zegt toch langs me heen gaan.
ur awesomequote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
http://nieuw.ad.nl/show/s(...)jferrecord~ad29b2c0/
Het MAX-effectquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
http://nieuw.ad.nl/show/s(...)jferrecord~ad29b2c0/
Dit is trouwens ook een pareltjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jenson Button and Fernando Alonso sporting some cheesy early 2000's fashion at the presentation of the Renault R202 in 2002. - Reddit
De teenslippers maken het plaatje compleet.![]()
Op dit moment is dat nog geen verplichting. Dat kan je nu nog niet eisen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je teammaat verslaan is altijd een verplichting vind ik maar of het hem in dit stadium gaat lukken denk ik dus van niet en het is alleen maar hopen dat ze voor minimaal 1 Ferrari staan, Mercedes lijkt me ongrijpbaar in normale omstandigheden
http://imgur.com/a/DGn9Jquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik googlede op "F1 horrible outfits" en de eerste rits foto's zijn allemaal van Lewis
Ja maar dat is in de jaren 90. En het is een Duitser. Oneerlijke vergelijking hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/DGn9J
Schumacher kon er anders ook wat van
Bij ziggo wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Breaker.Faker het volgende:
Is de GP van Canada te volgen via de open net net als afgelopen jaren?
RTL-D.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Breaker.Faker het volgende:
Is de GP van Canada te volgen via de open net net als afgelopen jaren?
Dit vind ik ook wel ver gaan. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
OMFG hoe ver kan je het uit melkentwitter:ZiggoSport twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 11:49:11"Waar was jij toen @Max33Verstappen won?" @robkamphues ging langs bij BN'rs, te zien om 13.00u op @ZiggoSport https://t.co/nbIEIArzAc reageer retweet
lekker je McLaren uit een kraan zien stuiteren, even apeldoorn bellenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
afgelopen weekend gebeurt tijdens de Historical Grand Prix.
Daar is het dan al te laat voorquote:Op zondag 22 mei 2016 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker je McLaren uit een kraan zien stuiteren, even apeldoorn bellen
Nee, ik denk dat je de enige bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:53 schreef opreis het volgende:
Normaal keek ik al van te voren uit naar de GP weekenden, toen Max vorig jaar begon werd dit nog erger, toen hij naar RB ging weer een stapje erger, en nu hij een GP gewonnen heeft is het allemaal erg. Natuurlijk is het niet realistisch dat hij weer wint, maar de gedachte alleen al dat hij weer voor een podium mee kan doen is al heerlijk. Nog meer mensen die er nu nog meer naar uitkijken dan normaal?
Nee, zelfde als de afgelopen 15 jaar. Hoop dat Hamilton weer keer wint! Afwisselingquote:Op zondag 22 mei 2016 12:53 schreef opreis het volgende:
Normaal keek ik al van te voren uit naar de GP weekenden, toen Max vorig jaar begon werd dit nog erger, toen hij naar RB ging weer een stapje erger, en nu hij een GP gewonnen heeft is het allemaal erg. Natuurlijk is het niet realistisch dat hij weer wint, maar de gedachte alleen al dat hij weer voor een podium mee kan doen is al heerlijk. Nog meer mensen die er nu nog meer naar uitkijken dan normaal?
Nee ondenkbaar!quote:Op zondag 22 mei 2016 12:53 schreef opreis het volgende:
Was dat een complete show om bij BN'ers langs te gaan of een onderdeel van een show?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
OMFG hoe ver kan je het uit melkentwitter:ZiggoSport twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 11:49:11"Waar was jij toen @Max33Verstappen won?" @robkamphues ging langs bij BN'rs, te zien om 13.00u op @ZiggoSport https://t.co/nbIEIArzAc reageer retweet
Show is een groot woord. Die ene nerd + Kamphues zaten in een auto en reden langs allerlei BN'ers om te vragen waar zij waren vorige week zondag.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef davedavy het volgende:
[..]
Was dat een complete show om bij BN'ers langs te gaan of een onderdeel van een show?
Ik vind de term BN'er wel mooi. Het is zo treffend. Bekend...én Nederlands, dat ben je dan. Meer ook niet. En dat is bij de meesten ook zo.quote:
De meesten zijn nauwelijks bekend. Ja, van een of ander suf programma, maar dat is niet 'bekend', maar 'zou je kunnen kennen van dat suffe programma'.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vind de term BN'er wel mooi. Het is zo treffend. Bekend...én Nederlands, dat ben je dan. Meer ook niet. En dat is bij de meesten ook zo.
Installeer de app Filmontelevision en je kunt de Sky Sports stream volgenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef DuTank het volgende:
Er zijn vast wel genoeg streams te vinden van deze race he? Aangezien ik volgende week ergens ben waar ze geen Ziggo hebben
Of kun je 1 race kopen, net als bij het voetbal?
Volgens mij kan je via sport1 go races los kopen maar heb het zelf geen ervaring mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef DuTank het volgende:
Er zijn vast wel genoeg streams te vinden van deze race he? Aangezien ik volgende week ergens ben waar ze geen Ziggo hebben
Of kun je 1 race kopen, net als bij het voetbal?
Gebruik de Horizon Go app!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef DuTank het volgende:
geen MotoGP kijken als er geen F1 racequote:Op zondag 22 mei 2016 15:23 schreef D. het volgende:
Bij gebrek aan een live race die van vorige week maar weer eens teruggekeken
Naar fietsen kijken is niet zo mijn dingquote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geen MotoGP kijken als er geen F1 race
ik dacht toch dat ik Moto zei, en niet Giro....quote:
Zijn ook 'fietsen'quote:Op zondag 22 mei 2016 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht toch dat ik Moto zei, en niet Giro....
via internet kan ik gelijk kijken. moet ik me later registreren?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Installeer de app Filmontelevision en je kunt de Sky Sports stream volgen
Kamphues is een professional stalkerquote:Op zondag 22 mei 2016 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Show is een groot woord. Die ene nerd + Kamphues zaten in een auto en reden langs allerlei BN'ers om te vragen waar zij waren vorige week zondag.
Is dat een app voor smartphone/tablet of hebben we ook een versie voor een laptop (Macbook)?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Installeer de app Filmontelevision en je kunt de Sky Sports stream volgen
Ik heb m op mijn IPad....quote:Op zondag 22 mei 2016 19:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is dat een app voor smartphone/tablet of hebben we ook een versie voor een laptop (Macbook)?
Geen idee, heb m een paar gebruikt zonder dat ik moest registreren.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:44 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
via internet kan ik gelijk kijken. moet ik me later registreren?
Ja ik ben lui snap jequote:Op zondag 22 mei 2016 19:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb m op mijn IPad....
Misschien zelf even zoeken?
[..]
Geen idee, heb m een paar gebruikt zonder dat ik moest registreren.
Jemig, die ene in eerste filmpje die helemaal in lucht vloog. Hopelijk valt het meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |