Ah oké, die is in ieder geval nog wel gewoon te bekijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee het was de aflevering van Peter en Heike Scholten.
Ik lees dat Peter een burn out had in NL en toen besloot te stoppen met werken. Op vakantie gegaan met vrouw en kinderen en toen besloten om meteen door te pakken en in ZA te gaan wonen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik kan me ook alleen de aflevering in ZA herinneren met die racisten. Geen andere die zich in ZA afspeelde.
De url verwijst trouwens nog wel naar de betreffende aflevering
http://www.avrotros.nl/ik(...)de-familie-scholten/
Wat op zich wel grappig is want in de aflevering van Max werd de achternaam weggevaagd. Ik zocht op de voornamen en voila.
Niet meer, op uitzending gemist staat ie geblokkeerdquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef larsico het volgende:
[..]
Ah oké, die is in ieder geval nog wel gewoon te bekijken
En daarna wat argeloze toeristen te pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik lees dat Peter een burn out had in NL en toen besloot te stoppen met werken. Op vakantie gegaan met vrouw en kinderen en toen besloten om meteen door te pakken en in ZA te gaan wonen.
Jullie zeggen hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2016 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet meer, op uitzending gemist staat ie geblokkeerd
ik heb ze ook vrijwel allemaal gezien. En het daagt wel ergens maar niet heel erg goed.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna wat argeloze toeristen te pakkenZegt me verder helemaal niks meer. Dacht dat ik de meeste toch wel gezien had.
Een herhaling zal er iig nooit meer inzittenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
ik heb ze ook vrijwel allemaal gezien. En het daagt wel ergens maar niet heel erg goed.
nee. Ik ben nog even aan het googlen maar ik zie ook nergens bewegende beelden verstopt ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een herhaling zal er iig nooit meer inzitten
Ook die koppen zeggen me helemaal niksquote:Op maandag 23 mei 2016 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee. Ik ben nog even aan het googlen maar ik zie ook nergens bewegende beelden verstopt ofzo
Wel foto's
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jullie zeggen hetzelfde
Bedoelen alleen beiden de andere
Wat is de reden dat die aflevering offline is?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Een herhaling zal er iig nooit meer inzitten
dat hij nu mensen oplicht, is net in Groeten van Max geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat die aflevering offline is?
En wat was er zo erg aan die aflevering?
Deze mensen zaten in het programma 'De groeten van Max' (consumentenreisprogramma) en zij hebben een aantal toeristen opgelicht. Wel geld geïnd maar de mensen konden fluiten naar hun vakantie (en hun geld dus).quote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat die aflevering offline is?
En wat was er zo erg aan die aflevering?
Leeft inmiddels gelukkig samen met een man?quote:
Ik hoop het want de liefde straalt er niet bepaald vanaf tussen die 2.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leeft inmiddels gelukkig samen met een man?
Hij is dus daadwerkelijk homoquote:
Nope.quote:
Spoiler!quote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef alors het volgende:
Maar die kinderen, die waren van hun samen? Ze waren al jaren samen en ze zag niet dat hij gay was? Ik schakelde later in...
blijven kijken, antwoord komt zoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef alors het volgende:
Maar die kinderen, die waren van hun samen? Ze waren al jaren samen en ze zag niet dat hij gay was? Ik schakelde later in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |