Ja maar wel onderbouwen waarom het dan die richting op zou gaan, anders zeggen ze van ja, waarom niet andere kant?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Mja, daar zat ik ook over te denkenIk gooi het er gewoon op dat ik een kleine sample size heb
wattes?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb trouwens ook een significant nul-effect![]()
Ja dat is ook het plan, deze week ff meeten met mijn scriptiecoach om mijn resultaten te showenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar wel onderbouwen waarom het dan die richting op zou gaan, anders zeggen ze van ja, waarom niet andere kant?
[..]
wattes?
moet goed komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan, deze week ff meeten met mijn scriptiecoach om mijn resultaten te showen
Nou, de coefficient is 0.005 (dus het daadwerkelijke effect), en die is significant op 99%
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen danquote:
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen dan
Fok is een vrij forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
Hallo, als Braddie hier weer post, kunnen jullie hem dan doorsturen naar de KLB SC?
Helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen dan
jullie mogen hem hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
Hallo, als Braddie hier weer post, kunnen jullie hem dan doorsturen naar de KLB SC?
Meh, was nog steeds moe daarnaquote:
Weer wat geleerdquote:
Je moet ook patat eten, is beterquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
ben misselijk door de redbull en friet en kip
nee ik zeg frietquote:
Ben jaloers.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
ben misselijk door de redbull en friet en kip
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
je voelt je tanden afbrokkelen als je een slok neemtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij weet! Die zooi is niet te zuipen.
Zoveel suiker als daar in zit is niet gezond man.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
je voelt je tanden afbrokkelen als je een slok neemt
ahhh monster lekker manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoveel suiker als daar in zit is niet gezond man.
Heb ooit eens die groene Monster energy geprobeerd, 2 slokken... Toen heb ik'm weggegooid
Ik krijg dat spul echt niet weg. Cola, Sinas, normale redbull gaat ook nog wel. Maar Monster? Bah. Heeft vind ik ook een hele nare nasmaak.quote:
lust ik nietquote:
Je hebt er ook een met ijsthee smaak, die vind ik wel OKquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik krijg dat spul echt niet weg. Cola, Sinas, normale redbull gaat ook nog wel. Maar Monster? Bah. Heeft vind ik ook een hele nare nasmaak.
Die ken ik niet, maar dan drink ik toch liever gewoon ijstheequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je hebt er ook een met ijsthee smaak, die vind ik wel OK
Ik drink inderdaad heel sporadisch bier. Maar als ik het drink dan toch wel Hertog Jan of Grolsch.quote:
Zo krijg je wel alleen het beste van het beste te zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee ik kijk iedere keer de linkjes op fok.
lekkerquote:
Ooooooooooh, excuses, jaaaaaaquote:
hier doe ik mijn vruchtbaarheidsdans opquote:
I NEED A ONE DANCEquote:
Wil je normaal doen met je tyfus muziekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I NEED A ONE DANCE
GOT A HENNESY IN MY HAND
ONE MORE TIME BEFORE I GO
HIGH POWERS TAKING A HOLD ON ME
Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.quote:
Ga jij maar twerken hoor babequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Dit kan niet als mod!!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.
Dit vraag je niet aan een dame.quote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpdquote:
Ik bedoelde laatste weekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wat je denkt dat ik nog maagd ben?!
Slechts details.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
Ben je al rippedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer over grilled cheese in de gym, moest meteen aan Jr denken
Kon hem alleen niet meer vinden op google
Je hebt heus wel een fapje gepleegdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
grapjas.quote:
Je kan ook seks hebben met een FOK!modquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
Geeft geheid gezeurquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook seks hebben met een FOK!mod
ja vast niet discreet niequote:
Kon tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
grapjas.
Nee, eerst buikje weg, dan de spiertjes
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.quote:
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.quote:
Tot zo dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring wel
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAAquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
nee, dat is te saaiquote:
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.
Gaat vies sloomquote:
Val ik eens even door de mand zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strak
Saai? :Squote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAA
[..]
nee, dat is te saai![]()
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller wegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat vies sloom
Maarja, geduldig blijven
Jezusquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Zeker weten dat het niet paxcon was?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Ach je hebt tenminste seksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
HAHAHAHquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet paxcon was?
Da's de Gangesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijkenquote:
ja, moet niet dingen dubbel gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoegquote:
Ik heb drank op dan word ik wat loslippigquote:
hou je mond over paxconquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller weg
Brohugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoeg
Over lullen gesproken....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horen
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijken!
[..]
ja, moet niet dingen dubbel gaan doen
weet ik veel, probeer me heir ook maar uit te lullen
Sorry.quote:
Beetje te gay dit.quote:
Zou pax best willen pijpen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar slank zonder zichtbare spieren schiet ook niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjes
Dat al?quote:
Oh, ja heb ik nietquote:
Ik niet. Maar whatever float's your boat.quote:
👱jaquote:
Erg he?quote:
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.quote:
Er staat niet voor niets te in de zin.quote:
Ja. Knuffeltje maakt toch niet uit van wiequote:
Niet gezien denk ik, mijn geheugen is laatste tijd niet zo goedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja heb ik niethad je die mooie van buiten al gezien? Is wel weer tijd terug
Ohh, daar ga ik echt niet al over nadenken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.
Hard gelachequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet anders word ik verliefd op je als je zo voor me opkomt
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaarquote:
Okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet anders word ik verliefd op je als je zo voor me opkomt
Knappe jongen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik niet. Maar whatever float's your boat.
Boek zal wel uitkomen in die tussentijd mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.
Awwwwquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaar
Niet huilen
M'n record is 5 jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaar
Niet huilen
Ik durf het niet te bekijken want waarschijnlijk kom ik dan niet bij van het lachenquote:
Wat is de Spice Girls????quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet huilen
Dat nader ik ook in 2017quote:
Pittige wijvenquote:
Ik ben bezig de boekjes te kopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, daar ga ik echt niet al over nadenken hoorik vind gewoon leuk en tijd vliegtttt toch voorbij
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lul niet man, je laat Loka elk weekend alle hoeken van je huis zien volgens mij
Zou me niet verbazen als hij straks dood neervalt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek zal wel uitkomen in die tussentijd mag ik hopen
Toen ik voor het laatst bij een seksuele ervaring aanwezig was werd Feyenoord ook kampioen dat jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Met Mortie?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst bij een seksuele ervaring aanwezig was werd Feyenoord ook kampioen dat jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik mag hopen dat hij dat boek al zo goed als af heeft, maar alleen nog twijfelt over een paar hoofdstukken om te herschrijven ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij straks dood neervalt.
Nee. Ik heb ook vrienden buiten fok.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet gezien denk ik, mijn geheugen is laatste tijd niet zo goed
quote:
pyjamaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga niet zo snel ik moet mn pyjama aandoen en mn haar in een staart
Poezelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?!
Oke smeltsmeltsmelttttquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?!
Wat is er mis met pyjama's dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pyjama![]()
Je bent ook een typetje zo af en toe hè
Wat is er mis mee gvdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pyjama![]()
Je bent ook een typetje zo af en toe hè
Kijk😂😂😂😂👌🏻quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf het niet te bekijken want waarschijnlijk kom ik dan niet bij van het lachen
Gaat goed komen. Hoeren zijn daar 20 euro.quote:
Die heb ik echt al 15 jaarniet meer gedragenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke smeltsmeltsmelttttahwww ZO SCHATTIG
Ben verliefd
Je gedraagt je sowieso al jaren niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik echt al 15 jaarniet meer gedragen
Onder Groningen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het is ijskoud, weenie waar jij leeft
moet je de kachel aanzetten 🐕quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ten zuiden van the Wallquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder Groningen he.
Daar begint de ijstijd ook als eerst
Beertjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een baard van ruim een maand geloof ik.
Te lui om te scheren
Je bent niet cool genoeg voor die emoticonsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn telefoon geeft optie voor de coole emoticons niet als ik reactie Typ
wat zou mijne zeggen als ik mortaxx typquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn telefoon geeft optie voor de coole emoticons niet als ik reactie Typ
probeer het eensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat zou mijne zeggen als ik mortaxx typ
jij ziet er niet alleen uit als een pinda hèquote:
ik zie er niet uit als een pindaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij ziet er niet alleen uit als een pinda hè
je hebt ook de hersenactiviteit
watquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zijn er nog veel meer dan twee jaar geleden dat ik het is gratis dagelijkse nieuwsbrief ontvangen en wij zullen nooit uw persoonlijke informatie delen met anderen en u kunt u de mogelijkheid om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zijn er nog veel meer dan twee jaar geleden dat ik het is gratis dagelijkse nieuwsbrief ontvangen en wij zullen nooit uw persoonlijke informatie delen met anderen en u kunt u de mogelijkheid om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers
oh hmm raarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit geeft m'n telefoon steeds als suggestie
Jij 💟quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar het moet wel bij hem passen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar het moet wel bij hem passen.
Leuk hoor. Uit eten met je vriendin en na afloop gevraagdworden of je nog een lolly mee wil. Zou ik ook genot vindenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Opso vind je bij het sociale netwerk in kwestie van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van
Dat was echt engquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.
quote:
Welke vriendin?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk hoor. Uit eten met je vriendin en na afloop gevraagdworden of je nog een lolly mee wil. Zou ik ook genot vinden
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaaktequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Faxie het volgende:
Maar had ik nou begrepen dat Deezer een date had?
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Faxie het volgende:
Maar had ik nou begrepen dat Deezer een date had?
jouw telefoon is wel overijverig zegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
Sof ook een beetje een Messiaanse speech van Obama heeft het recht om de link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht
Owquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaakte
dit inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaakte
Werkt hier ook voor geen meter vanavondquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
SchijtfokKan niet eens fatsoenlijk posten
Ik wilde bijna iets banwaardigs posten, gelukkig werkte FOK! niet mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Mja ach een mod daar vond het weer nodig m'n reactie te verwijderen
Telkens blijft hij vastlopen, moet je weer f5-enquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Werkt hier ook voor geen meter vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |