M'n record is 5 jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaar
Niet huilen
Ik durf het niet te bekijken want waarschijnlijk kom ik dan niet bij van het lachenquote:
Wat is de Spice Girls????quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaar
Niet huilen
Dat nader ik ook in 2017quote:
Pittige wijvenquote:
Ik ben bezig de boekjes te kopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, daar ga ik echt niet al over nadenken hoorik vind gewoon leuk en tijd vliegtttt toch voorbij
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lul niet man, je laat Loka elk weekend alle hoeken van je huis zien volgens mij
Zou me niet verbazen als hij straks dood neervalt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek zal wel uitkomen in die tussentijd mag ik hopen
Toen ik voor het laatst bij een seksuele ervaring aanwezig was werd Feyenoord ook kampioen dat jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Met Mortie?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst bij een seksuele ervaring aanwezig was werd Feyenoord ook kampioen dat jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik mag hopen dat hij dat boek al zo goed als af heeft, maar alleen nog twijfelt over een paar hoofdstukken om te herschrijven ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij straks dood neervalt.
Nee. Ik heb ook vrienden buiten fok.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet gezien denk ik, mijn geheugen is laatste tijd niet zo goed
quote:
pyjamaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga niet zo snel ik moet mn pyjama aandoen en mn haar in een staart
Poezelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?!
Oke smeltsmeltsmelttttquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?!
Wat is er mis met pyjama's dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pyjama![]()
Je bent ook een typetje zo af en toe hè
Wat is er mis mee gvdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pyjama![]()
Je bent ook een typetje zo af en toe hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |