Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.quote:
Ga jij maar twerken hoor babequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Dit kan niet als mod!!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.
Dit vraag je niet aan een dame.quote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpdquote:
Ik bedoelde laatste weekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wat je denkt dat ik nog maagd ben?!
Slechts details.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
Ben je al rippedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer over grilled cheese in de gym, moest meteen aan Jr denken
Kon hem alleen niet meer vinden op google
Je hebt heus wel een fapje gepleegdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
grapjas.quote:
Je kan ook seks hebben met een FOK!modquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
Geeft geheid gezeurquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook seks hebben met een FOK!mod
ja vast niet discreet niequote:
Kon tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
grapjas.
Nee, eerst buikje weg, dan de spiertjes
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.quote:
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.quote:
Tot zo dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring wel
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAAquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
nee, dat is te saaiquote:
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.
Gaat vies sloomquote:
Val ik eens even door de mand zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strak
Saai? :Squote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAA
[..]
nee, dat is te saai![]()
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller wegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat vies sloom
Maarja, geduldig blijven
Jezusquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Zeker weten dat het niet paxcon was?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Ach je hebt tenminste seksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
HAHAHAHquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet paxcon was?
Da's de Gangesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijkenquote:
ja, moet niet dingen dubbel gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoegquote:
Ik heb drank op dan word ik wat loslippigquote:
hou je mond over paxconquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller weg
Brohugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoeg
Over lullen gesproken....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horen
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijken!
[..]
ja, moet niet dingen dubbel gaan doen
weet ik veel, probeer me heir ook maar uit te lullen
Sorry.quote:
Beetje te gay dit.quote:
Zou pax best willen pijpen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar slank zonder zichtbare spieren schiet ook niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjes
Dat al?quote:
Oh, ja heb ik nietquote:
Ik niet. Maar whatever float's your boat.quote:
👱jaquote:
Erg he?quote:
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.quote:
Er staat niet voor niets te in de zin.quote:
Ja. Knuffeltje maakt toch niet uit van wiequote:
Niet gezien denk ik, mijn geheugen is laatste tijd niet zo goedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja heb ik niethad je die mooie van buiten al gezien? Is wel weer tijd terug
Ohh, daar ga ik echt niet al over nadenken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.
Hard gelachequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet anders word ik verliefd op je als je zo voor me opkomt
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaarquote:
Okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet anders word ik verliefd op je als je zo voor me opkomt
Knappe jongen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik niet. Maar whatever float's your boat.
Boek zal wel uitkomen in die tussentijd mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er straks al van dat we weer een jaar moeten wachten.
Awwwwquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst seks had was Feyenoord kampioen was en de Spice Girls nog bij elkaar
Niet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |