Val ik eens even door de mand zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strak
Saai? :Squote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAA
[..]
nee, dat is te saai![]()
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller wegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat vies sloom
Maarja, geduldig blijven
Jezusquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Zeker weten dat het niet paxcon was?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.
Ach je hebt tenminste seksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
HAHAHAHquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet paxcon was?
Da's de Gangesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijkenquote:
ja, moet niet dingen dubbel gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Val ik eens even door de mand zeg.
[..]
Saai? :S
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoegquote:
Ik heb drank op dan word ik wat loslippigquote:
hou je mond over paxconquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje spiertjes kweken, dan is het vet ook sneller weg
Brohugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik ben niet spannend genoeg
Over lullen gesproken....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsnog nee maar toch bedankt. Als ik mij bedenk zul je van me horen
[..]
Ik ook, maar kan zondag kijken!
[..]
ja, moet niet dingen dubbel gaan doen
weet ik veel, probeer me heir ook maar uit te lullen
Sorry.quote:
Beetje te gay dit.quote:
Zou pax best willen pijpen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar slank zonder zichtbare spieren schiet ook niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de spiertjes minder zichtbaar zijn met veel vetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |