Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.quote:
Ga jij maar twerken hoor babequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Dit kan niet als mod!!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Liever de hoer van Yvonne dan de zoon van je moeder.
Dit vraag je niet aan een dame.quote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever aan twerken
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpdquote:
Ik bedoelde laatste weekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wat je denkt dat ik nog maagd ben?!
Slechts details.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
Ben je al rippedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer over grilled cheese in de gym, moest meteen aan Jr denken
Kon hem alleen niet meer vinden op google
Je hebt heus wel een fapje gepleegdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Echte dames posten ook geen foto's in kpd
grapjas.quote:
Je kan ook seks hebben met een FOK!modquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
Geeft geheid gezeurquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
maar ik kan seks hebben met collega maar twijfel, omdat collega![]()
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook seks hebben met een FOK!mod
ja vast niet discreet niequote:
Kon tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
grapjas.
Nee, eerst buikje weg, dan de spiertjes
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.quote:
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.quote:
Tot zo dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al gehad, exmod dan. Was goeie ervaring wel
Als je een dikke pener hebt zijn ze altijd strakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
ja daarom, en niet straks = beter niet HAHAAquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het leuke van seks is juist als de vrouw strak is.
nee, dat is te saaiquote:
Ach meisje toch. Toen ik het met Opso deed dachten ze dat de Nijl ook in Groningen stroomde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja moet wel seks hebben met iemand waar ik het mee op kan doen zeg maar he. Hé, jij vraagt de reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |