quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Opso vind je bij het sociale netwerk in kwestie van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van
Dat was echt engquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.
quote:
Welke vriendin?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk hoor. Uit eten met je vriendin en na afloop gevraagdworden of je nog een lolly mee wil. Zou ik ook genot vinden
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaaktequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Faxie het volgende:
Maar had ik nou begrepen dat Deezer een date had?
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Faxie het volgende:
Maar had ik nou begrepen dat Deezer een date had?
jouw telefoon is wel overijverig zegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
Sof ook een beetje een Messiaanse speech van Obama heeft het recht om de link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht
Owquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaakte
dit inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
enige wat ik begreep was dat een meisje afhaakte
Werkt hier ook voor geen meter vanavondquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
SchijtfokKan niet eens fatsoenlijk posten
Ik wilde bijna iets banwaardigs posten, gelukkig werkte FOK! niet mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Mja ach een mod daar vond het weer nodig m'n reactie te verwijderen
Telkens blijft hij vastlopen, moet je weer f5-enquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Werkt hier ook voor geen meter vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |