Zelfs gekken horen erbij. Het is alleen bij bepaalde soorten wat irritant.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef flibber het volgende:
dat kan nu gezegd worden, heeft lang geduurd.
--knip--
Je quote selectief. Er stond 'en zeggen' achter.quote:
Ik heb het niet over jij die beschuldigt, ik heb het over die zanger die beschuldigt. Je weet wel, wat als reden wordt aangegeven voor het weren van hem van dat festival.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik beschuldig helemaal niemand. Ik heb het over een mogelijke waarschijnlijkheid dat, als tegenstelling van de bewering waar ik op reageerde.
Waarom is anti-islam niet helemaal top? Waarom is het ridiculiseren van een gedachtegoed die zoveel polarisatie en ellende veroorzaakt niet prima? Een gedachtegoed wat rationeel gezien complete onzin is ook te benoemen als complete onzin?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik alles zo doorlees lijkt het erop alsof er mensen zijn die denken dat het meemaken van zo'n aanslag betekent dat je daarna alles moet kunnen vinden en zeggen. Dat is echt onzin. Iets meer respijt, ok. Maar het is geen vrijbrief.
Daarnaast heb je een groep die lijkt te menen dat alles wat anti-islam is helemaal top is. Die zijn gewoon niet helemaal helder in hun bovenkamer. Helaas biedt het internet tegenwoordig een podium voor dit soort idioten.
Respectloos zijn is idioot. Afgeven op anderen die anders in het leven staan is alleen leuk voor losers. Kijk naar jezelf en maak daar iets van in plaats van al die negativiteit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef truthortruth het volgende:
Waarom is anti-islam niet helemaal top? Waarom is het ridiculiseren van een gedachtegoed die zoveel polarisatie en ellende veroorzaakt niet prima? Een gedachtegoed wat rationeel gezien complete onzin is ook te benoemen als complete onzin?
deze man is slachtoffer geworden van extreme respectloosheid. Hij heeft mensen op een respectloze manier afgeslacht zien worden. Sorry, maar dan is het logisch dat hij niet respectvol meer tegenover een ideologie/religie kan staan die dat toestaat of zelfs toejuicht. Ik vind het zelfs respectloos dat je dat van hem vraagt.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Respectloos zijn is idioot. Afgeven op anderen die anders in het leven staan is alleen leuk voor losers. Kijk naar jezelf en maak daar iets van in plaats van al die negativiteit.
Waarom zou ik respect moeten hebben voor een intolerantie ideologie?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Respectloos zijn is idioot. Afgeven op anderen die anders in het leven staan is alleen leuk voor losers. Kijk naar jezelf en maak daar iets van in plaats van al die negativiteit.
Het blijft bijzonder hoe het dan ineens weer om 'anderen' draait. Die misconceptie blijft toch maar hangen. Ik vind de islam achterlijk, idioot, gevaarlijk en intolerant. Waar precies in die zin geef ik af op anderen?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals afgeven op een zanger van een band?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
Afgeven op anderen die anders in het leven staan is alleen leuk voor losers.
Het gaat om zijn mening. Niet om de persoon. Snap je dat nu echt niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zoals afgeven op een zanger van een band?
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om zijn mening. Niet om de persoon. Snap je dat nu echt niet?
Ben jij niet snugger genoeg om niet het verschil te zien tussen idioten die terreur stichten uit naam van Islam en normale mensen geloven in Allah?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
deze man is slachtoffer geworden van extreme respectloosheid. Hij heeft mensen op een respectloze manier afgeslacht zien worden. Sorry, maar dan is het logisch dat hij niet respectvol meer tegenover een ideologie/religie kan staan die dat toestaat of zelfs toejuicht. Ik vind het zelfs respectloos dat je dat van hem vraagt.
Jij wil vermeende intolerantie bestrijden met intolerantie? Wow!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waarom zou ik respect moeten hebben voor een intolerantie ideologie?
You can't argue with crazy. Blijkt maar weer eens. My bad.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder hoe het dan ineens weer om 'anderen' draait. Die misconceptie blijft toch maar hangen. Ik vind de islam achterlijk, idioot, gevaarlijk en intolerant. Waar precies in die zin geef ik af op anderen?
Kun je voor alle duidelijkheid even quoten welke van zijn uitspraken volgens jou niet door de beugel kan? Volgens mij zegt die man namelijk geen woord verkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik alles zo doorlees lijkt het erop alsof er mensen zijn die denken dat het meemaken van zo'n aanslag betekent dat je daarna alles moet kunnen vinden en zeggen. Dat is echt onzin. Iets meer respijt, ok. Maar het is geen vrijbrief.
Daarnaast heb je een groep die lijkt te menen dat alles wat anti-islam is helemaal top is. Die zijn gewoon niet helemaal helder in hun bovenkamer. Helaas biedt het internet tegenwoordig een podium voor dit soort idioten.
Wat grappig, je kan de vraag niet beantwoorden en dan spelen we op de man. Dit is echt een nieuwe voor me, nog nooit meegemaakt hier op fokquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
You can't argue with crazy. Blijkt maar weer eens. My bad.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij wil vermeende intolerantie bestrijden met intolerantie? Wow!
Ik ben ook wel benieuwd...quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kun je voor alle duidelijkheid even quoten welke van zijn uitspraken volgens jou niet door de beugel kan? Volgens mij zegt die man namelijk geen woord verkeerd.
Ik ben ook zeer verbaasd.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat grappig, je kan de vraag niet beantwoorden en dan spelen we op de man. Dit is echt een nieuwe voor me, nog nooit meegemaakt hier op fok
Je typt het toch zelf, ik quote helemaal niet selectiefquote:Op zondag 22 mei 2016 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je quote selectief. Er stond 'en zeggen' achter.
Wat in iemands hoofd om gaat is zijn probleem.
En dat is nu exact jouw fout. Dat je denkt bij de gedachtenpolitie te horen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om zijn mening. Niet om de persoon. Snap je dat nu echt niet?
Volgens mij was dat al aangegeven, maar het gaat om de volstrekt idiote beschuldiging richting de beveiliging.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef frietenstamp het volgende:
Kun je voor alle duidelijkheid even quoten welke van zijn uitspraken volgens jou niet door de beugel kan? Volgens mij zegt die man namelijk geen woord verkeerd.
Je noemt mensen onder meer achterlijk en vraagt vervolgens waar je op ze afgeeft. En dan verwacht je ook nog een serieus antwoord? Really?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat grappig, je kan de vraag niet beantwoorden en dan spelen we op de man. Dit is echt een nieuwe voor me, nog nooit meegemaakt hier op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |