Ter voorkoming van verdere verwarring gaarne uw profiel aanpassen naar waarheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:29 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ho ho ho ik ben ook een vrouw hoor.! Gekkie dat je er bent..
Oh nee hoor, jullie zijn wel welkom hoor, in R&P, SEX en KPD natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:33 schreef jen__ het volgende:
[..]
Opmerkzaam! En wat is dan de conclusie? Vrouwen horen niet op dit forum thuis? Of liever iets met meer geweld?
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-36340715quote:Eagles of Death Metal have been dropped from two French music festivals, after their singer reiterated his suggestion that security at the Bataclan was complicit in the 2015 terror attacks.
Dat de security niet op orde was moge toch wel bewezen geacht worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
En haast iedereen lijkt de leugens van geenstijl te geloven...
De echte reden:
[..]
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-36340715
Hij baseert z'n verdenking op het feit dat één van de medewerkers eerder die dag aan z'n mexicaanse vriendin vroeg van waar ze kwam. Volgens hem was dat om te weten of ze moslim was, dan zou men haar (volgens hem) niet neerschieten...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat de security niet op orde was moge toch wel bewezen geacht worden.
En de vraagtekens die hij zet lijken mij terecht, als het klopt wat hij aan onregelmatigheden beschrijft.
Betrokkenheid van (ex) personeel bij aanslagen komt vaker voor. Zo raar is dat niet.
Vreemde actie van de festivals. Misschien vertrouwen ze hun eigen security onvoldoende?
Gezien het feit dat moslims elkaar in het midden oosten bij bosjes tegelijk afslachten, krijg ik niet snel de indruk dat een paar psychopaten die strak van de dope staan de tijd nemen of even te checken of iemand moslim is of niet terwijl ze het ene na het andere magazijn in een volle club leegknallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hij baseert z'n verdenking op het feit dat één van de medewerkers eerder die dag aan z'n mexicaanse vriendin vroeg van waar ze kwam. Volgens hem was dat om te weten of ze moslim was, dan zou men haar (volgens hem) niet neerschieten...
Hij beschrijft meerdere zaken die vreemd zijn tav de beveiliging die dag. Alles bij mekaar kan best toevallige nalatigheid zijn maar ik kan me goed indenken dat hij daar niet van overtuigd is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hij baseert z'n verdenking op het feit dat één van de medewerkers eerder die dag aan z'n mexicaanse vriendin vroeg van waar ze kwam. Volgens hem was dat om te weten of ze moslim was, dan zou men haar (volgens hem) niet neerschieten...
Dat maakt het niet minder waarschijnlijk dat er ook tal van moslims kunnen zijn die daar wel op selecteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien het feit dat moslims elkaar in het midden oosten bij bosjes tegelijk afslachten, krijg ik niet snel de indruk dat een paar psychopaten die strak van de dope staan de tijd nemen of even te checken of iemand moslim is of niet terwijl ze het ene na het andere magazijn in een volle club leegknallen.
Ik vraag me af of je nog wel objectief kan nadenken met zo'n cocktail in je mik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waarschijnlijk dat er ook tal van moslims kunnen zijn die daar wel op selecteren.
Je kan werkelijk niet begrijpen dat het in Frankrijk nu wat gevoeliger ligt om mensen te beschuldigen van zulke zaken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waarschijnlijk dat er ook tal van moslims kunnen zijn die daar wel op selecteren.
Ik zie nu nog niks verwerpelijks.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Openbaar wapenbezit, anti abortus, mensen ongefundeerd beschuldigen van medeplichtigheid aan dat terrorisme, de slachtoffers afkammen en een soort eigen schuld dikke bult zeggen....
Tuurlijk is dat verwerpelijk... het is niet zo dat als iemand kritiek heeft op de islam alles wat hij zeg automatisch ok is.
Maar zoals al gezegd, zolang hij daar op het podium dit niet doet zie ik het probleem niet.
Ook dat is niet verwerpelijk. Sterker nog, als iemand dat mag beweren, zijn het de mensen die die aanslag hebben overleefd. Natuurlijk wel met een argumentatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
Eagles of Death Metal have been dropped from two French music festivals, after their singer reiterated his suggestion that security at the Bataclan was complicit in the 2015 terror attacks.
Wie zou dat wel zijn na zoiets te hebben overleefd?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij beschrijft meerdere zaken die vreemd zijn tav de beveiliging die dag. Alles bij mekaar kan best toevallige nalatigheid zijn maar ik kan me goed indenken dat hij daar niet van overtuigd is.
Gevoelig? Wat is dit voor flutargument? het is al bewezen dat terroristen in de beveiliging werken en dan zou iemand die Bataclan heeft overleefd niet de beveiliging verdacht vinden?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan werkelijk niet begrijpen dat het in Frankrijk nu wat gevoeliger ligt om mensen te beschuldigen van zulke zaken?
Die mensen die daar werkte zijn na te zoeken, dus met naam en toenaam bekend, het is alles behalve een klein ding die te beschuldigen. Denk je ook niet dat justitie dat niet grondig uitgezocht heeft, het is dus ook nog eens een schoffering daar naartoe, wat ook al gevoelig ligt.
Hou eens op met alles met de mantel der liefde te bedekken omdat iemand ook wat naars over de islam zegt.....
Sowieso iedereen die hem veroordeelt valt onder "These kids have no idea...."quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wie zou dat wel zijn na zoiets te hebben overleefd?
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
They had 1 job, and they failed!
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat kan. Anne Frank scheen ook te lijden aan nazifobie.
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ter voorkoming van verdere verwarring gaarne uw profiel aanpassen naar waarheid.
O dat is fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jullie zijn wel welkom hoor, in R&P, SEX en KPD natuurlijk.
Ik hoop het, want het was tenenkrommend. De dag daarvoor was de afsluiter met Patti Smith veel beter.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Mag hij nu ook niet meer met Bono optreden?
Ik beschuldig helemaal niemand. Ik heb het over een mogelijke waarschijnlijkheid dat, als tegenstelling van de bewering waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan werkelijk niet begrijpen dat het in Frankrijk nu wat gevoeliger ligt om mensen te beschuldigen van zulke zaken?
Die mensen die daar werkte zijn na te zoeken, dus met naam en toenaam bekend, het is alles behalve een klein ding die te beschuldigen. Denk je ook niet dat justitie dat niet grondig uitgezocht heeft, het is dus ook nog eens een schoffering daar naartoe, wat ook al gevoelig ligt.
Hou eens op met alles met de mantel der liefde te bedekken omdat iemand ook wat naars over de islam zegt.....
Voor hun wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:57 schreef damian5700 het volgende:
Bataclan was voor hun een erg traumatische ervaring...
dat kan nu gezegd worden, heeft lang geduurd.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik alles zo doorlees lijkt het erop alsof er mensen zijn die denken dat het meemaken van zo'n aanslag betekent dat je daarna alles moet kunnen vinden en zeggen. Dat is echt onzin. Iets meer respijt, ok. Maar het is geen vrijbrief.
Daarnaast heb je een groep die lijkt te menen dat alles wat anti-islam is helemaal top is. Die zijn gewoon niet helemaal helder in hun bovenkamer. Helaas biedt het internet tegenwoordig een podium voor dit soort idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |