abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162380208
Welk extreem rechts dan ?
pi_162381785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee hoor. Een hekel hebben aan Duitsers wordt toch niet geaccepteerd.
Jij hebt nooit een WK meegemaakt?
pi_162381843
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:43 schreef jen__ het volgende:
En artiesten weren omwille van verwerpelijke uitspraken gebeurt zowat elk jaar.
Er is alleen niks verwerpelijks aan wat die zanger zei.
pi_162382016
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:43 schreef jen__ het volgende:

[..]

Feit is ook dat hij in de Amerikaanse pers weer hetzelde verhaal begint te vertellen, zowel,in kranten als op fox.

Heeft verder niks met moslimknuffel te maken, op die festivals komen amper moslims. En artiesten weren omwille van verwerpelijke uitspraken gebeurt zowat elk jaar. Enige verschil is dat sinds dit jaar extreem rechts in europa zich plots met die festivals begint te moeien.
Islamcritici zouden juist vaker een podium moeten krijgen.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:29:50 #180
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_162382765
Gaan de politiek correcten nu al de slachtoffers van islamitische terreur aanvallen en beschuldigen? Kom op zeg ieder normaal denkend mens heeft een gezonde afkeer van de islam en dat kunnen ze wel islamofobie noemen maar dat is gewoon een woord dat is uitgevonden door islamofielen
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_162384308
Het wordt hier weer netjes.
Al die gore uitspraken, en je wordt plots "de beste man".
Haat en angstzaaien is blijkbaar "een gezonde afkeer".
Maar oei als je daar kritiek op durft te hebben, dan ben je plots zelf verantwoordelijk voor moordpartijen en terrorisme, en doe je aan "aanvallen".
Ga toch fietsen man,
pi_162384664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef jen__ het volgende:
Maar oei als je daar kritiek op durft te hebben, dan ben je plots zelf verantwoordelijk voor moordpartijen en terrorisme, en doe je aan "aanvallen".
Ga toch fietsen man,
Ga toch heen. Het is geen kritiek op durven hebben, het is nieuw fascisme. Mensen de mond snoeren en onderdrukken omdat hun mening je niet bevalt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162384740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef jen__ het volgende:
Ga toch fietsen man,
Jij mag vinden wat jij wilt, maar laat jij mij dat dan ook vinden?

En inderdaad, als je de islam zoveel ruimte geeft draag je ook verantwoordelijkheid voor doen door extremisten. Dat vind ik. Ik vind je eindeloos naïef als je niet bereid bent geweld te gebruiken om jezelf te verdedigen. Ik ben tegen vrije wapendracht. Maar vind wel dat wij bereid moeten zijn om voor onszelf op te komen.

Net zoals mensen die vluchtelingen niet binnen willen laten moeten accepteren dat dat wellicht ook doen zal opleveren.... Het leven is niet lief en absoluut goed of kwaad..... Zie je zelden ... Het is heel veel soorten grijs.
Whatever...
pi_162384758
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ga toch heen. Het is geen kritiek op durven hebben, het is nieuw fascisme. Mensen de mond snoeren en onderdrukken omdat hun mening je niet bevalt.
De mond snoeren? Hij wordt helemaal niet de mond gesnoerd of onderdrukt, die man geeft meerdere interviews per week. Hij is wordt gewoon van de affiche van een festival geschrapt. Moet je zelf weten of je dat fascisme/onderdrukking noemt, maar op die manier maak je alleen maar jezelf belachelijk.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 19:10:33 #185
409633 killerkip69
killattack!
pi_162384995
Niet zo vreemd natuurlijk.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 19:10:56 #186
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_162385005
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen als je voor je neus een hele hoop mensen neergeknald ziet worden.
De terroristen kozen Bataclan uit vanwege de islamofobie van de band. Het is dus andersom. Het waren al gekkies voor de aanslag.
pi_162385057
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

De terroristen kozen Bataclan uit vanwege de islamofobie van de band. Het is dus andersom. Het waren al gekkies voor de aanslag.
Ja, daarom is Bataclan uitgekozen. Maar ik begrijp dus dat jij dat ook wel een legitieme reden vindt?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162385124
quote:

[..]

Gelukkig hebben ze 'de gekkies' ongelijk bewezen! _O-
pi_162385420
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, weer een vrouw in de zaal, dames en heren. Waar zijn de moslims wanneer je ze nodig hebt?
Ho ho ho ik ben ook een vrouw hoor.! Gekkie dat je er bent.. ;)
pi_162385518
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, weer een vrouw in de zaal, dames en heren. Waar zijn de moslims wanneer je ze nodig hebt?
Opmerkzaam! En wat is dan de conclusie? Vrouwen horen niet op dit forum thuis? Of liever iets met meer geweld?
pi_162385589
quote:

[..]

Dat vind ik nogal een bewering. Bron?
"Pools are perfect for holding water"
pi_162385795
quote:

[..]

Ze hadden Bataclan juist uitgekozen vanwege de Joodse eigenaren.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 19:56:16 #193
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_162385959
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Of omdat de band uit USA komt, je weet toch wel het land dat zandbaklanden binnenvalt.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_162385967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En die zanger insinueert nu een joods complot omdat een aantal uitsmijters deze dag niet kwam werken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:03:23 #195
37769 erodome
Zweefteef
pi_162386153
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Er is alleen niks verwerpelijks aan wat die zanger zei.
Openbaar wapenbezit, anti abortus, mensen ongefundeerd beschuldigen van medeplichtigheid aan dat terrorisme, de slachtoffers afkammen en een soort eigen schuld dikke bult zeggen....

Tuurlijk is dat verwerpelijk... het is niet zo dat als iemand kritiek heeft op de islam alles wat hij zeg automatisch ok is.
Maar zoals al gezegd, zolang hij daar op het podium dit niet doet zie ik het probleem niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162386157
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
Openbaar wapenbezit, anti abortus,
Tientallen, zoniet honderden miljoenen mensen in het Westen zijn daar voorstander van,
Dat dit niet jouw mening is, tja.
Islamofoob wordt vanzelf een geuzennaam, kan nooit lang meer duren.
pi_162386182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:59 schreef jen__ het volgende:

[..]

De mond snoeren? Hij wordt helemaal niet de mond gesnoerd of onderdrukt, die man geeft meerdere interviews per week. Hij is wordt gewoon van de affiche van een festival geschrapt. Moet je zelf weten of je dat fascisme/onderdrukking noemt, maar op die manier maak je alleen maar jezelf belachelijk.
Als je dat doet vanwege een mening van iemand is dat inderdaad discriminatie. Het gaat tenslotte om de muziek, hij wordt niet gevraagd om een debat te voeren over religie . En dan heeft bij ook nog eens een islamitische slachtpartij meegemaakt... Dus ook nog begrijpelijk dat zijn emoties gebaseerd op kansrekening niet in het voordeel van moslims zijn...

Of dacht je dat alleen rechts extremisten kunnen discrimineren?
Whatever...
  zaterdag 21 mei 2016 @ 21:04:13 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_162388116
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Tientallen, zoniet honderden miljoenen mensen in het Westen zijn daar voorstander van,
Dat dit niet jouw mening is, tja.
Islamofoob wordt vanzelf een geuzennaam, kan nooit lang meer duren.

Honderden miljoenen zelfs....
Maar wil je echt beweren dat actief pro life (in die beweging zitten) bezig zijn niet afkeurenswaardig is?

Naar mijn mening wordt dit teveel op het 'islamfoob' gegooid, het feit dat deze man eigen schuld dikke bult dingen over de slachtoffers zegt en mensen ongefundeerd beschuldigd speelt denk ik veel meer mee. Kan me voorstellen dat ze in Frankrijk wat overgevoelig zijn op mensen die zeggen dat het eigen schuld dikke bult was. Surrending liberals e.d. kan best in het verkeerde keelgat schieten...

Nu vind ik dat mede met dit soort dingen de vrijheid wordt getest. Dat iemand dat soort meningen moet kunnen hebben zonder er zo op afgerekend te worden. Wel vind ik dat bv zo'n festival moet kunnen eisen dat iemand die meningen niet ventileert tijdens dat festival.

Het weren van mensen met een mening die je niet aanstaat tast ook de vrijheid van meningsuiting aan. Niet door wet, maar wel door sociale uitsluiting. Dus zolang iemand het netjes bij woorden houdt vind ik niet dat iemand zoals nu geweerd mag worden van zo'n festival, zolang hij zich aan de regels van dat festival houdt en gewoon lekker gaat rocken daar ipv preken.

[ Bericht 3% gewijzigd door erodome op 21-05-2016 21:15:43 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162388556
Het is natuurlijk geen fobie als ze je daadwerkelijk willen vermoorden.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 21:26:25 #200
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162388888
Ik zeg het wel vaker. De elite heeft het beste volk uitgekozen om het eigen volk mee op de kast te jagen. Ik denk dat zij ook wel hebben gekeken naar potentie van zwarten en andere aziaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')