abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162375428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier stonden ze te juichen en te springen in de Kanaalstraat, dat was vlak nadat het nieuws naar buiten was gekomen. :r
Ja, hey, maar sommige werken toch! En vele zijn vriendelijk in de omgang. En islamitische kinderen spelen liever op de xbox dan dat ze naar de moskee gaan. Daarom is er geen probleem, he, PS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2016 10:42:46 ]
pi_162375429
Ik werk op een basisschool in de Randstad en daar stonden de moslimkindertjes ook allemaal blij te juichen.

Het liefste had ik die juichende kindertjes allemaal een spuitje gegeven. Maarja, dat mag niet heh.
pi_162375452
Maar goed, dit topic zit vol met blank- en nazifoben, dus het zal wel weer nergens op uitdraaien.
pi_162375539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo is hij niet zo goed bij zijn hoofd? Omdat hij een constatering maakt die ingaat tegen jouw wensdenken?
Het is een aluhoofdje. Als Frans Bauer overal zionistencomplotten in zou zien. zou hij ook geweerd worden door mainstream podia.
pi_162375545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En wat is daar zo vreemd aan? Deden ze hier ook na 9-11.
En zo ontstaan die leugens dus. Daarom moet je die haatbaard weren.
pi_162375557
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Moslims doen vanaf nu niet meer mee. Want ja, ze verspreiden haatgedachten heh. Daar moet je wat aan doen.
Zo gaat dat ook. Alles wordt in het werk gesteld om zogenaamde haatimams te weren. Waarom zou het bij deze haatprediker anders moeten zijn?
pi_162375561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ah, ja, feiten wegmoffelen en als leugens bestempelen. Zo probeerde men dat ook na Keulen. In Zweden kwamen ze er, met het aanrandingsfestival, wel een heel jaar mee weg overigens. Het kan werken. Als dat het pad is dat je bewandelen wilt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2016 10:52:36 ]
pi_162375573
Islamofobie is heel gezond. Overigens maak ik geen onderscheid. Ik wantrouw alle religies, mede vanwege hun slecht trackrecord.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:29:45 #159
117098 Hathor
Effe niet
pi_162376055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Daar is niks gelogen aan, ik reed door die straat toen het gebeurde. Dat jij het wil afdoen als leugens kan ik verder niks mee, ik weet wel beter.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:41:28 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_162376201
Zolang hij zijn meningen daar niet op het podium gaat geven zie ik niet zo goed in waarom hij geweerd moet worden. Vind dat toch wel mwaw.

Vind het roepen van surrendering liberals en mensen beschuldigen van betrokkenheid bij de aanslagen ook niet zo netjes, ben het al helemaal niet eens met zijn mening over wapens, maar dat heeft niets te maken met wat hij daar op dat podium komt doen. Wat hij in zijn eigen tijd wil uiten moet hij zelf weten. Ben ook wel wat vergevelijker door wat ze hebben meegemaakt, dat gaat een mens nu eenmaal niet in de koude kleren zitten en er wordt nu eenmaal naar gevraagd door de media.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:46:42 #161
117098 Hathor
Effe niet
pi_162376274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:41 schreef erodome het volgende:
Zolang hij zijn meningen daar niet op het podium gaat geven zie ik niet zo goed in waarom hij geweerd moet worden. Vind dat toch wel mwaw.

Vind het roepen van surrendering liberals en mensen beschuldigen van betrokkenheid bij de aanslagen ook niet zo netjes, ben het al helemaal niet eens met zijn mening over wapens, maar dat heeft niets te maken met wat hij daar op dat podium komt doen. Wat hij in zijn eigen tijd wil uiten moet hij zelf weten. Ben ook wel wat vergevelijker door wat ze hebben meegemaakt, dat gaat een mens nu eenmaal niet in de koude kleren zitten en er wordt nu eenmaal naar gevraagd door de media.
Zijn mening over wapens was wel te verwachten natuurlijk, dat is een typisch cultureel dingetje in de VS.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:52:43 #162
37769 erodome
Zweefteef
pi_162376366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn mening over wapens was wel te verwachten natuurlijk, dat is een typisch cultureel dingetje in de VS.
En volgens mij had hij die al lang voor die ellende. Maar zolang hij niet daar op het podium gaat staan preken over wapenbezit zie ik niet in waarom hij daarvoor geweerd moet worden.
Zelfde met de rest.

En zijn mening over de islam, tja, het wordt hem ook echt specifiek gevraagd en dan in combi met de gebeurtenissen, kan best begrijpen dat daar minder aardige antwoorden uit komen.
Zolang hij dat niet daar op het podium doet of vooraf echt op gaat roepen om er een anti islam sentiment van te maken zie ik niet in waarom ze hem zouden weren. Het heeft dan gewoon niets met hun (festival) te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162376416
Is dat filmpje in de OP reden voor de afgelastingen? :')
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:59:07 #164
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_162376436
Een fobie is een irreële angst en in dit geval kun je volgens mij dus niet over een fobie spreken. Niet gezien de feiten. Zijn angst is gewoon zeer reëel. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:14:35 #165
451123 Katoenplukkert
Plukt katoen.
pi_162376600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
Mijn neefje is ook door een extreme Jood in Gaza dood geknald, moet ik nu alle Joden haten en een Jodenfobie ontwikkelen? For fuck sake zeg.... :')
Als ik naar de reacties hier kijk moet dit prima kunnen en is het gezond.
FR1908
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:31:28 #166
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_162376816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Maar dat is dan weer wel geaccepteerd, omdat als de meerderheid maar groot genoeg is onder de mensen die er last van hebben, dan wordt het geen fobie meer.
Nee hoor. Een hekel hebben aan Duitsers wordt toch niet geaccepteerd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:43:20 #167
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162376943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:59 schreef deedeetee het volgende:
Een fobie is een irreële angst en in dit geval kun je volgens mij dus niet over een fobie spreken. Niet gezien de feiten. Zijn angst is gewoon zeer reëel. :Y
Ook voor iemand die geen stukjes gefusilleerde hipster uit zijn gezicht heeft moeten laten verwijderen lijkt mij de angst normaal en gezond.

Om met Sylvana Simons te spreken. Vervelend voor de 129 doden en meer dan 350 gewonden, maar ze wisten allemaal dat ze makkelijke targets zijn voor alle kafirhaters in west-Europa.
pi_162377317
Als de beste man tijdens dat interview had geantwoord dat "islam een religie van vrede is" en dat dit "echt niets met de islam te maken heeft"
Dan, ja dan had je de man moeten opsluiten, nu heeft hij volkomen gelijk.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 14:14:19 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162378408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef topdeck het volgende:

[..]

isis is niet islam
Nou :{
pi_162378674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef Ceberut het volgende:
http://www.theguardian.co(...)omments-jesse-hughes

[..]

Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Meneer was first hand getuige van terrorisme, maar toch weet internetheld ceberut het allemaal beter.
Dat iemand niet helemaal 100% is na het overleven van die aanslagen lijkt me overigens niet gek.
pi_162379539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Meneer was first hand getuige van terrorisme, maar toch weet internetheld ceberut het allemaal beter.
Dat iemand niet helemaal 100% is na het overleven van die aanslagen lijkt me overigens niet gek.
En daar gaat het dus niet om. Het gaat om de zever die hij in interviews blijft verzinnen en herhalen-ontkennen-herhalen. Het gaat erom dat hij die aanslagen en zijn status misbruikt om Frankrijk aan te praten dat mensen zixh zouden moeten bewapenen om naar concerten te gaan. Dat hij in Tel Aviv gaat vertellen dat hij een van hun is. Complot-verzinsels dat de organisatoren in de bataclan bij het teerorisme betrokken waren. En nog een hoop andere zaken waarnaar hier al vaak genoeg gelinkt is.

Dat hij na de aanslagen niet 100% is, alle begrip. Maar de manier waarop hij die aanslagen in de amerikaanse pers verdraait is ongezien, en ook wel een heel ander verhaal dan hetgeen je van alle andere betrokkenen hoort.
pi_162379603
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef jen__ het volgende:

[..]

En daar gaat het dus niet om. Het gaat om de zever die hij in interviews blijft verzinnen en herhalen-ontkennen-herhalen. Het gaat erom dat hij die aanslagen en zijn status misbruikt om Frankrijk aan te praten dat mensen zixh zouden moeten bewapenen om naar concerten te gaan. Dat hij in Tel Aviv gaat vertellen dat hij een van hun is. Complot-verzinsels dat de organisatoren in de bataclan bij het teerorisme betrokken waren. En nog een hoop andere zaken waarnaar hier al vaak genoeg gelinkt is.

Dat hij na de aanslagen niet 100% is, alle begrip. Maar de manier waarop hij die aanslagen in de amerikaanse pers verdraait is ongezien, en ook wel een heel ander verhaal dan hetgeen je van alle andere betrokkenen hoort.
Maar waarom dan weren van een concert? Ik ben het ook niet eens met de meeste van zijn uitspraken.
pi_162379987
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef jen__ het volgende:
Complot-verzinsels dat de organisatoren in de bataclan bij het teerorisme betrokken waren.
Daar had hij zijn excuses al voor aangeboden in Maart.
Feit is dat die Fransen nog steeds in de moslim-knuffel en politiek correcte droom geloven, ze zijn nog niet echt wakker, hoeveel aanslagen door moslims hebben ze nodig om wel wakker te worden ?
pi_162380009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar waarom dan weren van een concert? Ik ben het ook niet eens met de meeste van zijn uitspraken.
Omdat het gaat om rockfestivals, zelfs in Parijs. Die willen gewoon niks met die polemiek te maken hebben. Op zo'n festival gaat het om de muziek, terwijl Jesse Hughes de indruk geeft dat het voor hem nu even niet meer om het rocken gaat, maar maar oa om het promoten van vrije wapendracht. Dan is er geen sprake meer van sereniteit. Misschien dat dat voor lowlands minder een obstakel is, maar voor parijs duidelijk wel.
pi_162380113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:37 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daar had hij zijn excuses al voor aangeboden in Maart.
Feit is dat die Fransen nog steeds in de moslim-knuffel en politiek correcte droom geloven, ze zijn nog niet echt wakker, hoeveel aanslagen door moslims hebben ze nodig om wel wakker te worden ?
Feit is ook dat hij in de Amerikaanse pers weer hetzelde verhaal begint te vertellen, zowel,in kranten als op fox.

Heeft verder niks met moslimknuffel te maken, op die festivals komen amper moslims. En artiesten weren omwille van verwerpelijke uitspraken gebeurt zowat elk jaar. Enige verschil is dat sinds dit jaar extreem rechts in europa zich plots met die festivals begint te moeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')