Een gezonde afkeer hebben tegen de islam is niet hetzelfde als moslimhaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
Lekker moslimhaat tentoonstellen en dan verbaasd kijken als je wordt geweerd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden.
Daar heeft hij al lang geleden z'n excuses voor aangeboden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:23 schreef crystal_meth het volgende:
Zeggen dat de slachtoffers stierven omdat ze "surrendering liberals" waren, terwijl hij het overleefde omdat ie een redneck is die ervaring met wapens heeft, en beweren dat Bataclan staff betrokken waren bij de aanslag...
kan best begrijpen dat ie geweerd wordt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook islamofoob maar toen hoorde ik dit lied en was ik genezen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar heeft hij al lang geleden z'n excuses voor aangeboden.
http://www.theguardian.co(...)job-at-bataclan-show
Het ging de organisatie vooral om de islamkritiek.
http://www.theguardian.co(...)omments-jesse-hughesquote:The Rock en Seine and Cabaret Vert festivals took issue with an interview by singer and guitarist Jesse Hughes, who renewed allegations that Muslim staff at the Bataclan club had been involved in the attack.
Hughes alleged that a Bataclan security guard had inquired about the background of his girlfriend, who is of Mexican origin, supposedly with an eye to warning her of the impending attack if she was Muslim.
quote:Being in total disagreement with Jesse Hugues’ recent allegations given in an itw with an american media
Zou wel moeten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We weren jou toch ook niet van Fok.
interviews gelezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.
En ja, voor mensen die dit normaal vinden zal mijn wereldje best wel eng zijn. Blijf er maar ver van weg.
Wow....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Kut, ondertitels werken niet om de een of andere reden.
Wow echt wowquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het orkestje op de Titanic dat door bleef spelen terwijl het schip onder water ging.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
RIP Zwedenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Die man is niet goed bij zijn hoofd.quote:“I saw Muslims celebrating in the street during the attack. I saw it with my own eyes. In real time! How did they know what was going on? There must have been coordination,” he told Taki’s Magazine
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En wat is daar zo vreemd aan? Deden ze hier ook na 9-11.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef Ceberut het volgende:
http://www.theguardian.co(...)omments-jesse-hughes
[..]
Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Hoezo is hij niet zo goed bij zijn hoofd? Omdat hij een constatering maakt die ingaat tegen jouw wensdenken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef Ceberut het volgende:
http://www.theguardian.co(...)omments-jesse-hughes
[..]
Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Klinkt goed! Laten we moslims voortaan dan ook allemaal maar weren, want die zijn ook allemaal niet goed bij hun hoofd en verspreiden haatgedachten!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:33 schreef Ceberut het volgende:
Die man is niet goed bij zijn hoofd (meer) en verspreidt haatgedachten. Gewoon weren die hap. Dave Roelvink wordt notabene geweerd omdat hij zijn ongenoegen uitte over een bierdouche.
Zelfs op Schiphol stonden medewerkers van bepaalde hangars te juichen. Marechaussee ging er op af ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
En wat is daar zo vreemd aan? Deden ze hier ook na 9-11.
Hier stonden ze te juichen en te springen in de Kanaalstraat, dat was vlak nadat het nieuws naar buiten was gekomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelfs op Schiphol stonden medewerker van bepaalde hangars te juichen. Marechaussee ging er op af ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |