Iemand die het grote plaatje zietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Is wat iemand zou zeggen als hij/zij is opgevoed met haat.
Op welke planeet leef jij? De mooiste muziek, kunst en films komt van mensen die het spoor bijster zijn. Jouw ideale wereld ziet er wel erg eng uit, brrrr.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef jen__ het volgende:
Die vent is al wel langer het spoor helemaal bijster. Kan me inbeelden dat je daar als organisatie niet meer kan achterstaan. Weirdow.
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? De mooiste muziek, kunst en films komt van mensen die het spoor bijster zijn. Jouw ideale wereld ziet er wel erg eng uit, brrrr.
Hahahaha. Frans Timmerzwans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Hier de reactie van Ome Frans..
[ afbeelding ]
Dit smeekt wel om een Godwinnetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahahaha. Frans Timmerzwans.
Wat een opperdebiel is dat zeg.
quote:
Grappig; die gasten hebben wel enig recht van spreken. En waar linkse multicul types zoals jij altijd vol empathie zijn, nu inens niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
Lekker moslimhaat tentoonstellen en dan verbaasd kijken als je wordt geweerd.
Wat een geluk dat we tegenwoordig regressief links hebben om ons te beschermen. In de voorgaande decennia werden we potjandorie gewoon blootgesteld aan de muziek van The, Beatles, The Rolling Stones, Elvis, The Sex Pistols (wat die allemaal niet gezegd hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.
En ja, voor mensen die dit normaal vinden zal mijn wereldje best wel eng zijn. Blijf er maar ver van weg.
Als je op basis hiervan de Eagles of death metal wilt weigeren op een festival, dan ben je vast ook voor het voorstel van Wilders om geen Islamitische immigranten meer binnen te laten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.
En ja, voor mensen die dit normaal vinden zal mijn wereldje best wel eng zijn. Blijf er maar ver van weg.
je doet je naam alvast eer aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we tegenwoordig regressief links hebben om ons te beschermen. In de voorgaande decennia werden we potjandorie gewoon blootgesteld aan de muziek van The, Beatles, The Rolling Stones, Elvis, The Sex Pistols (wat die allemaal niet gezegd hebben), aan satire als Monty Python (gruwelijke christenhaters), aan kunstenaars als Van Gogh ( die was helemaal het padje kwijt). En wat te denken van al die schrijvers. Gerard Reve maakte het helemaal bont tijdens zijn interviews. Het doet me goed te weten dat we daar vanaf nu geen last meer van hebben en al dat soort kunstenaars geboycot zullen worden dankzij SJW's en andere strijders voor het recht om niet beledigd te worden.
Los van het feit dat de mening van de nazaat van een doorgedraaide krijgsheer niet relevant is:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef TeenWolf het volgende:
Nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar) over de aanslagen in Frankrijk.
(Engels ondertiteld, 'bigotry' betekent fundamentalisme)
How die mottigaard toch eens voor een keer uit de discussie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je op basis hiervan de Eagles of death metal wilt weigeren op een festival, dan ben je vast ook voor het voorstel van Wilders om geen Islamitische immigranten meer binnen te laten.
Die man heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef Grems het volgende:
[..]
Los van het feit dat de mening van de nazaat van een doorgedraaide krijgsheer niet relevant is:
Wat de fuck is dat voor freakshow?
Het lijkt wel een bordeel. Wel eentje waar de dames van plezier 20 zweepslagen krijgen als ze alleen al met hun ogen knipperen. Wat is dit? Een poging om te laten zien hoe tolerant islam is? Ik ben bang dat dat op deze manier niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef TeenWolf het volgende:
Nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar) over de aanslagen in Frankrijk.
(Engels ondertiteld, 'bigotry' betekent fundamentalisme)
Waarom niet, als zijn muziek goed is, wat doet zijn afwijkende mening ertoe. Mag die alleen afwijken als die goedkeuring krijgt van regressief links?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef jen__ het volgende:
[..]
How die mottigaard toch eens voor een keer uit de discussie.
Als Holmes zijn uitspraken terugneemt, kan ie gerust nog steeds naar dit soort festivals komen. Als spreekbuis voor onnozele complotten, wapenbezit en islamhaat heeft hij daar niks te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |