abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162364529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Is wat iemand zou zeggen als hij/zij is opgevoed met haat.
Iemand die het grote plaatje ziet ;)
  Forum Admin vrijdag 20 mei 2016 @ 21:07:28 #77
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162364563
Fobie? Hoe kan je van een fobie spreken als de band in kwestie zo'n beetje een industriële slachting voor haar neus heeft zien voltrekken :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:07:37 #78
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162364565
Goedvolk. :r Elke keer als ik denk dat ze niet dieper kunnen zakken verrassen ze me. Dan zie je als band vlak voor je een groepje moslims, in de naam van Allah, 89 jongeren de hersenen en ingewanden uit hun lichaam schieten en dan heeft zo'n walgelijke politiek-correct project-managertje het gore lef om die band te straffen omdat ze een zogenaamde overmatige angst voor islam ontwikkeld hebben. |:(

Leuk voor de nabestaanden ook, als je je kind in een lijkzak terugkrijgt en je ook woedend bent op die religie en je krijgt te horen dat in je eigen stad de bandleden, die het overleefd hebben en dat gevoel terecht met je delen, uitgekotst worden. :r
pi_162364769
Die band had beter afgeschoten kunnen worden, dan waren ze nog voorvechters van het vrije woord geweest ofzo in de ogen van het goede volk. JeSuisEaglesOfDeathMetal ofzo. Nu ze overleven en anti-islam trekjes vertonen is het niet echt cool meer.
pi_162364851
'Islamofobie' :')
pi_162364861
Lekker moslimhaat tentoonstellen en dan verbaasd kijken als je wordt geweerd.
pi_162365038
Die vent is al wel langer het spoor helemaal bijster. Kan me inbeelden dat je daar als organisatie niet meer kan achterstaan. Weirdow.
pi_162365348
Hij zegt een hoop dingen op basis van emotie, maar zo wereldschokkend is het nou allemaal ook niet. Op basis hiervan iemand niet meer uitnodigen, dan ben je echt een schijtbroek.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:35:56 #84
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162365403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef jen__ het volgende:
Die vent is al wel langer het spoor helemaal bijster. Kan me inbeelden dat je daar als organisatie niet meer kan achterstaan. Weirdow.
Op welke planeet leef jij? De mooiste muziek, kunst en films komt van mensen die het spoor bijster zijn. Jouw ideale wereld ziet er wel erg eng uit, brrrr.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:37:33 #85
323401 Kijkertje
met filter
pi_162365462
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162365967
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Op welke planeet leef jij? De mooiste muziek, kunst en films komt van mensen die het spoor bijster zijn. Jouw ideale wereld ziet er wel erg eng uit, brrrr.
Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.

En ja, voor mensen die dit normaal vinden zal mijn wereldje best wel eng zijn. Blijf er maar ver van weg.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:54:06 #87
451005 Grems
Clown World
pi_162366002
Een fobie is een irrationele angst. Bang zijn voor een wereldwijde doodscultus met 1.7 miljard leden is niet irrationeel.
pi_162366103
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Hier de reactie van Ome Frans. :{.

[ afbeelding ]
Hahahaha. Frans Timmerzwans.
Wat een opperdebiel is dat zeg.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:59:22 #89
451005 Grems
Clown World
pi_162366164
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hahahaha. Frans Timmerzwans.
Wat een opperdebiel is dat zeg.
Dit smeekt wel om een Godwinnetje natuurlijk.

Hitler en Stalin waren ook onbegrepen mensen met 100% zeker een slechtere jeugd dan deze moslimparels.
pi_162366580
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:22 schreef Ceberut het volgende:
Terecht dat hij geweerd wordt.
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
Lekker moslimhaat tentoonstellen en dan verbaasd kijken als je wordt geweerd.
Grappig; die gasten hebben wel enig recht van spreken. En waar linkse multicul types zoals jij altijd vol empathie zijn, nu inens niet.

Die gasten hebben een moordpartij in naam van de Islam voor hun neus zien voltrekken. En dan met droge ogen beweren dat ze op basis daarvan hun mening over deze religie niet mogen hebben?

Het is godverdomme te belachelijk voor woorden. De Islam is echt een kankergezwel in deze wereld, maar mensen zoals jij zijn vele malen erger. Jij maakt het mogelijk dat dergelijke moordpartijen kunnen blijven plaatsvinden. WOII is niet gewonnen met tolerantie, maar door het bloed van miljoenen soldaten. Die vrijheid raken we gewoon kwijt.

Het is echt onbegrijpelijk dat we onszelf niet eens meer mogen afzetten in woorden tegen een religie waarvan op zijn minst een flink deel alles haat wat niet islamitisch is. Vrijheid van meningsuiting, zolang je zegt wat Ceberut bevalt natuurlijk.... als je dat niet doet ben je moreel verwerpelijk en lig je eruit.
Whatever...
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:14:16 #91
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162366622
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:

[..]

Er is ook niks mis met hun muziek, integendeel. Het gaat om de stroom aan absurde en hatdragende uitspraken in zijn interviews van de laatste maanden. En dan maakt het me echt niet uit of er nog zijn met zo'n opvattingen, dan snap ik enorm dat je zo iemand niet meer wil op je festival.

En ja, voor mensen die dit normaal vinden zal mijn wereldje best wel eng zijn. Blijf er maar ver van weg.
Wat een geluk dat we tegenwoordig regressief links hebben om ons te beschermen. In de voorgaande decennia werden we potjandorie gewoon blootgesteld aan de muziek van The, Beatles, The Rolling Stones, Elvis, The Sex Pistols (wat die allemaal niet gezegd hebben :o ), aan satire als Monty Python (gruwelijke christenhaters), aan kunstenaars als Van Gogh ( die was helemaal van het padje af). En wat te denken van al die schrijvers. Gerard Reve maakte het helemaal bont tijdens zijn interviews. Het doet me goed te weten dat we daar vanaf nu geen last meer van hebben en al dat soort kunstenaars geboycot zullen worden dankzij SJW's en andere strijders voor het recht om niet beledigd te worden. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 20-05-2016 22:19:38 ]
pi_162366684
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef jen__ het volgende:

[..]

Als je op basis hiervan de Eagles of death metal wilt weigeren op een festival, dan ben je vast ook voor het voorstel van Wilders om geen Islamitische immigranten meer binnen te laten.
Whatever...
pi_162366693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat een geluk dat we tegenwoordig regressief links hebben om ons te beschermen. In de voorgaande decennia werden we potjandorie gewoon blootgesteld aan de muziek van The, Beatles, The Rolling Stones, Elvis, The Sex Pistols (wat die allemaal niet gezegd hebben :o ), aan satire als Monty Python (gruwelijke christenhaters), aan kunstenaars als Van Gogh ( die was helemaal het padje kwijt). En wat te denken van al die schrijvers. Gerard Reve maakte het helemaal bont tijdens zijn interviews. Het doet me goed te weten dat we daar vanaf nu geen last meer van hebben en al dat soort kunstenaars geboycot zullen worden dankzij SJW's en andere strijders voor het recht om niet beledigd te worden. _O_
je doet je naam alvast eer aan.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:19:55 #94
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162366758
Nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar) over de aanslagen in Frankrijk.

(Engels ondertiteld, 'bigotry' betekent fundamentalisme)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:24:47 #95
451005 Grems
Clown World
pi_162366893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef TeenWolf het volgende:
Nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar) over de aanslagen in Frankrijk.

Los van het feit dat de mening van de nazaat van een doorgedraaide krijgsheer niet relevant is:

Wat de fuck is dat voor freakshow?
pi_162366896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je op basis hiervan de Eagles of death metal wilt weigeren op een festival, dan ben je vast ook voor het voorstel van Wilders om geen Islamitische immigranten meer binnen te laten.
How die mottigaard toch eens voor een keer uit de discussie.

Als Holmes zijn uitspraken terugneemt, kan ie gerust nog steeds naar dit soort festivals komen. Als spreekbuis voor onnozele complotten, wapenbezit en islamhaat heeft hij daar niks te zoeken.
pi_162366926
Mijn neefje is ook door een extreme Jood in Gaza dood geknald, moet ik nu alle Joden haten en een Jodenfobie ontwikkelen? For fuck sake zeg.... :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:26:32 #98
452665 proxyservies
viva argentina
pi_162366936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Los van het feit dat de mening van de nazaat van een doorgedraaide krijgsheer niet relevant is:

Wat de fuck is dat voor freakshow?
Die man heeft gewoon gelijk.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:29:58 #99
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162367019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef TeenWolf het volgende:

Het lijkt wel een bordeel. Wel eentje waar de dames van plezier 20 zweepslagen krijgen als ze alleen al met hun ogen knipperen. Wat is dit? Een poging om te laten zien hoe tolerant islam is? Ik ben bang dat dat op deze manier niet gaat lukken.
pi_162367052
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef jen__ het volgende:

[..]

How die mottigaard toch eens voor een keer uit de discussie.

Als Holmes zijn uitspraken terugneemt, kan ie gerust nog steeds naar dit soort festivals komen. Als spreekbuis voor onnozele complotten, wapenbezit en islamhaat heeft hij daar niks te zoeken.
Waarom niet, als zijn muziek goed is, wat doet zijn afwijkende mening ertoe. Mag die alleen afwijken als die goedkeuring krijgt van regressief links?
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')