Godver wat lopen er trieste mensen rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ond-hoe-kon-je-.html
Zo'n knul verwijten, uberhaupt wie dan ook, dat hij niet scoort. Allemachtig, wat een imbecielenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
Dat is echt intens treurigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Marc weet hoe je Ziyech spelt en mocht hij hem kopen zal hij achteraf wel weer vragen wat zijn kwaliteiten eigenlijk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Overigens, ziyech voor een schrijntje oppakken?!
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech juichte tegen Ajax toen we de titel verspeelde, dus ik denk niet dat hij zin heeft in een Amsterdams avontuur.
En anders gaat hij wel naar een club als Southampton. Hij maakt geen tussenstap in Nederland hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaan
Heerenveen volgens mij. Willem 2 ook wel denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
ik heb niet de indruk dat ze Ajax nu enorm meer haten maar het was dan ook super schlemielig en dus lachwekkend om de titel op deze manier te verspelen, als het PSV was overkomen was er net zo hard gelachen denk ik en Feyenoord tja die mochten willen dat ze ooit weer in een situatie komen dat ze een titel op deze manier verspelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
Heerenveen zoals PL zei, maar die doen allemaal geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo PSVCL broederquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.
Zit dat nog steeds dwars hier?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Gewoon interesse.quote:
Spartaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie geert den ouden nog tijdrekken in 2006/2007 bij een 0-2 achterstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.
Heracles zitten veel Ajacieden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Hmmm. Hoop het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Palermiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
Ja god, daar stonden ook maar 4 uiteindelijke wereldtoppers. Hetzelfde kan je misschien over 5 jaar wel over Bazoer, Tete, Riedewald en Cerny zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:51 schreef Dven het volgende:
Net de lange samenvatting van de wedstrijd tegen Kiev teruggezien. Wat een team stond daar eigenlijk zeg.
Wat dacht jij? Real Madrid?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Hoop het niet.
Denken jullie dat Klaassen naar zo'n club gaat?
ehh nee. Persoonlijk vind ik dat klaassen niet in Italië voetballen, maar eerder in Engeland of Duitsland.quote:
quote:Voor Vaclac Cerny was de avond na De Graafschap - Ajax zo mogelijk nog vervelender als voor de andere Ajacieden. Het achttienjarige talent mistte de uitgelezen mogelijkheid op de 0-2. Bij thuiskomst werd hem dat nog eens in het gezicht gewreven. "Ik wilde na afloop maar een ding. Zo snel mogelijk terug naar Amsterdam en met niemand praten. We moesten al anderhalf uur wachten voordat we weg konden, omdat een groep ons stond op te wachten. We waren bang dat er iets zou gebeuren als we ze zouden passeren,' zo laat hij weten tegenover het Tsjechische iSport.
'Thuis lagen er brieven van mensen die blijkbaar weten waar ik woon. Er was ook een korte tekst op mijn deur gespoten. De tekst? 'Hoe kon je, en mijn naam. Uiteindelijk hielp een buurman me met schoonmaken. In de brieven werd me duidelijk gemaakt dat ze dit nog lang zouden herinneren. Die nacht geen van de spelers kon slapen. De spelers die in de buurt wonen hebben met elkaar afgesproken en hebben tot in de nacht zitten praten.'
'Maar' vier wereldtoppersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja god, daar stonden ook maar 4 uiteindelijke wereldtoppers. Hetzelfde kan je misschien over 5 jaar wel over Bazoer, Tete, Riedewald en Cerny zeggen.
Dat. Bovendien was het vast Sjaak aan de deur bij Cerny. Wie is er nou bang van Sjaakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zou hij scoren dan kwam de Graafschap toch op 2-2
Hoop toch eerder op zo'n 17 miljoen voor Klaassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hoop toch eerder op zo'n 17 miljoen voor Klaassen.
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen want als hij uit vorm is dan speel je praktisch met 10 man onzichtbaar als hij is. 13 miljoen is in mijn beleving echt het maximaal haalbare voor de Klaassen die hij nu is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen of was het winter konden ze hem al voor 20 miljoen euro verpatsen aan Napels.
hij moet gewoon beter doseren, hij brandt zichzelf te snel opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen.
Maar zonder zijn inzet komen zijn vele andere gebreken weer te boven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet gewoon beter doseren, hij brandt zichzelf te snel op
Op box-to-box-spelers kun je moeilijker je elftal bouwen. Functioneert alleen als de rest van je team klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen.
ik vind hem toch een hele aardige speler, vergeet niet dat hij al 2 jaar het elftal moet dragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zonder zijn inzet komen zijn vele andere gebreken weer te boven.
Een omhooggevallen waterdrager dus. Waarom zou hij meer dan 13 miljoen moeten opbrengen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op box-to-box-spelers kun je moeilijker je elftal bouwen. Functioneert alleen als de rest van je team klopt.
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook nooit het spectaculaire ervan ingezien, maar wel zeer functioneel als rechtermiddenvelder in het klassieke 4-3-3 systeem. Zo zonde dat ze daarvan afgestapt zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een omhooggevallen waterdrager dus. Waarom zou hij meer dan 13 miljoen moeten opbrengen?
als hij in een beter team komt waar hij meer zijn momenten kan pakken dan wordt het echt wel wat met hem, hij moet nu veel te veel sleuren, ook te snel terug gekomen na zijn blessure.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook nooit het spectaculaire ervan ingezien, maar wel zeer functioneel als rechtermiddenvelder in het klassieke 4-3-3 systeem. Zo zonde dat ze daarvan afgestapt zijn.
Ik zeg nu niet dat het een nietsnut is, maar meer een type waarvan je maar keer op keer af zal moeten wachten of hij het niveau aankan/bij kan benen.
Laten we hopen dat hij een club in rustig vaarwater krijgt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij in een beter team komt waar hij meer zijn momenten kan pakken dan wordt het echt wel wat met hem, hij moet nu veel te veel sleuren, ook te snel terug gekomen na zijn blessure.
Ik dat Klaassen waanzinnig goed is als hem naast een creatieve middenvelder zet zoals Ziyech. Dat kan zo 20+ goals in een seizoen opleveren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen mag wel eens een constant seizoen gaan draaien volgend jaar. Het is nu nog te wisselvallig.
Wat niet gek is met zijn leeftijd, maarja hij is toch onze aanvoerder
Deze mongool gelovenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
Spelers die in het rijtje 25 mil komen zijn toch echt van grotere kaliber hoor. Zelfs Ziyech is nog minder waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klaassen is wel onze beste speler dat zagen we wel toen hij bles was. 25 miljoen en anders blijft hij
Halfjaar geleden boden ze nog 20 geloof ik. Dit gaan ze natuurlijk nooit accepteren, plus het feit dat hij helemaal niet weg hoeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
13mil is toch een mooi prijsje voor zo'n hard werkertje?
Waar zeg ik van niet dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minder dan Wijnaldum, dus een aardig bedrag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn van die uitlatingen om de concurrentie een beetje onzeker te maken. Als het erop neerkomt zal zo'n speler echt niet zoveel waard zijn. de enige manier op een paar miljoen boven zijn marktwaarde zul je pas krijgen als er een Nederlandse coach interesse heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Halfjaar geleden boden ze nog 20 geloof ik. Dit gaan ze natuurlijk nooit accepteren, plus het feit dat hij helemaal niet weg hoeft.
Volgend seizoen krijgt Nigel 1 van de 3 Designated Player plekken bij LA Galaxy. Dan gaat hij veel meer verdienen dan een half miljoentje.quote:
quote:'Overmars in beeld bij Everton voor directeursfunctie'
9:51 – Marc Overmars behoort tot de topkandidaten voor de functie van directeur voetbalzaken bij Everton. De club uit Liverpool zou die positie zo snel mogelijk bezet willen hebben en heeft daarvoor twee mensen op het oog.
Overmars is volgens de Daily Mail een van de twee voornaamste kandidaten. Onlangs ontsloeg de club manager Roberto Martinez, assistent Graeme Jones en hoofdscout Kevin Reeves. Sindsdien is de leiding in handen van David Unsworth en Joe Royle.
Royle zou eveneens kandidaat zijn voor de functie van directeur voetbalzaken bij Everton. Een van de eerste taken van de nieuwe directeur is het om tafel gaan met enkele spelers. De contracten van Steven Pienaar, Leon Osman, Tony Hibbert en Darren Gibson lopen namelijk af.
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minder dan Wijnaldum, dus een aardig bedrag.
Schattig dat je dat nog denkt.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.
Memphis 34 miljoenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.
Hij is ook iedere cent waardquote:
Moet gewoon op een iets lager niveau in een draaiende ploeg terecht komen. Wereldtop gaat hij niet worden, maar hij kan echt wel beter dan dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was toch wel de grootste NL tegenvaller van dit seizoen, echt jammer.
Dat maakt het natuurlijk des te knapper om hem voor 34m te slijten.quote:
Martial was 80 dacht ik, Louis moet hier toch wel wat commissie op krijgen, in z'n Barcelona tijd had ik dat vermoeden ook wel met Overmars toenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk des te knapper om hem voor 34m te slijten.
Al kochten ze ook Martial voor 50m en Schneiderlin voor 35m.
Louis is ook wel koning wanbeleid op transfergebied. Di Maria was ook al zo'n briljante zet.
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjesquote:Op zondag 22 mei 2016 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Martial was 80 dacht ik, Louis moet hier toch wel wat commissie op krijgen, in z'n Barcelona tijd had ik dat vermoeden ook wel met Overmars toen
Als de teamprestaties er ook toe doen, dan pakt dat in ieder geval weer vrij voordelig uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjes
OKquote:Op zondag 22 mei 2016 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |