Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is nog steeds niet in balans.
We hebben daar een creatieve speler nodig die de steekpass kan geven en iets kan creeëren. Dus ik zou eerder Sinkgraven of Nouri daar neerzetten.
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat Sinkgraven gebaat is bij vertrouwen op die positie. Hoe vaak heeft hij daar nou mogen spelen van De Boer? In de voorbereiding vorig jaar deed hij het goed, werd toen ineens linksbuiten gezet en maakte wat fouten en moest banken.
Gewoon vertrouwen geven
Talenten opstellen hoort bij een club als Ajax.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbij
Gudelj is wel een Frank aankoop, dus hopelijk is zijn basis-abonnement nu afgelopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.
Ik zie Gudelj ook liever niet, maar daarmee zitten we toch nog minimaal een jaar opgescheept.
Spelers die over het algemeen lekker normaal doen ook. Lijkt me goed voor die jongenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef gniffie het volgende:
El Azzouzi jaartje Sparta. Mooie club met goede trainer
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nigel de Jong 'kleinverdiener' in MLS
[..]
Haal hem naar Ajax, man met ervaring..
Wel als je zijn salaris zietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoor
Ik denk dat ie wel meer krijgt daar dan alleen salaris . En hij zal het ook prettig vinden , dat ie anoniem over straat kan + altijd lekker weerquote:
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach dat salaris is natuurlijk exclusief sponsorinkomsten e.d.
quote:
twitter:SpartaRotterdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 15:32:42Sparta Rotterdam huurt Zakaria El Azzouzi https://t.co/Wvve4AGfXS https://t.co/y08YW4lVr8 reageer retweet
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoor
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.
LA > Amsterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkom
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Dus de scouting komt niet verder dan Bosz, KjH, Anita, de Jong, Janssen en alle anderen die we zelf al kennen. En Eto'o of course.
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkom
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen warenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.
Oké.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen waren
Godver wat lopen er trieste mensen rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ond-hoe-kon-je-.html
Zo'n knul verwijten, uberhaupt wie dan ook, dat hij niet scoort. Allemachtig, wat een imbecielenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
Dat is echt intens treurigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Marc weet hoe je Ziyech spelt en mocht hij hem kopen zal hij achteraf wel weer vragen wat zijn kwaliteiten eigenlijk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Overigens, ziyech voor een schrijntje oppakken?!
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech juichte tegen Ajax toen we de titel verspeelde, dus ik denk niet dat hij zin heeft in een Amsterdams avontuur.
En anders gaat hij wel naar een club als Southampton. Hij maakt geen tussenstap in Nederland hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaan
Heerenveen volgens mij. Willem 2 ook wel denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
ik heb niet de indruk dat ze Ajax nu enorm meer haten maar het was dan ook super schlemielig en dus lachwekkend om de titel op deze manier te verspelen, als het PSV was overkomen was er net zo hard gelachen denk ik en Feyenoord tja die mochten willen dat ze ooit weer in een situatie komen dat ze een titel op deze manier verspelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
Heerenveen zoals PL zei, maar die doen allemaal geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo PSVCL broederquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.
Zit dat nog steeds dwars hier?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Gewoon interesse.quote:
Spartaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie geert den ouden nog tijdrekken in 2006/2007 bij een 0-2 achterstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.
Heracles zitten veel Ajacieden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Hmmm. Hoop het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |