Palermiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Ja god, daar stonden ook maar 4 uiteindelijke wereldtoppers. Hetzelfde kan je misschien over 5 jaar wel over Bazoer, Tete, Riedewald en Cerny zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:51 schreef Dven het volgende:
Net de lange samenvatting van de wedstrijd tegen Kiev teruggezien. Wat een team stond daar eigenlijk zeg.
Wat dacht jij? Real Madrid?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Hoop het niet.
Denken jullie dat Klaassen naar zo'n club gaat?
ehh nee. Persoonlijk vind ik dat klaassen niet in Italië voetballen, maar eerder in Engeland of Duitsland.quote:
quote:Voor Vaclac Cerny was de avond na De Graafschap - Ajax zo mogelijk nog vervelender als voor de andere Ajacieden. Het achttienjarige talent mistte de uitgelezen mogelijkheid op de 0-2. Bij thuiskomst werd hem dat nog eens in het gezicht gewreven. "Ik wilde na afloop maar een ding. Zo snel mogelijk terug naar Amsterdam en met niemand praten. We moesten al anderhalf uur wachten voordat we weg konden, omdat een groep ons stond op te wachten. We waren bang dat er iets zou gebeuren als we ze zouden passeren,' zo laat hij weten tegenover het Tsjechische iSport.
'Thuis lagen er brieven van mensen die blijkbaar weten waar ik woon. Er was ook een korte tekst op mijn deur gespoten. De tekst? 'Hoe kon je, en mijn naam. Uiteindelijk hielp een buurman me met schoonmaken. In de brieven werd me duidelijk gemaakt dat ze dit nog lang zouden herinneren. Die nacht geen van de spelers kon slapen. De spelers die in de buurt wonen hebben met elkaar afgesproken en hebben tot in de nacht zitten praten.'
'Maar' vier wereldtoppersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja god, daar stonden ook maar 4 uiteindelijke wereldtoppers. Hetzelfde kan je misschien over 5 jaar wel over Bazoer, Tete, Riedewald en Cerny zeggen.
Dat. Bovendien was het vast Sjaak aan de deur bij Cerny. Wie is er nou bang van Sjaakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zou hij scoren dan kwam de Graafschap toch op 2-2
Hoop toch eerder op zo'n 17 miljoen voor Klaassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hoop toch eerder op zo'n 17 miljoen voor Klaassen.
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen want als hij uit vorm is dan speel je praktisch met 10 man onzichtbaar als hij is. 13 miljoen is in mijn beleving echt het maximaal haalbare voor de Klaassen die hij nu is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen of was het winter konden ze hem al voor 20 miljoen euro verpatsen aan Napels.
hij moet gewoon beter doseren, hij brandt zichzelf te snel opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen.
Maar zonder zijn inzet komen zijn vele andere gebreken weer te boven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet gewoon beter doseren, hij brandt zichzelf te snel op
Op box-to-box-spelers kun je moeilijker je elftal bouwen. Functioneert alleen als de rest van je team klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook vorig seizoen had hij een redelijk begin maar ook een verschrikkelijk terugval net als dit seizoen. Je kunt gewoon niet op hem bouwen.
ik vind hem toch een hele aardige speler, vergeet niet dat hij al 2 jaar het elftal moet dragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zonder zijn inzet komen zijn vele andere gebreken weer te boven.
Een omhooggevallen waterdrager dus. Waarom zou hij meer dan 13 miljoen moeten opbrengen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op box-to-box-spelers kun je moeilijker je elftal bouwen. Functioneert alleen als de rest van je team klopt.
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook nooit het spectaculaire ervan ingezien, maar wel zeer functioneel als rechtermiddenvelder in het klassieke 4-3-3 systeem. Zo zonde dat ze daarvan afgestapt zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een omhooggevallen waterdrager dus. Waarom zou hij meer dan 13 miljoen moeten opbrengen?
als hij in een beter team komt waar hij meer zijn momenten kan pakken dan wordt het echt wel wat met hem, hij moet nu veel te veel sleuren, ook te snel terug gekomen na zijn blessure.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook nooit het spectaculaire ervan ingezien, maar wel zeer functioneel als rechtermiddenvelder in het klassieke 4-3-3 systeem. Zo zonde dat ze daarvan afgestapt zijn.
Ik zeg nu niet dat het een nietsnut is, maar meer een type waarvan je maar keer op keer af zal moeten wachten of hij het niveau aankan/bij kan benen.
Laten we hopen dat hij een club in rustig vaarwater krijgt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij in een beter team komt waar hij meer zijn momenten kan pakken dan wordt het echt wel wat met hem, hij moet nu veel te veel sleuren, ook te snel terug gekomen na zijn blessure.
Ik dat Klaassen waanzinnig goed is als hem naast een creatieve middenvelder zet zoals Ziyech. Dat kan zo 20+ goals in een seizoen opleveren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen mag wel eens een constant seizoen gaan draaien volgend jaar. Het is nu nog te wisselvallig.
Wat niet gek is met zijn leeftijd, maarja hij is toch onze aanvoerder
Deze mongool gelovenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
Spelers die in het rijtje 25 mil komen zijn toch echt van grotere kaliber hoor. Zelfs Ziyech is nog minder waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klaassen is wel onze beste speler dat zagen we wel toen hij bles was. 25 miljoen en anders blijft hij
Halfjaar geleden boden ze nog 20 geloof ik. Dit gaan ze natuurlijk nooit accepteren, plus het feit dat hij helemaal niet weg hoeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
13mil is toch een mooi prijsje voor zo'n hard werkertje?
Waar zeg ik van niet dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minder dan Wijnaldum, dus een aardig bedrag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn van die uitlatingen om de concurrentie een beetje onzeker te maken. Als het erop neerkomt zal zo'n speler echt niet zoveel waard zijn. de enige manier op een paar miljoen boven zijn marktwaarde zul je pas krijgen als er een Nederlandse coach interesse heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Halfjaar geleden boden ze nog 20 geloof ik. Dit gaan ze natuurlijk nooit accepteren, plus het feit dat hij helemaal niet weg hoeft.
Volgend seizoen krijgt Nigel 1 van de 3 Designated Player plekken bij LA Galaxy. Dan gaat hij veel meer verdienen dan een half miljoentje.quote:
quote:'Overmars in beeld bij Everton voor directeursfunctie'
9:51 – Marc Overmars behoort tot de topkandidaten voor de functie van directeur voetbalzaken bij Everton. De club uit Liverpool zou die positie zo snel mogelijk bezet willen hebben en heeft daarvoor twee mensen op het oog.
Overmars is volgens de Daily Mail een van de twee voornaamste kandidaten. Onlangs ontsloeg de club manager Roberto Martinez, assistent Graeme Jones en hoofdscout Kevin Reeves. Sindsdien is de leiding in handen van David Unsworth en Joe Royle.
Royle zou eveneens kandidaat zijn voor de functie van directeur voetbalzaken bij Everton. Een van de eerste taken van de nieuwe directeur is het om tafel gaan met enkele spelers. De contracten van Steven Pienaar, Leon Osman, Tony Hibbert en Darren Gibson lopen namelijk af.
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minder dan Wijnaldum, dus een aardig bedrag.
Schattig dat je dat nog denkt.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.
Memphis 34 miljoenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je vergeet de Ajax-bonus, Ajax krijgt altijd meer dan provincieclubjes.
Hij is ook iedere cent waardquote:
Moet gewoon op een iets lager niveau in een draaiende ploeg terecht komen. Wereldtop gaat hij niet worden, maar hij kan echt wel beter dan dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was toch wel de grootste NL tegenvaller van dit seizoen, echt jammer.
Dat maakt het natuurlijk des te knapper om hem voor 34m te slijten.quote:
Martial was 80 dacht ik, Louis moet hier toch wel wat commissie op krijgen, in z'n Barcelona tijd had ik dat vermoeden ook wel met Overmars toenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk des te knapper om hem voor 34m te slijten.
Al kochten ze ook Martial voor 50m en Schneiderlin voor 35m.
Louis is ook wel koning wanbeleid op transfergebied. Di Maria was ook al zo'n briljante zet.
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjesquote:Op zondag 22 mei 2016 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Martial was 80 dacht ik, Louis moet hier toch wel wat commissie op krijgen, in z'n Barcelona tijd had ik dat vermoeden ook wel met Overmars toen
Als de teamprestaties er ook toe doen, dan pakt dat in ieder geval weer vrij voordelig uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjes
OKquote:Op zondag 22 mei 2016 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt 80 als er voldaan wordt aan allerlei clausules, laatste drie van de Ballon d'Or en dat soort geintjes
het zou toch de deur op een kier zetten richting Jordi Cruijff, dat die de column van z'n vader overneemt wordt toch gezien als een hint dat hij deze kant op komt.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club interesse heeft in Overmars
Mocht de interesse er daadwerkelijk zijn ben ik bereid hem te brengen op de fiets
Ik zou het een zeer interessante stap vinden, maar ik volg de Israëlische competitie niet genoeg om te zeggen of hij er wat van kanquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou toch de deur op een kier zetten richting Jordi Cruijff, dat die de column van z'n vader overneemt wordt toch gezien als een hint dat hij deze kant op komt.
Ook geen idee maar de clubs waar hij gewerkt heeft was er ook meer budget om spelers te halenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het een zeer interessante stap vinden, maar ik volg de Israëlische competitie niet genoeg om te zeggen of hij er wat van kan
Dat zou ik ook zeggen in kamp #psvquote:
Dit is toch wel een grote WTF iddquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Mocht de interesse er daadwerkelijk zijn ben ik bereid hem te brengen op de fiets
Die gozer kan inderdaad helemaal niksquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
In wat precies?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars was in het begin erg slecht, maar is wel wat beter geworden met de jaren.
dit heb ik ook gehoord van een anonieme bronquote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Jordi cruijff en bos komen. Mark my wordsss
Gokjes zoals Milik en Younes die goed uitpakkenquote:
Dijks, Milik en Younes zijn prima aankopen. Gudelj oké.quote:
Hier staan alle "toppers" die Overmars heeft binnengesleept:quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dijks, Milik en Younes zijn prima aankopen. Gudelj oké.
Nu wordt hier waarschijnlijk Sanogo tegenin gebracht, maar goed, dat was een huurling dus dat vergeef ik 'em.
En Zivkovic was onze topaankoop in de spits van de winter.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu wordt hier waarschijnlijk Sanogo tegenin gebracht, maar goed, dat was een huurling dus dat vergeef ik 'em.
Daar zie je toch duidelijk dat het in de laatste twee jaar beter is dan in 2012? Toen ik in 2012 kritiek had op Overmars werd ik nog weggehoond, het kan verkerenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier staan alle "toppers" die Overmars heeft binnengesleept:
http://www.ajaxshowtime.c(...)#0eBYQVWIAet26Izb.97
Want die speelt heel aantrekkelijk voetbal met goede resultaten?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf stilletjes hopen dat van Gaal Ajax komt redden...
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
wauwquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Neger alsjeblieftquote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het is mode om alles wat met Overmars en vd Sar te maken heeft af te branden.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars was in het begin erg slecht, maar is wel wat beter geworden met de jaren.
Een speler halen blijft altijd gok (in meer of mindere mate) Hans.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gokjes zoals Milik en Younes die goed uitpakken
Nee Ria. Zoiets heet de scouting negeren en alles op 1 wedstrijd beoordelen .quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een speler halen blijft altijd gok (in meer of mindere mate) Hans.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
dit heb ik ook gehoord van een anonieme bron
Milik kwam al in de lijstjes voor en Younes was een buitenkansje, niets mis mee om die direct vast te leggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Ria. Zoiets heet de scouting negeren en alles op 1 wedstrijd beoordelen .
Zoiets heet vakkundig scouten
Een buitenkansje ? Na 1 ''goede wedstrijd'' ?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Milik kwam al in de lijstjes voor en Younes was een buitenkansje, niets mis mee om die direct vast te leggen.
Duits jeugdinternational, zal er wel niets van kunnen idd.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een buitenkansje ? Na 1 ''goede wedstrijd'' ?
Dan maar in de zomer Randy Wolters erbij halen
Heeft het bij Kaiserslautern inderdaad heel goed gedaan .quote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Duits jeugdinternational, zal er wel niets van kunnen idd.
Tegenwoordig vormen matige spelers van Kaiserslautern al een meerwaarde voor Ajaxquote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft het bij Kaiserslautern inderdaad heel goed gedaan .
De eredivisie zit goed aan de grond ja .quote:Op zondag 22 mei 2016 16:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tegenwoordig vormen matige spelers van Kaiserslautern al een meerwaarde voor Ajax
Zomer 2013 is wel pijnlijk. De rest vindt ik nog wel meevallen, maar het gaat ook om het hele circus eromheen, spelers die uiteindelijk niet bij Ajax terecht zijn gekomen, maar hier wel prima hadden kunnen zitten. Of de tijd die er in een Eto'o en nu bijna in een Huntelaar zijn gestoken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier staan alle "toppers" die Overmars heeft binnengesleept:
http://www.ajaxshowtime.c(...)#0eBYQVWIAet26Izb.97
Litmanen werd ook overal de deur gewezen voordat 'ie bij Ajax aanklopte.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eredivisie zit goed aan de grond ja .
Het kan raar lopen met Petersenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Litmanen werd ook overal de deur gewezen voordat 'ie bij Ajax aanklopte.
Younes was al tijden bekeken en keer op keer te licht bevonden. Een aardige wedstrijd + wat videobeelden en Overmars haalt hem tegen advies alsnog. Goed dat het alsnog leuk uit pakt, maar zoiets moet je niet doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Milik kwam al in de lijstjes voor en Younes was een buitenkansje, niets mis mee om die direct vast te leggen.
Het zijn bijna Feyenoord perikelen, heel de zomer wachten op Vagner Love om dan toch met een C-garnituur speler te komen, als er al iets komt.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zomer 2013 is wel pijnlijk. De rest vindt ik nog wel meevallen, maar het gaat ook om het hele circus eromheen, spelers die uiteindelijk niet bij Ajax terecht zijn gekomen, maar hier wel prima hadden kunnen zitten. Of de tijd die er in een Eto'o en nu bijna in een Huntelaar zijn gestoken.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Jordi cruijff en bos komen. Mark my wordsss
Charisteas ging er toen heen tochquote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn bijna Feyenoord perikelen, heel de zomer wachten op Vagner Love om dan toch met een C-garnituur speler te komen, als er al iets komt.
Ze hebben Milik echt niet op basis van een wedstrijd gehaald. Maar ja, het is Powerloungen en Overmars, dus bij voorbaat al niet goed.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Ria. Zoiets heet de scouting negeren en alles op 1 wedstrijd beoordelen .
Zoiets heet vakkundig scouten
Bedankt voor het melden Hansquote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
Bosz is het niet gelukt om de joden kampioen te maken
Dan lijkt het er toch meer en meer op dat hij aan het profiel van ajaxtrainer gaat voldoen...quote:Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
Bosz is het niet gelukt om de joden kampioen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |