SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
BBSsen!Soms moest je je naam en je telefoonnummer noteren voor je er op kon, en dan gingen ze je bellen op het moment dat je daar online was, om te kijken of je telefoonlijn daadwerkelijk in gesprek was zodat ze zeker wisten dat jij het ook was.
1x kwam ik op een christelijke site terecht omdat daar een geinig spelletje op te vinden was, en die lui belden ons later op en vroegen naar [fake naam die ik had opgegeven].
Damn!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.![]()
Kun je niet beter een hoofdtelefoon opzetten?quote:
Scherpquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter een hoofdtelefoon opzetten?![]()
Nu echt weg.
300/75 baud waarschijnlijk ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.![]()
Nog een gebarentolk nodig hier?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Praat niveau voor slechthorenden zeker.
1200 baud hiero, maar wel hypermodern, gewoon stekkertje in modem en gewoon telefoonstekkers aan de telefoonkant omwisselenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerste keer op een BBS met 2400 baud![]()
Dat geluid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerste keer op een BBS met 2400 baud![]()
En aan de handshake herkennen hoeveel baud het modem aan de andere kant wasquote:
Net als software inladen via cassette en horen of het 'zuiver' is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En aan de handshake herkennen hoeveel baud het modem aan de andere kant was
Je had toen ook van ik meen Teleac zo'n computer programma met Chriet Titulaer op de radio, klaarzitten met de microfoon gericht om een computerprogramma op te nemenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als software inladen via cassette en horen of het 'zuiver' is.
Sierra Gamesquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Kings Quest 1 is graties op Steam
delen 2 t/m 5 kan je dan voor ¤ 25,- kopen
Och ja! Met z'n stem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je had toen ook van ik meen Teleac zo'n computer programma met Chriet Titulaer op de radio, klaarzitten met de microfoon gericht om een computerprogramma op te nemen
Dat zou gewéldig zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel keer proberen of ie zin heb om op R49 te draaien.
Sterker nog: games kopiëren: voordat we een dubbel cassettedeck hadden, hadden we 2 kleine draagbare radiootjes waarbij we de één met de microfoon tegen de speaker van de ander zetten. Cassette met de game in 1 radio, lege cassette in de ander, ene op play, ander op record en HEEEEEEEL stilletjes de kamer uit lopen na de radio's ook met kussens ingepakt te hebben om zo geluiden van buitenaf te dempen. en een tijdje later had je een kopie van het spel!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als software inladen via cassette en horen of het 'zuiver' is.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef Fogel het volgende:
Nog sterker, ik speelde een potje schaak tegen iemand in een ander kamp met gebruikmaking van rookwolken!
*ugh*
Paard naar D5quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef Fogel het volgende:
Nog sterker, ik speelde een potje schaak tegen iemand in een ander kamp met gebruikmaking van rookwolken!
*ugh*
Er staat gelukkig disclaimer in de OP.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staat gelukkig disclaimer in de OP.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paard naar D5
Puff, puff, puffffffff.........poef...... dufffff pijfzoiets?
Jij bent nu in de war met Strategoquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zal een rooksignaalspraakgebrek hebben.
Stuur je "kanon naar S19" ipv "paard naar d5"
Godjezus.. dat heb ik óók nog gespeeld toen ik jong was.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent nu in de war met Stratego
Ik had de politie in de tuin tussen de wietplanten toen op wat baldadige avond de rooksignalen met natte coniferen iets teveel rook gaf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef Fogel het volgende:
*ugh*
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Rich vom Dorf klinkt wel tof, was toch daarstraks ook met de viool?
Huh?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal het op de FP laten zetten.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word live gescamd. Tof!
D'r probeert er eentje mijn persoonlijke gegevens te krijgen met als lokkertje een vette lening. Eens kijken hoe lang ik die lul aan het lijntje kan houden.
Er is niet veel muziek waar ik echt niet tegen kan.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word live gescamd. Tof!
D'r probeert er eentje mijn persoonlijke gegevens te krijgen met als lokkertje een vette lening. Eens kijken hoe lang ik die lul aan het lijntje kan houden.
a.aliyat@yahoo.comquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja dan weet ik al genoeg, ik ga 'm mailen met mooi voorstel.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh dat is altijd ook zo leuk met van die telemarketeers.
Zo lang mogelijk aan de lijn houden, "oh moment iemand aan de deur" etc. etc.
bestaan die e-mail adres servers nog waar je voor een x aantal dagen een email adres kon hebben? Dan massaal terugspammenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
a.aliyat@yahoo.com
Zegt bij een bank te werken.
Zegt bij een investeringsbedrijf te werken.
(Ja, ze (m/v) zei allebei)
Zegt in United Arab Emirates te werken.
Zegt in de VS te wonen.
Zegt van de Bahama's te komen.
oneminute mail oidquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bestaan die e-mail adres servers nog waar je voor een x aantal dagen een email adres kon hebben? Dan massaal terugspammen
Heb er ooit eentje kwartier voor de deur laten staan, moment ik wilde net gaan schijten, die sukkel had niets door.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh dat is altijd ook zo leuk met van die telemarketeers.
Zo lang mogelijk aan de lijn houden, "oh moment iemand aan de deur" etc. etc.
Wat lelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is "haar" FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012144494383&fref=ts
Is vandaag nog gemaakt![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje kwartier voor de deur laten staan, moment ik wilde net gaan schijten, die sukkel had niets door.
Ik ken jou (nog) niet, maar ik kan je nu al vertellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is "haar" FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012144494383&fref=ts
Is vandaag nog gemaakt![]()
Ja maar, ja maar.. ze kijkt zo liefquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken jou (nog) niet, maar ik kan je nu al vertellendat wordt niets
Uh, als je van ingepakte bitches houdtquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. ze kijkt zo lief
Zou je niet verwachten met die titel!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit wel lekker relaxed klinken.
Pffff, Piet met Mono vergelijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
Call me twisted, maar dat verhaal van Piet deed me aan Mono denken
Awwww ze kan al klokkijken!quote:
Volgens mij wel ja, maar misschien op Studio Brussel, dat kan ook.quote:
En ik eet ook al met mes en vorkquote:
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.quote:
Etiquette ook nog!quote:
Hartstikke gezelligquote:
Was wel een track wat Piet had kunnen draaien. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar misschien op Studio Brussel, dat kan ook.
Geraltquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.
Kom binnen en ga zitten, dat deden ze en overal werden verdwaasde figuren wakker waarvan er 1 gelijk dikke waterpijp ging bouwen.
Die wilde graag weg maar dat mocht niet.
Ja, behalve dan dat ik vind dat de bestelling nogal op zich laat wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.
Kom binnen en ga zitten, dat deden ze en overal werden verdwaasde figuren wakker waarvan er 1 gelijk dikke waterpijp ging bouwen.
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"
Hoi, wat ik hierboven zei. Geen idee of die 15 werkdagen al om zijn; ik zou zeggen van wel, maar er heeft hemelvaart en pinksterkloten en alles tussen gezeten. Ik had het eigenlijk deze week hier verwacht.quote:
Ja dat soort koekwauserij kun je volgens mij alleen maar begrijpen als je zelf knetterwappie bent!quote:
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig
Maar om 22:00 uur springt Gup weer aan, tenzij.............
Er andere DJ's zijn die willen draaien of jij nog even door wilt draaien
Ik schakel net in, dus geen last vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.
Op het gipsen been hadden we met special paint raketten gespoten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.
Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:50 schreef Geralt het volgende:
Want ik vind het lang duren en dat vind ik vervelend. Zeker omdat je vooraf de helft aanbetaald hebt aan een wildvreemde![]()
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Pietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.Moet ook nog adresgegevens doorgeven toch?
Nope, vanaf nu is het bonken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
Heb je niet wat meer (hard) rock nog toevallig? Klinkt wel prettig die afwisseling
Moet ik die ook ff mailen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?quote:
Ook goedquote:
Ken je wel wat langer dan vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Dat ie moet opschieten anders.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
Daar kan je mij een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ie moet opschieten anders.....
Kan denk ik wel een keertje op een ander tijdstipquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar kan je mij een groot plezier mee doen
Het bekt lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ooit was dat mijn underground nick.
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je wel wat langer dan vandaag.
En ik maakte daar schuimpje vanquote:
Vooral in combinatie met ouwe schuinsmarcheerder.quote:
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje bloemen aan een admin sturen.
En trapte knorretje daar in?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.
Noob.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004,
Yvonne was hetquote:
Ik wist hetquote:
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De originele heb ik hier keer uitgeleend aan Kasta toen die kloons nodig had.
Doe het vast nog wel een keer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...
Alberto checkt de park.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Ik ga even het achtertuin checken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Loopt ie nog steeds de park te checken?quote:
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..quote:
Doodzonde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De plaatjes plakken niet meer
ONZ / Alberto loopt de park te checken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Na kleine opleving issie spoorloos verdwenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Loopt ie nog steeds de park te checken?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Dat was mn 40K Schuumquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne die je 100K post vernaggelde was lachen.
Lucky heeft een goede smaakquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Geralt het volgende:
Goeie muziek vanavond!
Ofja vanaf dat ik inschakel dan. Daarvoor luisterde ik niet natuurlijk.
of die keer dat Armageddon ergen een warenhuis was binnengedrongen om op een PS3 te spelen voor de release.quote:
Thanks Geralt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Geralt het volgende:
Goeie muziek vanavond!
Ofja vanaf dat ik inschakel dan. Daarvoor luisterde ik niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:13 schreef Geralt het volgende:
Doet me een klein beetje denken aan Infected Mushroom dit.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of die keer dat Armageddon ergen een warenhuis was binnengedrongen om op een PS3 te spelen voor de release.
GAM / Armageddon als eerste in Nederland met PS3!!!!
Er zijn mensen die mij niet te pruimen vinden hoorquote:
Maar dat zijn zuurpruimen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn mensen die mij niet te pruimen vinden hoor
Ze hebben werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Groot gebracht met azijn ipv moedermelkquote:
Ik doe al jaren mijn best.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
De topposter van Fok! die moet me niet zover ben ik al.
Ik moest even kijken, dacht nog steeds dat dat Yv was, maar het is Ka nu zie ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong is ook wel een beetje een rare.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong moet niemand en mag alles, dat is de reden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Dit klinkt als een Sensation White achtige Tiesto remix
Praat over jezelfquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
Tong is ook wel een beetje een rare.
Maargoed, zijn we dat niet allemaal stiekem een klein beetje?
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een beetje?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, dat loopt over van de humor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een beetje?
Maar zijn culinaire recenties van de horeca gelegenheden rond Zaltbommel was wél briljant
Soms als er witte terrasstoel voor WC pot aangezien wordtquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tong moet niemand en mag alles, dat is de reden.
Laatste dubbelzinnigheid van de avond.
Hij valt wat in herhaling alleen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat loopt over van de humor.
Dit is idd best een leuk deuntje, spuit 11.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Fogel het volgende:
Dit is er weer een die ik beter kan waarderen dan andere nummers van vanavond
Een stuk of wat van die recensies lezen is erg leuk. Nu lees ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij valt wat in herhaling alleen.
Ik wist niet dat de reeks nog liepquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij valt wat in herhaling alleen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Gup is trouwens weer terug aan het koper. Hij luste het glas niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nieuwe poging binnenkort, neem ik aan?
Denk niet dat Gup op zich er iets aan kan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gup moet even afkicken. Ik denk dat morgenavond een nieuwe poging gewaagd gaat worden.
Dit dusquote:
Dat was een kloon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit dus
En in ONZ wilde ik nooit (dood) gevonden worden
Kan gup ook niets aan doen, is adreswijziging en zo die niet helemaal soepel liep (ander ip-adres)quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Gup op zich er iets aan kan doen.
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gup moet even afkicken. Ik denk dat morgenavond een nieuwe poging gewaagd gaat worden.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
Godsamme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
De Klang hebben ze wel iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Dat komt aardig overeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Muisquote:
Ik droom er soms nog steeds over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Foxiequote:
2 out of 5.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat mij raden, transsexueel en glasvezelquote:
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie
Biertjes komen er aan hoor, maar moet even een goed stevig doosje scoren waar ze in bubblewrap verpakt de ruwe handen van de post kunnen doorstaan
quote:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Laat mij raden, transsexueel en glasvezel
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikkiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
Niet te verwarren met koolzuur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet![]()
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikki
Dat was uiteindelijk een soeppakket geworden
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk, games die even een update van 2,2 Gb binnen gaan hengelen
Goedenavondquote:
ik was het al helemaal vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie
Biertjes komen er aan hoor, maar moet even een goed stevig doosje scoren waar ze in bubblewrap verpakt de ruwe handen van de post kunnen doorstaan
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De transsexueel kan ik me niets meer van herinneren, weet alleen nog dat ik volgende dag dikke TV en stereo tegen kwam die er nog niet waren daarvoor.
Ik nietquote:
Welterusten dan maar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat ik op dit deuntje best zou kunnen slapen.
Zo schokkend is het anders niet, hoor. Payday 2 en Dirty Bomb zijn deze dagen de grote boosdoeners qua absurde updates. Vroeger was het Team Fortress 2.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil denk ik niet weten wat voor games jij speelt
jazekerr alleen chillout heb ik afgezegtquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog steeds draaien morgen?
Ow ken ik niequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo schokkend is het anders niet, hoor. Payday 2 en Dirty Bomb zijn deze dagen de grote boosdoeners qua absurde updates. Vroeger was het Team Fortress 2.
Waarom? Dat is het tofste man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
jazekerr alleen chillout heb ik afgezegt
omdat ik op zondag ochtend ineens werd ingeroosterd. en ik zaterdag thuis moet zijn.(en zondag naar iets moet voor henkelientje)quote:
lekker juistquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ech hè, af en toe vraag ik mij af waar Lucky met zijn gedachten zit
Lekkere muziek draaien en dan weer zo'n Gup-streek met the Prodigy
Ik vermoed in A'dam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer je lang draait wordt het steeds lastiger om origineel te blijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat ik op zondag ochtend ineens werd ingeroosterd. en ik zaterdag thuis moet zijn.(en zondag naar iets moet voor henkelientje)
Of bij vele kilo's rabarber waar hij eindelijk een afneemster voor gevonden heeftquote:
morgen mag ik zelf draaien. in grunn. en dit weekend 0,0 tijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wanneer ga je weer een show draaien samen met Henkelientje? Ze heeft een plezierige radiostem
Weet ik alles vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je lang draait wordt het steeds lastiger om origineel te blijven.
Succes morgen in Grunnquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
morgen mag ik zelf draaien. in grunn. en dit weekend 0,0 tijd.
Kom maar op, Piet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog wel wat maffe hiphop wanneer L2B het bijltje neergooit.
Gooi jezelf maar op het roosterquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog wel wat maffe hiphop wanneer L2B het bijltje neergooit.
Graag ged... oh wachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en dank je lieverd, voor de muziekjes van de afgelopen 3 uur![]()
quote:
Ik moet nog steeds aardappelcroquetten draaien van de puree die in de koelkast staatquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen dank, zeer graag gedaan. Jullie bedankt voor het uitzitten.
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog steeds aardappelcroquetten draaien van de puree die in de koelkast staat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen dank, zeer graag gedaan. Jullie bedankt voor het uitzitten.
wtf...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...
Waar hing je deze keer uit?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...
Honkbal...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waar heb jij vanavond dan zitten koukleumen?
Oeh!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t zijn geen piepers meer, mooie puree met parmezaan etc
Die flikker ik niet weg
Lucky is ook maar een import Drent hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf...
For the record: ik wil even meedelen dat niet álle drenten boeren als lucky zijn.
Ah, dat had jij gemeen met Cobra4quote:
Van oorsprong uit H'sum hè.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf...
For the record: ik wil even meedelen dat niet álle drenten boeren als lucky zijn.
Wacht ff.. hij is vrijwillig in Drenthe gaan wonen in de prime van zijn leven?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is ook maar een import Drent hoor
Boer wel, soms, meestal niet
Dank je schat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is ook maar een import Drent hoor
Boer wel, soms, meestal niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. hij is vrijwillig in Drenthe gaan wonen in de prime van zijn leven?
Twee jaar geleden met Cobra zitten wegbranden tijdens de Haarlemse honkbalweek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat had jij gemeen met Cobra4
Nu herinner ik mij dat
Was dat die keer dat een van de wedstrijden stil gelegd moest worden vanwege het noodweer? Heb toen wat filmpjes gezien. Klappertandend gewoon de lol erin houdenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden met Cobra zitten wegbranden tijdens de Haarlemse honkbalweek.
Weinig aan...
ik dacht dat je in die hoek woondequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja zonder Chill out is het langer rijden dan je optreden.
Nee, het was toen meestal 30 graden en warmer, geen regen gehad toen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was dat die keer dat een van de wedstrijden stil gelegd moest worden vanwege het noodweer? Heb toen wat filmpjes gezien. Klappertandend gewoon de lol erin houden
Dan waren de filmpjes van het noodweer van een eerdere Haarlemse honkbalweekquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was toen meestal 30 graden en warmer, geen regen gehad toen...
Dat kan, ben eerder af en toe een wedstrijd geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan waren de filmpjes van het noodweer van een eerdere Haarlemse honkbalweek
Ik heb niet zoveel met honkbal, meer met American Football. Wel toen ik in de USA woonde een wedstrijd Atlanta Braves - NY Mets @ Turner Stadium gezien. Is wel een happening om zoiets mee te makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, ben eerder af en toe een wedstrijd geweest.
Vriendschappelijke wedstrijden/toernooien vind ik niet boeiend, zeker niet van het NL team.
Geprobeerd en ik pas voortaan voor de honkbalweek...
Hier is ook iets vanuit de achtertuin 'volgen'.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga altijd naar concours hippique wanneer gratis VIP kaarten, is elke keer weer mooi.
Als we in de USA zijn, is het meestal eind oktober/begin november, tijdens de World Series baseball.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met honkbal, meer met American Football. Wel toen ik in de USA woonde een wedstrijd Atlanta Braves - NY Mets @ Turner Stadium gezien. Is wel een happening om zoiets mee te maken
Da's niet alleen met rugby zo, met voetbal is het net zo, als het niet al erger is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was in UK toen Engeland wereldkampioen Rugby werd. Het hele land een week lang dronken![]()
Alleen worden Engelsen (anders dan Schotten of Ieren) nogal eens irritant en gewelddadig als ze dronken zijn. Dat was dan wel weer een nadeel.
Als je nooit in de USA geweest bent en niet beter weet dan gewoon een stadium op TV zien, dan kan je ook niet makkelijk begrijpen dat je dingen als college baseball of football volgtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we in de USA zijn, is het meestal eind oktober/begin november, tijdens de World Series baseball.
Die volg ik dan op TV of in een bar.
We proberen altijd een paar honkbal en/of American Football wedstrijden bij te wonen, ongeacht welk niveau.
Profs, college, school of desnoods in een park...
Mijn schoonzus woont in Cincinnatti, dus dan bezoeken we de Reds en Bengals.
Maar mijn team daar is de Texas Rangers, die we 2 jaar geleden bezocht hebben.
Allejezus groot stadion, vlak naast dat van de Dallas Cowboys...
Ben met 2 peerden in de trailer dwars door half Europa gereden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet alleen met rugby zo, met voetbal is het net zo, als het niet al erger is.
Ben ruim 30 jaar met Ajax in alle uithoeken van Europa geweest, vaak ook in de UK...
Yep, werelden op zichzelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je nooit in de USA geweest bent en niet beter weet dan gewoon een stadium op TV zien, dan kan je ook niet makkelijk begrijpen dat je dingen als college baseball of football volgt
Gemiddelde USA University Campus is meer stadium, runtrack etc, dan college building
Wij hadden soms ook wel domme knollen in de auto of in het vliegtuig...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben met 2 peerden in de trailer dwars door half Europa gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |