Ook dat moet kunnen alhoewel ik t persoonlijk wat oudbollig vind overkomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:30 schreef remlof het volgende:
Wat is je standpunt met betrekking tot het dragen van geitewollen sokken in sandalen?
Op tv ergens zeiden ze dat dat de nieuwe trend gaat wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:30 schreef remlof het volgende:
Wat is je standpunt met betrekking tot het dragen van geitewollen sokken in sandalen?
Dát kan echt niet.... 2 verschillende. Een witte en een blauwe is not done. En hij heeft verkeerd om.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:42 schreef remlof het volgende:
Voor dit paar sandalen heb ik echt respect:
[afbeelding]
Ja Homemade.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:42 schreef remlof het volgende:
Voor dit paar sandalen heb ik echt respect:
[afbeelding]
Tuurlijk, ook sandalen zijn er inmiddels in high tech uitvoering.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zou er eigenlijk ook een rubberen anti-slip laag onderzitten?
Ik doelde eigenlijk op die minder hightech uitvoering met die gekleurde voetjes (?) erin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook sandalen zijn er inmiddels in high tech uitvoering.![]()
[afbeelding]
En van katoen of syntetisch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ook dat moet kunnen alhoewel ik t persoonlijk wat oudbollig vind overkomen.
Er gaat niets boven puur natuur in de sandaal maar voor degene die graag een sok om de voet hebben blijft de sandaal nog steeds een luchtige uitkomst.quote:
Vee van de richel is 't die met die sandalen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
SchANDAAL.
Schorriemorie, schorem, tuig, vlegels, rekels, deugnieten, rapalje, scumbagsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:07 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Vee van de richel is 't die met die sandalen.![]()
Da's wel veilig maar heeft verder weinig met sandalen te maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook wel een fetisj waardig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |