SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
BBSsen!Soms moest je je naam en je telefoonnummer noteren voor je er op kon, en dan gingen ze je bellen op het moment dat je daar online was, om te kijken of je telefoonlijn daadwerkelijk in gesprek was zodat ze zeker wisten dat jij het ook was.
1x kwam ik op een christelijke site terecht omdat daar een geinig spelletje op te vinden was, en die lui belden ons later op en vroegen naar [fake naam die ik had opgegeven].
Damn!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.![]()
Kun je niet beter een hoofdtelefoon opzetten?quote:
Scherpquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter een hoofdtelefoon opzetten?![]()
Nu echt weg.
300/75 baud waarschijnlijk ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e modem wat ik gebruikte was met rubberen noppen van een meter waar je je telefoon in moest proppen. Zat je in een database van Philips voor een gulden per minuut.![]()
Nog een gebarentolk nodig hier?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Praat niveau voor slechthorenden zeker.
1200 baud hiero, maar wel hypermodern, gewoon stekkertje in modem en gewoon telefoonstekkers aan de telefoonkant omwisselenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerste keer op een BBS met 2400 baud![]()
Dat geluid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerste keer op een BBS met 2400 baud![]()
En aan de handshake herkennen hoeveel baud het modem aan de andere kant wasquote:
Net als software inladen via cassette en horen of het 'zuiver' is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En aan de handshake herkennen hoeveel baud het modem aan de andere kant was
Je had toen ook van ik meen Teleac zo'n computer programma met Chriet Titulaer op de radio, klaarzitten met de microfoon gericht om een computerprogramma op te nemenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als software inladen via cassette en horen of het 'zuiver' is.
Sierra Gamesquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Kings Quest 1 is graties op Steam
delen 2 t/m 5 kan je dan voor ¤ 25,- kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |