quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda - Willem II
19:45 Go Ahead - De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 De Graafschap - Go Ahead
16:45 Willem II - NAC Breda
En W2 kan geluk hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind NAC toch vermakelijker dan Willem II.
Van jou wil ik niks weten. Jij hebt toch geen mening namelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom wil hafcfan zo graag weten voor welke club wij zijn? :S
Ik moet wel even bijkomen van deze harde diss.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van jou wil ik niks weten. Jij hebt toch geen mening namelijk.
Ik ben voor Heracles vanavond.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van jou wil ik niks weten. Jij hebt toch geen mening namelijk.
Broekje gaat vast uit hierquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws, Benno Baksteen bij Pauw.
Mij niet gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al helemaal niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het wel voor kasplantje Connie?
Broekje gaat weer aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je het wel voor kasplantje Connie?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit doet mij deugd. Vrees dat de spanning ze de das omdoet. Beetje zoals NAC nu. Teveel druk en verwachtingen.quote:
Geintje pikquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet wel even bijkomen van deze harde diss.
Ik zei het een paar dagen terug ook, ik heb ondanks het idee dat Jantje geen enkele wedstrijd gezien heeft, ondanks dat hij iedere vrijdag zat te analyserenquote:
Die Van Halst is niet helemaal gek hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zei het een paar dagen terug ook, ik heb ondanks het idee dat Jantje geen enkele wedstrijd gezien heeft, ondanks dat hij iedere vrijdag zat te analyseren
99% gek?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Van Halst is niet helemaal gek hoor
Ik overdrijf uiteraard, maar om nou te zeggen dat NAC geen leuke wedstrijden heeft gespeeld is absurd als je ook maar de helft van de wedstrijden hebt gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Van Halst is niet helemaal gek hoor
1 2 3 4 5 | TOP Oss (2005/06) Uitgeschakeld door NAC Breda (0-0, 2-2 en 1-3 n.v.) Helmond Sport (2011/12) Uitgeschakeld door VVV-Venlo (1-2 en 2-2) FC Volendam (2012/13) Verlies tegen Go Ahead Eagles op slotdag (3-1) FC Volendam (2012/13) Uitgeschakeld door Go Ahead (0-3 en 1-0) FC Volendam (2014/15) Uitgeschakeld door De Graafschap (0-0 en 0-1) |
Van Halst heeft die wedstrijden helemaal niet gezien, die zaten vrijdag tussen 20.00 en 20.45 gewoon lekker te eten met een filmpje aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overdrijf uiteraard, maar om nou te zeggen dat NAC geen leuke wedstrijden heeft gespeeld is absurd als je ook maar de helft van de wedstrijden hebt gezien
En dat terwijl de JL een topshow van jewelste isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Halst heeft die wedstrijden helemaal niet gezien, die zaten vrijdag tussen 20.00 en 20.45 gewoon lekker te eten met een filmpje aan
ook eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat terwijl de JL een topshow van jewelste is
Zo verschillend van die Streppel. Streppel een heel verongelijkt verhaal houden over de KNVB terwijl Vregod meteen zegt dat hij zich daar totaal niet mee bezighoudtquote:
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verschillend van die Streppel. Streppel een heel verongelijkt verhaal houden over de KNVB terwijl Vregod meteen zegt dat hij zich daar totaal niet mee bezighoudt
maar afgezien daarvanquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn motoriek en voetbalkwaliteiten
Ik heb Hans de Koning er ook niet over horen klagen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.
Hooguit VVV heeft recht van spreken. Al was de regeling al bekend natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.
dat systeem met die 3e beslissingswedstrijd was belachelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf keer botte pech voor Hans de Koning
[ code verwijderd ]
Ik hoop natuurlijk gewoon dat De Graafschap het op eigen kracht redt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Go Ahead wint zodat De Graafschap door Willem II uit het klif getrokken wordt.
houden zich inderdaad stil. wel zonde van hun mooie seizoenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit VVV heeft recht van spreken. Al was de regeling al bekend natuurlijk
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk gewoon dat De Graafschap het op eigen kracht redt.
Ze hebben een statement namens alle JLclubs geplaatst dat de hele JL het er niet mee eens is, veel meer heb ik niet gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
houden zich inderdaad stil. wel zonde van hun mooie seizoen
Weg met Cambuur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.
Dat gaat nu nooit meer rond komen natuurlijk, maar dat zou wel de meest zuivere oplossing zijn geweest jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem er nog steeds voor om de plek van Twente in te laten vullen door de verliezers van de finales tegen elkaar te laten spelen.
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeertquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem er nog steeds voor om de plek van Twente in te laten vullen door de verliezers van de finales tegen elkaar te laten spelen.
Ik stem ervoor dat Excelsior failliet gaat in plaats van Twente.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeert
Allebei faillietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stem ervoor dat Excelsior failliet gaat in plaats van Twente.
wat je ook doet, er is altijd een grotere groep die zich benadeeld voelt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mee eens overigens, en dat zeg ik terwijl ik hoop dat SCC nu het toch nog gaat reddenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat nu nooit meer rond komen natuurlijk, maar dat zou wel de meest zuivere oplossing zijn geweest ja
Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
wat je ook doet, er is altijd een grotere groep die zich benadeeld voelt.
Op dit moment kan de KNVB ook zijn keutel niet meer terug trekken, ze hadden alleen besluit moeten uitstellen tot degradatie én play offs definitief zijn.
Omdat een behoorlijk deel van de volgens nu pas weet van dat systeemquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.
Haha. Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeert
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat een behoorlijk deel van de volgens nu pas weet van dat systeem
oh wist ik niet. verder is het systeem niet zo vreemd imo, alleen dus de timing (wat blijkbaar genuanceerder ligt)quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.
niemand geloofde dat dit zou gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)d-fc-twente-voor.htmquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wist ik niet. verder is het systeem niet zo vreemd imo, alleen dus de timing (wat blijkbaar genuanceerder ligt)
Ah de clubs bedoel je, ik dacht dat je volgers in het algemeen bedoelde. Ja dat is inderdaad wel kleinzerig, eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.
En dat vind ik dus het amateuristische eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
niemand geloofde dat dit zou gebeuren
De directies van de Eredivisie (ECV) en de Jupiler League (CED) kunnen zich al vinden in de wijzigingen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)d-fc-twente-voor.htm
En dan pas nu #Ophef en alles, ik vind het prachtig.
Dan halen de DeMart er even bijquote:
Heeft de KNVB toch gelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is er momenteel niemand mee bezig wat er rond Twente gebeurt
Richard van Iterson?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Smeets in de fout, Smeets cruciaal in de fout, oi oi oi
Oh?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Brammess het volgende:
4 nieuwe clubs in de Eredivisie volgend jaar
Euh? Willem II blijft er sowieso in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Brammess het volgende:
4 nieuwe clubs in de Eredivisie volgend jaar
Ik hoor gvd het stadion hier eerder dan fox sports. Tukker in vogeltjesland, op loopafstand van het stadion.quote:
OKE manquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
EN WEER HOOR IK HET STADION 20 seconden eerder.
Snel live betjes plaatsenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
EN WEER HOOR IK HET STADION 20 seconden eerder.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht dat hele gedoe nog maar even af.
Oke. Maar wacht nou maar afquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
FC Twente blijft echt niet in de Eredivisie.
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch fijn dat we dankzij de KNVB kunnen hopen dat GAE én De Graafschap Eredivisievoetbal spelen.
Nee, want met livebetten duurt het vaak een X aantal seconden voordat je bet verwerkt is en in die tijd verandert de oddquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zou dat werken met die live betjes?
7 seconden, dus als je echt 20 seconden voorloopt is het cashenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, want met livebetten duurt het vaak een X aantal seconden voordat je bet verwerkt is en in die tijd verandert de odd
Maar dat is geen echte 20 seconden, de meeste vertraging zit bij FOX en de tv-aanbiederquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
7 seconden, dus als je echt 20 seconden voorloopt is het cashen
Het loopt De Graafschap spelers wel dun door de broek als hij aan de bal is naar heb ik horen zeggen.quote:
En dan degradeert Cambuur definitief voor realquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks gaan de Egels nog door ook
Niet zo mad doen. Ik hoop op WII - NAC - De Graafschap.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan degradeert Cambuur definitief voor real
hahahahaha
Hallo noeste arbeider.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
H
[..]
Het loopt De Graafschap spelers wel dun door de broek als hij aan de bal is naar heb ik horen zeggen.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kregen we gisteren toch maar mooi gelijk over Sevilla, toch?
Ik was in de volle overtuiging dat ze zouden winnen na jouw lovende woorden over Sevilla. Je weet toch dat ik jouw voetbalvisie zeer hoog acht!quote:
JR-Style-93 zit natuurlijk nog wel in een hoekje te huilen. Zijn Spaanse onderschatting werd hem maar mooi fataal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was in de volle overtuiging dat ze zouden winnen na jouw lovende woorden over Sevilla. Je weet toch dat ik jouw voetbalvisie zeer hoog acht!
Omdat ik geen groot voorstander ben van uitmelkconcepten als de Premier League, maar als er geen voetbal is, kijk ik er wel naar.quote:
En hierom moet NAC er dus in en niet GAE.quote:
Ja, want bij NAC gedragen ze zich zo normaal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hierom moet NAC er dus in en niet GAE.
Hij weet het toch met een logische verklaring te onderbouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat de commentator durft te stellen dat het gegooid is door een GAE-fan.
Met Vincent Vermeij in het elftal is er altijd hoopquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Zie DeG echt niet 2x scoren in hun eigen huis
En GAE gaat ongetwijfeld een keer scoren, dus ik denk wel 3.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Zie DeG echt niet 2x scoren in hun eigen huis
Had al 5-1 moeten staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
GAE had dit natuurlijk allang moeten beslissen
4-1 nu zou wel bevrijdend zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden ze het feestje al kunnen vieren
3-1 is ook verre van een onmogelijke uitgangspositie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef Ludacriss het volgende:
Hopen op 3-2. Wordt het zondag nog spannend.
Waardoor dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer bijna 4-1.
Als GAE toch niet promoveert, weet u alvast waar het door komt.
Goed persoon is het ook overigens. Feitje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jurjus heeft zich wel bewezen vandaag ondanks vier tegengoals.
Volgend seizoen weer joh.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik maar hopen op GAE - TWE. Achja, dan moet Twente het beroep maar winnen.
Ja dat dacht ik dus, maar als Twente straks helemaal weg is, of als Twente in de Juup moet en GAE in de Eredivisie zit....quote:
Misschien. Misschien niet. Technisch zou die nu beginnen bij Twente.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schakel naar Jan van Halst. Dit is toch zijn afscheidstour bij Fox?
Hij gaat samen met Kieft naar Ziggo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Misschien. Misschien niet. Technisch zou die nu beginnen bij Twente.
De verdediging van Willem II.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef Caland het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat NAC die wedstrijd nog gewonnen heeft?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat samen met Kieft naar Ziggo.
Ben in de rust gaan sporten, dacht dat Willem II nog wel zou uitlopen.quote:
Klopt. Minpunt aan NAC is dat uitvak. Janken zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta, zeer waarschijnlijk Go Ahead en dan nog NAC?
Je kon je slechtere promovendi wensen.
Volgend jaar Roda eruit en de Graafschap terug.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior eruit en Cambuur weer erin en je hebt wat mij betreft een perfecte eredivisie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja. Die ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgend jaar Roda eruit en de Graafschap terug.
Ach. Die hele voorrondes voor EL zijn toch een farce. Vroeger heette dat de intertoto en toen zat er letterlijk niemand op te wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan Her-Utr ook nog voorsprong Heracles. Kutavond.
Als NAC wint zondag is het echt gedaan voor ze. Dat is vooralsnog de enige zekerheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef hafcfan het volgende:
Wtf De Graafschap. Wel terecht hebben er helaas niks te zoeken qua kwaliteit. Zag je tegen MVV al
LEKKER VOOR JE MIJquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag tekent Van de Looi waarschijnlijk bij Willem II..
W2 speelt normaalgesproken niet tegen degradatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Van der Looi verklaarde toch niet zo lang geleden bij de tafel van Kees niet weer tegen degradatie te willen voetballen?
Hoezo weer? Heeft hij nog nooit gedaan. Denk dat je Groenendijk bedoeltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Van der Looi verklaarde toch niet zo lang geleden bij de tafel van Kees niet weer tegen degradatie te willen voetballen?
Je hebt gelijk haha. Dat was Groenendijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo weer? Heeft hij nog nooit gedaan. Denk dat je Groenendijk bedoelt
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag tekent Van de Looi waarschijnlijk bij Willem II..
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk haha. Dat was Groenendijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |