Hallo noeste arbeider.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
H
[..]
Het loopt De Graafschap spelers wel dun door de broek als hij aan de bal is naar heb ik horen zeggen.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kregen we gisteren toch maar mooi gelijk over Sevilla, toch?
Ik was in de volle overtuiging dat ze zouden winnen na jouw lovende woorden over Sevilla. Je weet toch dat ik jouw voetbalvisie zeer hoog acht!quote:
JR-Style-93 zit natuurlijk nog wel in een hoekje te huilen. Zijn Spaanse onderschatting werd hem maar mooi fataal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was in de volle overtuiging dat ze zouden winnen na jouw lovende woorden over Sevilla. Je weet toch dat ik jouw voetbalvisie zeer hoog acht!
Omdat ik geen groot voorstander ben van uitmelkconcepten als de Premier League, maar als er geen voetbal is, kijk ik er wel naar.quote:
En hierom moet NAC er dus in en niet GAE.quote:
Ja, want bij NAC gedragen ze zich zo normaal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hierom moet NAC er dus in en niet GAE.
Hij weet het toch met een logische verklaring te onderbouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat de commentator durft te stellen dat het gegooid is door een GAE-fan.
Met Vincent Vermeij in het elftal is er altijd hoopquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Zie DeG echt niet 2x scoren in hun eigen huis
En GAE gaat ongetwijfeld een keer scoren, dus ik denk wel 3.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Zie DeG echt niet 2x scoren in hun eigen huis
Had al 5-1 moeten staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
GAE had dit natuurlijk allang moeten beslissen
4-1 nu zou wel bevrijdend zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden ze het feestje al kunnen vieren
3-1 is ook verre van een onmogelijke uitgangspositie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef Ludacriss het volgende:
Hopen op 3-2. Wordt het zondag nog spannend.
Waardoor dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer bijna 4-1.
Als GAE toch niet promoveert, weet u alvast waar het door komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |