Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
wat je ook doet, er is altijd een grotere groep die zich benadeeld voelt.
Op dit moment kan de KNVB ook zijn keutel niet meer terug trekken, ze hadden alleen besluit moeten uitstellen tot degradatie én play offs definitief zijn.
Omdat een behoorlijk deel van de volgens nu pas weet van dat systeemquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.
Haha. Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeert
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat een behoorlijk deel van de volgens nu pas weet van dat systeem
oh wist ik niet. verder is het systeem niet zo vreemd imo, alleen dus de timing (wat blijkbaar genuanceerder ligt)quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 29 april was hun systeem van wat er zou gebeuren als het lot van Twente bezegeld werd, bekend. Ik vind het raar dat er pas nu een hele heisa wordt gehouden.
niemand geloofde dat dit zou gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)d-fc-twente-voor.htmquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wist ik niet. verder is het systeem niet zo vreemd imo, alleen dus de timing (wat blijkbaar genuanceerder ligt)
Ah de clubs bedoel je, ik dacht dat je volgers in het algemeen bedoelde. Ja dat is inderdaad wel kleinzerig, eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk amateuristisch van de clubs zelf.
En dat vind ik dus het amateuristische eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
niemand geloofde dat dit zou gebeuren
De directies van de Eredivisie (ECV) en de Jupiler League (CED) kunnen zich al vinden in de wijzigingen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)d-fc-twente-voor.htm
En dan pas nu #Ophef en alles, ik vind het prachtig.
Dan halen de DeMart er even bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |