Welke kamphuis?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Dat is niet gezondquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Maar je grote hobby eten dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Ahh oke :squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.quote:
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Oké dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.
Heb je ze even mooi te pakken,quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.quote:
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :Squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongensquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :S
Bedankt, jij bent een goede vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongens
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent een goede vriend.
Wat is een oeterquote:
Als je gewoon he zegt lukt het ook wel. Niet te moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Sws gaat dat wel lukken na dat uithuilen. A shoulder to cry on..
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Ja echt drama dit hoorquote:
Ook een vervelende vriend zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.
Hequote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
[..]
Ja echt drama dit hoor
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
ja, ook datquote:
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Link me je beautykanaal op YTquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover maken
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
moest lachen, hoewel ik niet weet wat een oeter is
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Paardenmeisje69quote:
Ja nou gibs als het niet goedkomt spring ik van het vindicat gebouwtje hoorquote:
Zou mijn partner laten traplopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Ja nou gibs als het niet goedkomt spring ik van het vindicat gebouwtje hoor
Wel eerst ff genomen worden voordat je gaat springenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Deze post is veel te moeilijk voor mij om te begrijpen. Ze proberen ons uit elkaar te drijven Opso alsof we Romeo en Juliet zijn maar dat had een goed einde gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.quote:
Maar ik wil helemaal niet met Koos Albertsquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.
Dat ziet er niet rooskleurig uitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn alle kindjes op het kdv weer naar huis ja?quote:
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denkenquote:
Oehquote:
Wat vind je van dubbelvla?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Is dat het gevolg van not to maagd dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever maagd, want ik wil mijn piemel niet kwijt
Racistquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Dacht dat jij je aanboodquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat het gevolg van not to maagd dan?
SylvanaHaasquote:
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!quote:
Onhandig. Als je meerdere soorten vla zou willen koop je toch verschillende pakken zodat je altijd keus hebt als je toch niet beide wil eten.quote:
Die plaats is toch al lang verloren aan de jihadquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!
Alle moskeeën/kerken moeten gaan brandenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!
Tuurlijk nietquote:
Wow radicaalquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alle moskeeën/kerken moeten gaan branden
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze post is veel te moeilijk voor mij om te begrijpen. Ze proberen ons uit elkaar te drijven Opso alsof we Romeo en Juliet zijn maar dat had een goed einde gelukkig
Lach je mij nu uit, na alles wat ik voor je heb gedaan?quote:
Regel mij er ook 1.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
Anyway. Vandaag contrakkie opgehaald, ziet er netjes uit en het lijken ook prima mensen waar ik het mee regel. Mag ook wel 'ns gezegd worden. Open discussie waar ik last van heb en waar zij last van hebben. Wat dat betreft is het tof om weer terug in R'dam te zijn. lekker direct.
waar gaat dit over, snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef HPLC het volgende:
Tekenen? Veranderingen? Aanpassingen? Verkiezingen? Referendum? Demonstraties? Rechtszaak? Een Staatsgreep zul je bedoelen een Revolutie waarom? Omdat men niet naar de burgers luisteren en alles maar klakkeloos in ons strot duwen waar wij niet om hebben gevraagd en we worden steeds maar bedrogen en bestolen word het dan niet eens tijd dat wij alles terug nemen wat van ons is afgenomen en vooral onze rechten!?!? Revolutie we zijn geen lammen of slaven dankzij ons zou Nederland helemaal niet bestaan! Hadden we geen producten voor de export wij de burgers die producten maken voor de export en nationaal hebben zij te danken aan onze werknemers niet aan zichzelf die tering schoften opknopen die gasten! Tja we zijn boos, heel boos grumpy-emoticon dat het nooit om mensen heeft gedraaid maar om geld, controle en macht stelletje mafkezen wanneer worden we eens wakker in plaats als lammen braaf naar het werk gaan en stemmen moeten we het werk stil leggen de straat op laat je stem horen pak je rechten weer terug die je als mens hebt kom op voor je rechten stelletje lamzakken!!!! Revolutie!!!!!!
Goede post Hansquote:
lolquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow radicaal
WCH is ook radikaal ahahaha
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:08 schreef HPLC het volgende:
Dat Nederland mijn Vaderland blijft toch prachtig
Gewoon iemand op NmV die even zijn hart moest luchtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waar gaat dit over, snap er geen fuck van
Dus nu kom je ons lastig vallen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
Heerlijk, zo een zwijgruzie omdat ik ongesteld ben en niet normaal kan reageren en m'n vriend er niet mee om kan gaan. We houden het al een uur vol om stilzwijgend tegenover elkaar te zitten.
Ga huilen met je moskee man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus nu kom je ons lastig vallen?Het was hier net zo gezellig
Nee ik lach je toe, lach en het leven lacht je toequote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lach je mij nu uit, na alles wat ik voor je heb gedaan?
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vindquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
Heerlijk, zo een zwijgruzie omdat ik ongesteld ben en niet normaal kan reageren en m'n vriend er niet mee om kan gaan. We houden het al een uur vol om stilzwijgend tegenover elkaar te zitten.
Als je dat was zou je gewoon stil zitten en je bek houden dus kssst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja zeg, meteen dit. #teammanvanMyrr
Maar ik ben nu toch stilquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je dat was zou je gewoon stil zitten en je bek houden dus kssst.
Dit is de eerste keer in langer dan een jaar dat ik fel uit de hoek kom, hij moet niet zeiken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog gek vinden dat een ander dat niet leuk vind
Ik oefen dit dagelijksquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
wat een logicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in langer dan een jaar dat ik fel uit de hoek kom, hij moet niet zeiken.
Ja Jezus, ik ben echt best gemeen vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Houd afstand vam Myrr, boys. Hormonen zijn bitches
Vast een boze buitenlanderquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef HPLC het volgende:
Vind het wel eng hoor, ook met die gemene blijkijkende-pi erbij
Alleen omdat jij nooit ongesteld bent. Hormonen, kan je niks aan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vind
Begrijpelijk, je baarmoeder wordt uit elkaar gescheurd wat verwacht men dan ook, dat je er blij van moet zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Jezus, ik ben echt best gemeen vandaag.
Gezien hij in dat jaar al meerdere keren gesnapt is (omdat hij een felle tante is) en ik daarbij mijn cool bewaarde, kan hij m'n bil kusjes geven.quote:
Hou je bek hansquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ja, zag je hoe ze meteen fel reageerde op mijn terechte post over moskee in Nimma
Slechte timing zonder ervaring deze business. Er zitten veel mensen thuis nu he.quote:
Wist niet dat jij in mijn pc zatquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
(HPLC en ik zitten nu al een minuut tegenover elkaar en zeggen niks tegen mekaar)
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vind
Misschien straks proberen om het ijs te breken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.
Ewquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien straks proberen om het ijs te breken.
Ff lekkere cocktail maken voor hem, waar je op je laatst je tampon in hangt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien straks proberen om het ijs te breken.
MI.. één van de weinige keren dat ik lach om een opmerking op fok.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.
Naja ik verlies echt drie druppels per dag dus dat wordt hem niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff lekkere cocktail maken voor hem, waar je op je laatst je tampon in hangt.
maar de manier waarop je uit wel. nadenken voor je praat en opgelostquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen omdat jij nooit ongesteld bent. Hormonen, kan je niks aan doen.
En dat is dus het probleem, dat nadenken slaat je brein gewoon even over voor je. Alles komt er direct uit. Althans, dat heb ik als ik hormonaal negatief beladen ben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar de manier waarop je uit wel. nadenken voor je praat en opgelost
Zo werkt het dus niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar de manier waarop je uit wel. nadenken voor je praat en opgelost
Jelly. Bij mij is na een uur tampon al doordrenktquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ik verlies echt drie druppels per dag dus dat wordt hem niet.
Ah, bij mij na 6-8 uur steeds weer m'n halve binnenkant mee naar buiten trekken omdat dat ding nog steeds gortdroog is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jelly. Bij mij is na een uur tampon al doordrenkt
Valt zo'n doordrenkte tampon ook te kopen van je? Vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jelly. Bij mij is na een uur tampon al doordrenkt
Heb elektrotechniek opleiding, doe gewoon jou naquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Slechte timing zonder ervaring deze business. Er zitten veel mensen thuis nu he.
onzin zwak smoesje zware autisten kunnen leren te filteren en te schakelen dat moet een ongatelde vrouw wel kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, dat nadenken slaat je brein gewoon even over voor je. Alles komt er direct uit. Althans, dat heb ik als ik hormonaal negatief beladen ben.
Ja, kan best maar daar heb ik geen zin in. Hij zou tijdens zijn onredelijke buien ook best even normaal en rationeel kunnen doen. Maar ja, even laten gaan, hier en daar een lachkick om hem krijgen en het vuurtje nog een beetje opstoken tot 'ie weer normaal kan doen is ook leuk. We zijn 95% van de tijd focking burgerlijk aan het doen, dan heb ik geen zin om die 5% ook nog een beetje rekening met elkaar proberen te houden. Zo lang we elkaar niet kwetsen kan het gewoon hoor joe.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin zwak smoesje zware autisten kunnen leren te filteren en te schakelen dat moet een ongatelde vrouw wel kunnen.
Dit gaat alleen nog maar meer zetels opleveren voor de tegenpartij dus goed werk eigenlijk te gek voor woorden dat diegene die we uit de woestijn hebben gehaald met een kameel of een ezel kunduz en kornuiten hier een dure opleiding gevolgd hebben en juist ons zouden moeten bedanken want in hun eigen land zijn ze een nobody nix stellen ze daar voor ik haat multiculturele gedrag helaas mag het in dit land als Nederlander kom je niet in de politiek in het Midden oosten ze willen Hun normen leven dat kan 5000 kilometer verderop ga dan weg naar die woestijn of nog beter ga je eigen land opbouwen met normen en waarden oh nee die kennen ze niet alleen maar ellende uit die zandbak haat oorlog om een man die niet bestaat ze doen de hele dag alleen maar bidden en vrouw werken ze hebben ook geen ego want ze kennen geen zelfspotquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je nog een paar mooie Nederland mijn Vaderland posts kunnen vinden? Ik kan ff niks vinden
Whehe, same.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, bij mij na 6-8 uur steeds weer m'n halve binnenkant mee naar buiten trekken omdat dat ding nog steeds gortdroog is.
Padadamn waar is Crip in deze.
Lekker boeiend als je het uiteindelijk wel goed uitpraat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, kan best maar daar heb ik geen zin in. Hij zou tijdens zijn onredelijke buien ook best even normaal en rationeel kunnen doen. Maar ja, even laten gaan, hier en daar een lachkick om hem krijgen en het vuurtje nog een beetje opstoken tot 'ie weer normaal kan doen is ook leuk. We zijn 95% van de tijd focking burgerlijk aan het doen, dan heb ik geen zin om die 5% ook nog een beetje rekening met elkaar proberen te houden. Zo lang we elkaar niet kwetsen kan het gewoon hoor joe.
je lijkt wel een kleine kleuter door zijn gedrag van voorgaande situaties er bij te halen, dit gaat over jou nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, kan best maar daar heb ik geen zin in. Hij zou tijdens zijn onredelijke buien ook best even normaal en rationeel kunnen doen. Maar ja, even laten gaan, hier en daar een lachkick om hem krijgen en het vuurtje nog een beetje opstoken tot 'ie weer normaal kan doen is ook leuk. We zijn 95% van de tijd focking burgerlijk aan het doen, dan heb ik geen zin om die 5% ook nog een beetje rekening met elkaar proberen te houden. Zo lang we elkaar niet kwetsen kan het gewoon hoor joe.
Gewoon tegen elkaar aanschuiven alsof er niets gebeurd is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je het uiteindelijk wel goed uitpraat.
Flikker lekker op man mongool. Als jij een volgzaam vrouwke wil dat zich altijd normaal gedraagt moet je dat lekker zelf weten. Koop een bruid en vier het, maar je hoeft mij niet te vertellen hoe ik mij moet gedragen in mijn relatie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je lijkt wel een kleine kleuter door zijn gedrag van voorgaande situaties er bij te halen, dit gaat over jou nu.
2muchTruth2handlequote:Op donderdag 19 mei 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar meer zetels opleveren voor de tegenpartij dus goed werk eigenlijk te gek voor woorden dat diegene die we uit de woestijn hebben gehaald met een kameel of een ezel kunduz en kornuiten hier een dure opleiding gevolgd hebben en juist ons zouden moeten bedanken want in hun eigen land zijn ze een nobody nix stellen ze daar voor ik haat multiculturele gedrag helaas mag het in dit land als Nederlander kom je niet in de politiek in het Midden oosten ze willen Hun normen leven dat kan 5000 kilometer verderop ga dan weg naar die woestijn of nog beter ga je eigen land opbouwen met normen en waarden oh nee die kennen ze niet alleen maar ellende uit die zandbak haat oorlog om een man die niet bestaat ze doen de hele dag alleen maar bidden en vrouw werken ze hebben ook geen ego want ze kennen geen zelfspot
aah gelijk zo schelden omdat ik het niet met je reactie eens bent, nee echt het ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Flikker lekker op man mongool. Als jij een volgzaam vrouwke wil dat zich altijd normaal gedraagt moet je dat lekker zelf weten. Koop een bruid en vier het, maar je hoeft mij niet te vertellen hoe ik mij moet gedragen in mijn relatie.
Myrr is echt ongeleid hormonen projectiel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah gelijk zo schelden omdat ik het niet met je reactie eens bent, nee echt het ligt niet aan jou hoor
knallen als een malle man, gelijk een mijnenveldquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Myrr is echt ongeleid hormonen projectiel.
Fysiek ga ik niet eens proberen bij hem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
Heb nooit conflicten met die beta van mij, fysiek kan hij me niet eens aan, laat staan verbaal.
echt zo'n warrior princess iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:37 schreef Myrr het volgende:
Ach, valt best mee. Meestal als ik hormonaal ben, ben ik juist liever dan normaal, alleen vandaag even niet.
Die zijn te cool om met ons te hangenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom posten de no life SCers Hermann WCH en deadprez nooit meer
fappen haartransplantatie slaapt nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom posten de no life SCers Hermann WCH en deadprez nooit meer
WCH was weg omdat ik weg wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann speelt vast Dark Souls 3 terwijl hij een blowjob van Remy Lacroix krijgt maar die andere 2 hebben sws geen geldig excuus
vervang dark souls 3 met witcher 3 en remy lacroix met remy lacroix en mia malkovaquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann speelt vast Dark Souls 3 terwijl hij een blowjob van Remy Lacroix krijgt maar die andere 2 hebben sws geen geldig excuus
Haha ja goede grap weer Hans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH was weg omdat ik weg was
DP heeft een baan gevonden
Wel op 5 piemels tegelijkquote:
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vervang dark souls 3 met witcher 3 en remy lacroix met remy lacroix en mia malkova
Vandaar dat je terug bentquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn leven was ook aanzienlijk beter zonder jou er in
Is alleen voor mensen boven de 60quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zeker
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zeker
Waarom staat Uncharted nergens in dit verhaal?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3
Heeeeey hermanquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
agents of shield is gestopt dus depressiever kan ik al niet meer worden
ik ben een skere jongen zonder baan dus ik ga geen 60 euro betalen voor een spel van 10 uur als ik ook DLC voor 20 euro kan kopen waar ik 40 uur in kwijt benquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom staat Uncharted nergens in dit verhaal?
Kan je bij je moeder geen handdoeken vouwen voor wat centen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een skere jongen zonder baan dus ik ga geen 60 euro betalen voor een spel van 10 uur als ik ook DLC voor 20 euro kan kopen waar ik 40 uur in kwijt ben
Frank wat een baas, na zijn pensioen begonnen met gamen en nu al beter dan de meeste twintigersquote:
gvd ik moet een ps4 kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3
die droogt zich gewoon af door d'r tieten in de koude wind te flapperenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je bij je moeder geen handdoeken vouwen voor wat centen?
De helft van de twintigers gamed niet eens, dus niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Frank wat een baas, na zijn pensioen begonnen met gamen en nu al beter dan de meeste twintigers
wacht eerst ff tot ie wat goedkoper isquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doen, kan ik mijn vriendenlijstje weer uitbreiden
gwn op de PS4.5 wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wacht eerst ff tot ie wat goedkoper is
Zijn hier filmpjes van?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die droogt zich gewoon af door d'r tieten in de koude wind te flapperen
Echt iedereen die ik ken gamed wel eens, zelfs de coole alpha boys (zie Hermann) en lekkere chimeidsquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
De helft van de twintigers gamed niet eens, dus niet zo moeilijk.
Xbox One heeft ze ook hoor.quote:
Goede grap weer vogeltjesdansquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Haha die moslima met d'r selfie bij zo'n demonstratie tegen de islam blijkt flink wat jodenhatende uitlatingen te hebben gedaan op internet.
half fok doet dat dus zo bijzonder is dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Haha die moslima met d'r selfie bij zo'n demonstratie tegen de islam blijkt flink wat jodenhatende uitlatingen te hebben gedaan op internet.
gerucht is in septemberquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze weten de release date nog niet eens
Anekdotisch bewijs, erg sterk idd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt iedereen die ik ken gamed wel eens, zelfs de coole alpha boys (zie Hermann) en lekkere chimeids
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelenquote:
en alle multiplatform games in lagere resolutie en framerate, ook fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelen
Maar half FOK! komt niet in de media als ze ludiek omgaan met een protest tegen het geloof wat ze aanhangen. Zij wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
half fok doet dat dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet
Mag je mijn vriend zijn. Beter dan die van Hermann hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelen
moet crip lekker zelf weten toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar half FOK! komt niet in de media als ze ludiek omgaan met een protest tegen het geloof wat ze aanhangen. Zij wel.
Dit was geen reserveBelgquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet crip lekker zelf weten toch?
Nee dat zeg ik niet, maar mijn uitspraak was gewoon uit de lucht gegrepen, geen anekdotisch bewijs. HAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee jouw post was sterk wil je zeggen
In september heb ik mijn beslissing wel gemaakt denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je mijn vriend zijn. Beter dan die van Hermann hoor.
ja gvd okequote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar mijn uitspraak was gewoon uit de lucht gegrepen, geen anekdotisch bewijs. HAHAHA
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga eten, als ik over een uur niet terug ben dan ben ik over een uur niet terug
Alvast bedankt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga nu naar die x men film. Ik spoil jullie wel wanneer ik terug ben
Kan je mijn kont ook doen??quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Ik heb net mn hele gezicht laten doen met touwtje. omg, mn gezicht is babyzacht wie wil voelen
Mijn gezicht is altijd baby zacht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Ik heb net mn hele gezicht laten doen met touwtje. omg, mn gezicht is babyzacht wie wil voelen
normaal heb je stoppel?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Moet ineens denken aan jackassquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Maken we er een pruik voor WCH van hahahah
Nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
ow ja, het schijnt dat hij ook kan voetballen
beetje in m'n mond gekotstquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Maken we er een pruik voor WCH van hahahah
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.quote:
Wow.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.
Hopelijk heeft Zosk geen bekende tennisser als vriendquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.
Denken dat ik vrienden heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Zosk geen bekende tennisser als vriend
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel als een goede meid netjes geslikt tochquote:
Tennistrainer bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik slik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel als een goede meid netjes geslikt toch
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan haast niet met zo'n nare persoonlijkheid.
haha ja echt een sukkel he die zoskquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan haast niet met zo'n nare persoonlijkheid.
Ik toon nooit affectie naar Chinezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja echt een sukkel he die zosk
is zosk chinaman?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik toon nooit affectie naar Chinezen.
Dus daarom ben je zo slank en tietloos.quote:
Dus hij eet honden en katten?quote:
Ben slank maar er zijn nog steeds 2 galiameloenen op mijn decolleté! xDquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus daarom ben je zo slank en tietloos.
MMMMMMMMMMquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben slank maar er zijn nog steeds 2 galiameloenen op mijn decolleté! xD
geloof er niks van, bewijs het maarquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je zegt altijd van niet, ik geloof alles wat je zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vermoed bedwantsen in mijn huisquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Hey Aber mijn zonnestraaltje hoe is het??
Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ah ok. maakt mij niet uit hoor, ook al was ie geel
23quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Alsof jullie een 30 cm hebben, ga weg. Alleen mortaxx geeft het eerlijk toe.
Goede smaak. Honingmeloenen keur ik ook goed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goede smaak. Honingmeloenen keur ik ook goed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik wil ze maar ik rook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
vanaf morgen vieze plaatjes op pakje peukendat wordt sparennnnn
Allemaal foto's van ONZ SC'ersquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
vanaf morgen vieze plaatjes op pakje peukendat wordt sparennnnn
TR, antisemitismequote:Op donderdag 19 mei 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Gokken als in neuzen als in joden als in Ajacieden?
picsquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Qtiequote:
Nee joh, ik heb donshaartjes op mn face en omdat ik best wit ben en ik van nature zwart haar heb vielen ze wat meer op. Heb voor het eerst laten weghalen, heb echt liggen tranen en onderdrukt gegild. Maar was het waard.quote:
Wat ga je eten? Ik moet nog ff zuinig doen. Haring, aardappelen en sla. Jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |