echt zo'n warrior princess iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:37 schreef Myrr het volgende:
Ach, valt best mee. Meestal als ik hormonaal ben, ben ik juist liever dan normaal, alleen vandaag even niet.
Die zijn te cool om met ons te hangenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom posten de no life SCers Hermann WCH en deadprez nooit meer
fappen haartransplantatie slaapt nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom posten de no life SCers Hermann WCH en deadprez nooit meer
WCH was weg omdat ik weg wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann speelt vast Dark Souls 3 terwijl hij een blowjob van Remy Lacroix krijgt maar die andere 2 hebben sws geen geldig excuus
vervang dark souls 3 met witcher 3 en remy lacroix met remy lacroix en mia malkovaquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
Hermann speelt vast Dark Souls 3 terwijl hij een blowjob van Remy Lacroix krijgt maar die andere 2 hebben sws geen geldig excuus
Haha ja goede grap weer Hans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH was weg omdat ik weg was
DP heeft een baan gevonden
Wel op 5 piemels tegelijkquote:
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vervang dark souls 3 met witcher 3 en remy lacroix met remy lacroix en mia malkova
Vandaar dat je terug bentquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn leven was ook aanzienlijk beter zonder jou er in
Is alleen voor mensen boven de 60quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zeker
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha loser dark souls 3 is te moeilijk zeker
Waarom staat Uncharted nergens in dit verhaal?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3
Heeeeey hermanquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
agents of shield is gestopt dus depressiever kan ik al niet meer worden
ik ben een skere jongen zonder baan dus ik ga geen 60 euro betalen voor een spel van 10 uur als ik ook DLC voor 20 euro kan kopen waar ik 40 uur in kwijt benquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom staat Uncharted nergens in dit verhaal?
Kan je bij je moeder geen handdoeken vouwen voor wat centen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een skere jongen zonder baan dus ik ga geen 60 euro betalen voor een spel van 10 uur als ik ook DLC voor 20 euro kan kopen waar ik 40 uur in kwijt ben
Frank wat een baas, na zijn pensioen begonnen met gamen en nu al beter dan de meeste twintigersquote:
gvd ik moet een ps4 kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuwe witcher DLC komt eind deze maand en moest vorige DLC nog uitspelen, Fallout 4 DLC is net gedropt dus dat gaan spelen en Overwatch komt over paar dagen dus moet dat spelen en dan na 5 maanden is het weer tijd voor dark souls 3
die droogt zich gewoon af door d'r tieten in de koude wind te flapperenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je bij je moeder geen handdoeken vouwen voor wat centen?
De helft van de twintigers gamed niet eens, dus niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Frank wat een baas, na zijn pensioen begonnen met gamen en nu al beter dan de meeste twintigers
wacht eerst ff tot ie wat goedkoper isquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doen, kan ik mijn vriendenlijstje weer uitbreiden
gwn op de PS4.5 wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wacht eerst ff tot ie wat goedkoper is
Zijn hier filmpjes van?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die droogt zich gewoon af door d'r tieten in de koude wind te flapperen
Echt iedereen die ik ken gamed wel eens, zelfs de coole alpha boys (zie Hermann) en lekkere chimeidsquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
De helft van de twintigers gamed niet eens, dus niet zo moeilijk.
Xbox One heeft ze ook hoor.quote:
Goede grap weer vogeltjesdansquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Haha die moslima met d'r selfie bij zo'n demonstratie tegen de islam blijkt flink wat jodenhatende uitlatingen te hebben gedaan op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |