Welke kamphuis?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Dat is niet gezondquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Maar je grote hobby eten dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Ahh oke :squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.quote:
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Oké dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.
Heb je ze even mooi te pakken,quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.quote:
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :Squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongensquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :S
Bedankt, jij bent een goede vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongens
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent een goede vriend.
Wat is een oeterquote:
Als je gewoon he zegt lukt het ook wel. Niet te moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Sws gaat dat wel lukken na dat uithuilen. A shoulder to cry on..
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Ja echt drama dit hoorquote:
Ook een vervelende vriend zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.
Hequote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
[..]
Ja echt drama dit hoor
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
ja, ook datquote:
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Link me je beautykanaal op YTquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover maken
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
moest lachen, hoewel ik niet weet wat een oeter is
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Paardenmeisje69quote:
Ja nou gibs als het niet goedkomt spring ik van het vindicat gebouwtje hoorquote:
Zou mijn partner laten traplopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Ja nou gibs als het niet goedkomt spring ik van het vindicat gebouwtje hoor
Wel eerst ff genomen worden voordat je gaat springenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Deze post is veel te moeilijk voor mij om te begrijpen. Ze proberen ons uit elkaar te drijven Opso alsof we Romeo en Juliet zijn maar dat had een goed einde gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.quote:
Maar ik wil helemaal niet met Koos Albertsquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.
Dat ziet er niet rooskleurig uitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn alle kindjes op het kdv weer naar huis ja?quote:
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denkenquote:
Oehquote:
Wat vind je van dubbelvla?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Is dat het gevolg van not to maagd dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever maagd, want ik wil mijn piemel niet kwijt
Racistquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Dacht dat jij je aanboodquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat het gevolg van not to maagd dan?
SylvanaHaasquote:
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!quote:
Onhandig. Als je meerdere soorten vla zou willen koop je toch verschillende pakken zodat je altijd keus hebt als je toch niet beide wil eten.quote:
Die plaats is toch al lang verloren aan de jihadquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!
Alle moskeeën/kerken moeten gaan brandenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!
Tuurlijk nietquote:
Wow radicaalquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alle moskeeën/kerken moeten gaan branden
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze post is veel te moeilijk voor mij om te begrijpen. Ze proberen ons uit elkaar te drijven Opso alsof we Romeo en Juliet zijn maar dat had een goed einde gelukkig
Lach je mij nu uit, na alles wat ik voor je heb gedaan?quote:
Regel mij er ook 1.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
Anyway. Vandaag contrakkie opgehaald, ziet er netjes uit en het lijken ook prima mensen waar ik het mee regel. Mag ook wel 'ns gezegd worden. Open discussie waar ik last van heb en waar zij last van hebben. Wat dat betreft is het tof om weer terug in R'dam te zijn. lekker direct.
waar gaat dit over, snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef HPLC het volgende:
Tekenen? Veranderingen? Aanpassingen? Verkiezingen? Referendum? Demonstraties? Rechtszaak? Een Staatsgreep zul je bedoelen een Revolutie waarom? Omdat men niet naar de burgers luisteren en alles maar klakkeloos in ons strot duwen waar wij niet om hebben gevraagd en we worden steeds maar bedrogen en bestolen word het dan niet eens tijd dat wij alles terug nemen wat van ons is afgenomen en vooral onze rechten!?!? Revolutie we zijn geen lammen of slaven dankzij ons zou Nederland helemaal niet bestaan! Hadden we geen producten voor de export wij de burgers die producten maken voor de export en nationaal hebben zij te danken aan onze werknemers niet aan zichzelf die tering schoften opknopen die gasten! Tja we zijn boos, heel boos grumpy-emoticon dat het nooit om mensen heeft gedraaid maar om geld, controle en macht stelletje mafkezen wanneer worden we eens wakker in plaats als lammen braaf naar het werk gaan en stemmen moeten we het werk stil leggen de straat op laat je stem horen pak je rechten weer terug die je als mens hebt kom op voor je rechten stelletje lamzakken!!!! Revolutie!!!!!!
Goede post Hansquote:
lolquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow radicaal
WCH is ook radikaal ahahaha
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:08 schreef HPLC het volgende:
Dat Nederland mijn Vaderland blijft toch prachtig
Gewoon iemand op NmV die even zijn hart moest luchtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waar gaat dit over, snap er geen fuck van
Dus nu kom je ons lastig vallen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
Heerlijk, zo een zwijgruzie omdat ik ongesteld ben en niet normaal kan reageren en m'n vriend er niet mee om kan gaan. We houden het al een uur vol om stilzwijgend tegenover elkaar te zitten.
Ga huilen met je moskee man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus nu kom je ons lastig vallen?Het was hier net zo gezellig
Nee ik lach je toe, lach en het leven lacht je toequote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lach je mij nu uit, na alles wat ik voor je heb gedaan?
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vindquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
Heerlijk, zo een zwijgruzie omdat ik ongesteld ben en niet normaal kan reageren en m'n vriend er niet mee om kan gaan. We houden het al een uur vol om stilzwijgend tegenover elkaar te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |