Zou mijn partner laten traplopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Ja nou gibs als het niet goedkomt spring ik van het vindicat gebouwtje hoor
Wel eerst ff genomen worden voordat je gaat springenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paardenmeisje69
[..]
Deze post is veel te moeilijk voor mij om te begrijpen. Ze proberen ons uit elkaar te drijven Opso alsof we Romeo en Juliet zijn maar dat had een goed einde gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij dat in dat recente filmpje bovenop dat gebouw?
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.quote:
Maar ik wil helemaal niet met Koos Albertsquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die je partner zou willen worden is het stadium dat ze nog kan lopen al 5 jaar geleden gepasseerd.
Dat ziet er niet rooskleurig uitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn alle kindjes op het kdv weer naar huis ja?quote:
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denkenquote:
Oehquote:
Wat vind je van dubbelvla?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Is dat het gevolg van not to maagd dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever maagd, want ik wil mijn piemel niet kwijt
Racistquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vanillevla ik heb niks met chocola of karamel. Inbe4 haters die in kleuren gaan denken
Dacht dat jij je aanboodquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat het gevolg van not to maagd dan?
SylvanaHaasquote:
In Nijmegen wordt er binnenkort een moskee gebouwd....er wordt totaal niet geluisterd naar de stem van het volk en komen met opmerkingen dat ze er in Nijmegen geen probleem mee hebben...nou niets is minder waar wat ik zo lees in de reactie op facebook...maar de Burgermeester dhr Brulls drukt het gewoon door....hij maakt zich zo enorm populair in Nijmegen...NOT!quote:
Onhandig. Als je meerdere soorten vla zou willen koop je toch verschillende pakken zodat je altijd keus hebt als je toch niet beide wil eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |