Welke kamphuis?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Dat is niet gezondquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Maar je grote hobby eten dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd ik wou dat ik 24 uur per dag kon slapen
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
Ahh oke :squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.quote:
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Oké dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, beren doen dat ook soms en Haas noemen ze in bepaalde kringen ook een beer.
Heb je ze even mooi te pakken,quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de lullo's
'Grap' in FB is trouwens dat men dacht dat ik Rozevla was
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.quote:
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :Squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongensquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :S
Bedankt, jij bent een goede vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongens
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent een goede vriend.
Wat is een oeterquote:
Als je gewoon he zegt lukt het ook wel. Niet te moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Sws gaat dat wel lukken na dat uithuilen. A shoulder to cry on..
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Ja echt drama dit hoorquote:
Ook een vervelende vriend zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.
Hequote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
[..]
Ja echt drama dit hoor
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
ja, ook datquote:
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Link me je beautykanaal op YTquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover maken
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
moest lachen, hoewel ik niet weet wat een oeter is
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |