half fok doet dat dus zo bijzonder is dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Haha die moslima met d'r selfie bij zo'n demonstratie tegen de islam blijkt flink wat jodenhatende uitlatingen te hebben gedaan op internet.
gerucht is in septemberquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze weten de release date nog niet eens
Anekdotisch bewijs, erg sterk idd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt iedereen die ik ken gamed wel eens, zelfs de coole alpha boys (zie Hermann) en lekkere chimeids
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelenquote:
en alle multiplatform games in lagere resolutie en framerate, ook fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelen
Maar half FOK! komt niet in de media als ze ludiek omgaan met een protest tegen het geloof wat ze aanhangen. Zij wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
half fok doet dat dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet
Mag je mijn vriend zijn. Beter dan die van Hermann hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En dan de enige van de vriendengroep zijn met een Xbox One zodat je met niemand online kan spelen
moet crip lekker zelf weten toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar half FOK! komt niet in de media als ze ludiek omgaan met een protest tegen het geloof wat ze aanhangen. Zij wel.
Dit was geen reserveBelgquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet crip lekker zelf weten toch?
Nee dat zeg ik niet, maar mijn uitspraak was gewoon uit de lucht gegrepen, geen anekdotisch bewijs. HAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee jouw post was sterk wil je zeggen
In september heb ik mijn beslissing wel gemaakt denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je mijn vriend zijn. Beter dan die van Hermann hoor.
ja gvd okequote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar mijn uitspraak was gewoon uit de lucht gegrepen, geen anekdotisch bewijs. HAHAHA
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga eten, als ik over een uur niet terug ben dan ben ik over een uur niet terug
Alvast bedankt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga nu naar die x men film. Ik spoil jullie wel wanneer ik terug ben
Kan je mijn kont ook doen??quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Ik heb net mn hele gezicht laten doen met touwtje. omg, mn gezicht is babyzacht wie wil voelen
Mijn gezicht is altijd baby zacht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Ik heb net mn hele gezicht laten doen met touwtje. omg, mn gezicht is babyzacht wie wil voelen
normaal heb je stoppel?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
Moet ineens denken aan jackassquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Maken we er een pruik voor WCH van hahahah
Nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
ow ja, het schijnt dat hij ook kan voetballen
beetje in m'n mond gekotstquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Maken we er een pruik voor WCH van hahahah
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.quote:
Wow.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.
Hopelijk heeft Zosk geen bekende tennisser als vriendquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit straks verbouwen ze je gezicht in de Arena. Al is er dan wel eindelijk een keer iets spannends aan de gang in de Arena.
Denken dat ik vrienden heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Zosk geen bekende tennisser als vriend
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel als een goede meid netjes geslikt tochquote:
Tennistrainer bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik slik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel als een goede meid netjes geslikt toch
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan haast niet met zo'n nare persoonlijkheid.
haha ja echt een sukkel he die zoskquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan haast niet met zo'n nare persoonlijkheid.
Ik toon nooit affectie naar Chinezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja echt een sukkel he die zosk
is zosk chinaman?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik toon nooit affectie naar Chinezen.
Dus daarom ben je zo slank en tietloos.quote:
Dus hij eet honden en katten?quote:
Ben slank maar er zijn nog steeds 2 galiameloenen op mijn decolleté! xDquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus daarom ben je zo slank en tietloos.
MMMMMMMMMMquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben slank maar er zijn nog steeds 2 galiameloenen op mijn decolleté! xD
geloof er niks van, bewijs het maarquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je zegt altijd van niet, ik geloof alles wat je zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vermoed bedwantsen in mijn huisquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Hey Aber mijn zonnestraaltje hoe is het??
Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ah ok. maakt mij niet uit hoor, ook al was ie geel
23quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Alsof jullie een 30 cm hebben, ga weg. Alleen mortaxx geeft het eerlijk toe.
Goede smaak. Honingmeloenen keur ik ook goed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goede smaak. Honingmeloenen keur ik ook goed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik wil ze maar ik rook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
vanaf morgen vieze plaatjes op pakje peukendat wordt sparennnnn
Allemaal foto's van ONZ SC'ersquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
vanaf morgen vieze plaatjes op pakje peukendat wordt sparennnnn
TR, antisemitismequote:Op donderdag 19 mei 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Gokken als in neuzen als in joden als in Ajacieden?
picsquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Qtiequote:
Nee joh, ik heb donshaartjes op mn face en omdat ik best wit ben en ik van nature zwart haar heb vielen ze wat meer op. Heb voor het eerst laten weghalen, heb echt liggen tranen en onderdrukt gegild. Maar was het waard.quote:
Wat ga je eten? Ik moet nog ff zuinig doen. Haring, aardappelen en sla. Jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |