abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 13:27:40 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162322502
quote:
Fabiënne (115 kg) moet 5 kilo aankomen voor maagband
Simone van Zwienen
18-5-16 - 18:30

Fabiënne is ten einde raad. © Privéfoto.

De 22-jarige Fabiënne Zwaan uit Katwijk is ten einde raad: ze weegt 115 kilo, maar komt net 5 kilo te kort om in aanmerking te komen voor de maagband of -verkleining die ze zo graag wil. De make-up artist en haarstyliste ziet geen andere uitweg dan die paar kilo er letterlijk 'bij te vreten'. Ze is niet de enige die tegen dit probleem aanloopt. 'Vijf keer naar de McDonalds is goedkoper, dan de behandeling betalen.'

© Privéfoto.

Als ik naar de bowlingbaan ga denken ze 'die is zo rond als een bowlingbal'. Ik ben tien jaar lang gepest en nagekeken. Ik heb geen keuze meer
Fabiënne Zwaan (22)
Fabiënne is er kapot van. ,,Vijf stomme kilo's. Het is eigenlijk al niet normaal dat ik 35 kilo overgewicht heb. Mijn wereld stortte in toen de telefoniste van de Nederlandse Obesitas Kliniek vertelde dat ik te licht ben. Ze willen en mogen de operatie niet uitvoeren. Ik ben boos, verdrietig en verontwaardigd tegelijk: ik vraag niet voor niets hulp. Het is toch eigenlijk van de zotte, dat als je al ruim 35 kilo overgewicht hebt dat je nog zwaarder moet zijn om hulp te krijgen, of anders alles zelf moet betalen?"

'Echt dik'
De Katwijkse tobt al tien jaar met haar gewicht. Talloze diëten, bezoeken aan zes verschillende diëtisten, shakes. Ze heeft naar eigen zeggen alles geprobeerd. ,,Ik eet gezond, beweeg goed en ik heb elk dieet met 110 procent overtuiging gevolgd, maar het heeft niet geholpen. Ik heb al sinds mijn vijfde overgewicht. Ik heb meer familieleden die 100 tot 150 kilo wegen. Ik zie hun lijden en hoeveel last ze ervan hebben."

Ook Fabiënne heeft last, van haar gewrichten. ,,Ik heb zoveel pijn aan mijn knieën en gewrichten. Mijn diëtiste vond dat ik het niet lang genoeg had geprobeerd, maar na een half jaar bij de diëtiste te hebben gelopen was ik twee kilo aangekomen en zat ik tegen een depressie aan. Als ik de straat op ga, voel ik mensen denken: 'die is echt dik'. Als ik naar de bowlingbaan ga denken ze: 'die is zo rond als een bowlingbal'. Ik ben tien jaar lang gepest en nagekeken. Ik heb geen keuze meer, ik ben gedwongen vijf kilo aan te komen."

Met die vijf kilo erbij komt ze er wel doorheen. Het is niet de beste manier, maar wel de makkelijkste
Kobus Dijkhorst, directeur Nederlandse Obesitas Kliniek

Fabiënne (22) is make-up en haarstyliste en weet haar extra kilo's daarmee te verbergen. © Privéfoto.
Vechten
Er geldt zowel in Nederland als internationaal een wettelijke norm om in aanmerking te komen voor een behandeling. Je Body Mass Index (BMI) moet boven de 40 uitkomen. Fabiënne zit op 38, met vijf kilo extra zou ze de grens wel halen. ,,Ik snap dat er een grens is. Ik ben ook benaderd door mensen die 10 of 15 kilo willen afvallen, maar bij mij gaat het om 40 kilo te zwaar waartegen ik al tien jaar vecht."

Ook de Nederlandse Obesitas Kliniek heeft zich aan die internationale spelregels te houden, zo verklaart algemeen directeur Kobus Dijkhorst. ,,Die zijn opgesteld door zorgverzekeraars en de beroepsverenigingen van chirurgen en internisten. Het BMI is daar een belangrijk criterium voor, met name bij jonge mensen die geen last hebben van suikerziekte, slaapapneu of hart- en vaatziekten. Er is gezocht naar een zo goed mogelijk balans tussen nut en risico."

Pech
Met andere woorden, Fabiënne heeft pech. ,,Dat is natuurlijk heel vervelend", erkent Dijkhorst. ,,Zelfs al zou ze 6000 euro zelf betalen - zoveel kost de behandeling - dan zouden we hem nog niet uitvoeren. Er zijn best aanbieders die dat zullen doen, maar wij niet. We zeggen nooit dat iemand moet aankomen om maar in aanmerking te komen. Het is ook zeker niet aan te raden, maar ik kan me voorstellen dat mensen deze conclusie trekken. Met die vijf kilo erbij komt ze er wel doorheen. Het is niet de beste manier, maar wel de makkelijkste. Ze moet echter beseffen dat het criterium er niet voor niks is."

Fabiënne is lang niet de enige. De Nederlandse Obesitas Kliniek komt wekelijks mensen tegen die net te licht zijn. ,,We krijgen er jaarlijks 7000 nieuwe patiënten bij. Fabiënne zal op de normale manier moeten afvallen. Ze is te licht. Als ze twee centimeter korter was geweest had ze wel binnen de grens gevallen. Maar ze kan niet even krimpen."

De afwijzing is de make-up artist en haarstyliste zo zwaar gevallen dat ze met haar verhaal naar buiten treed. ,,Ik wil het beleid veranderen, ook voor anderen."

© Privéfoto.
Hoop
Volgens Dijkhorst is er nog één andere optie: als Fabiënne kan aantonen dat ze zwaarder is geweest, kan ze binnen de criteria vallen. ,,Ik heb inderdaad zwaarder gewogen, dus misschien kan ik daar wel wat mee in overleg met de huisarts."

Fabiënne probeert haar kilo's ondertussen zoveel mogelijk te verbergen. ,,Ik ben een pro geworden in het verbergen van mijn overgewicht. Als make-up artist weet ik precies hoe ik mij moet opmaken of fotograferen. Dat is meteen een social media-kwestie, make-up verbergt zoveel. Je ziet alleen maar mooie mensen, maar ik weet hoeveel er vervormd wordt. Van binnen geeft het mij heel veel verdriet, want ik verafschuw en walg van mijzelf als ik in de spiegel kijk. Mijn vriendje zegt dat ik wel mooi ben, zoals ik ben."
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-voor-maagband.dhtml

Ik heb misschien makkelijk praten hoor, maar hier gaan mijn haren toch best van overeind staan. Word een beetje moe van dat slachtofferrol gedoe van dit soort lui. Vind het echt bizar om er maar even vijf kilo te willen aanvreten en dan maar hup onder het mes. In plaats daarvan kan ze beter haar energie stoppen in afvallen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:33:29 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162322641
Minder eten. Meer bewegen. Minder huilen.

Wat een non-topic is dit. Slotje graag.
Huilen dan.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:34:24 #3
3542 Gia
User under construction
pi_162322671
Even puur op de OP. Als je 22 bent, kun je nog gewoon een strakke buik krijgen door af te vallen. Als je 52 bent, moi, dan gaat dat niet meer lukken niet.
Ik vind zo'n maagverkleining op zich dus niet verkeerd bij jonge mensen, maar ze moet wel beseffen dat ze dan levenslang heeft. Ik zie dit voor een 22-jarige als een makkelijke uitweg.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:36:30 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162322737
Gewoon even een blok metaal tussen twee rollen verstoppen voor ze op de weegschaal stapt. Opgelost.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:37:08 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162322758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef Gia het volgende:
Even puur op de OP. Als je 22 bent, kun je nog gewoon een strakke buik krijgen door af te vallen. Als je 52 bent, moi, dan gaat dat niet meer lukken niet.
Ik vind zo'n maagverkleining op zich dus niet verkeerd bij jonge mensen, maar ze moet wel beseffen dat ze dan levenslang heeft. Ik zie dit voor een 22-jarige als een makkelijke uitweg.
Heb je het artikel in de OP wel gelezen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2016 @ 13:38:18 #6
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162322790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:18 schreef PlumPigeon het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Als je later op de avond iets eet (en dan met name vet voedsel) dan kan dat, als je daar gevoelig voor bent, je slaap nadelig beïnvloeden. En mensen die slecht slapen (te kort of te licht) hebben vaker een trage stofwisseling.
Precies ja, dan beïnvloedt dat je slaap. Maar zolang je daar gewoon tegen kunt kom je daar geen gram van aan. Tenzij je meer eet dan je verbruikt. Maar dat is weer een ander verhaal.

En trouwens, als je daardoor slechter slaapt en je weet dat, dan lijkt me dat je dat ook niet doet en dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden toch? Of slapen mensen vrijwillig slecht?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:42:32 #7
3542 Gia
User under construction
pi_162322888
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb je het artikel in de OP wel gelezen?
Ja, ik zit zelf met het omgekeerde.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:43:56 #8
451005 Grems
Clown World
pi_162322926
Dikke mensen die doen alsof ze uit het niets calorieën kunnen genereren, altijd leuk. Zouden zich moeten melden bij NASA, scheelt enorm als je astronauten hebt die niet hoeven te eten om op gewicht te blijven.
pi_162323008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, ik zit zelf met het omgekeerde.
aankomen is easy
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:47:25 #10
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162323016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-voor-maagband.dhtml

Ik heb misschien makkelijk praten hoor, maar hier gaan mijn haren toch best van overeind staan. Word een beetje moe van dat slachtofferrol gedoe van dit soort lui. Vind het echt bizar om er maar even vijf kilo te willen aanvreten en dan maar hup onder het mes. In plaats daarvan kan ze beter haar energie stoppen in afvallen.
Maar als ik het zo lees dan stopt ze al jaren al haar energie in het afvallen. Verschillende diëten en diëtistes waar ze voor de volle 110% voor gaat. Gezond eten en bewegen. Maar toch komt ze alleen maar aan. Dus dan zal er iets met haar stofwisseling zijn denk ik. Of ze moet natuurlijk onzin praten en toch van alles naar binnen werken, maar dat weten we niet.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:48:55 #11
451005 Grems
Clown World
pi_162323059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Of ze moet natuurlijk onzin praten en toch van alles naar binnen werken, maar dat weten we niet.
Natuurlijk weten we dat wel.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:58:48 #12
179002 GwaiLow
pi_162323343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Natuurlijk weten we dat wel.
Ik wilde het ook nooit geloven, maar er zijn echt mensen die uitsluitend gezond eten, bewegen, maar toch niet kunnen afvallen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:01:02 #13
451005 Grems
Clown World
pi_162323409
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik wilde het ook nooit geloven, maar er zijn echt mensen die uitsluitend gezond eten, bewegen, maar toch niet kunnen afvallen.
Je hebt deze mensen opgesloten in je kelder voor permanente observatie?
pi_162323560
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
Minder eten. Meer bewegen. Minder huilen.

Wat een non-topic is dit. Slotje graag.
pi_162323569
quote:

[..]

Hahaha.
pi_162323583
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Precies ja, dan beïnvloedt dat je slaap. Maar zolang je daar gewoon tegen kunt kom je daar geen gram van aan. Tenzij je meer eet dan je verbruikt. Maar dat is weer een ander verhaal.

En trouwens, als je daardoor slechter slaapt en je weet dat, dan lijkt me dat je dat ook niet doet en dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden toch? Of slapen mensen vrijwillig slecht?
Je zou het soms wel denken... Mensen die vlak voor het slapen gaan een halve kilo kaas eten, koffie drinken, in bed nog even facebooken en dan vervolgens de volgende dag klagen dat ze zo brak zijn :')
pi_162323595
quote:

[..]

wel goed eten en dat ook lang doen? Mensen denken altijd wekelijks te kunnen veranderen van dieet. Verder ze wilt een maagverkleining dus wilt ze minder gaan eten. Ergo ze eet te veel
  Spellchecker donderdag 19 mei 2016 @ 14:10:01 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162323640
quote:

[..]

Maar als ik het zo lees dan stopt ze al jaren al haar energie in het afvallen. Verschillende diëten en diëtistes waar ze voor de volle 110% voor gaat. Gezond eten en bewegen. Maar toch komt ze alleen maar aan. Dus dan zal er iets met haar stofwisseling zijn denk ik. Of ze moet natuurlijk onzin praten en toch van alles naar binnen werken, maar dat weten we niet.
Maar als ik het zo lees dan stopt ze al jaren al haar energie in het afvallen.
Nee, dat staat er niet

Verschillende diëten en diëtistes waar ze voor de volle 110% voor gaat.
Nee, ze werd er depressief van

Gezond eten en bewegen. Maar toch komt ze alleen maar aan.
Dat is haar beleving

Dus dan zal er iets met haar stofwisseling zijn denk ik.
Mocht dat zo zijn, dan vermeld je dat in een artikel, dus IMO nee. Indien ja, dan liegt ze de boel voor, ik geloof dat ze ook letten op dat soort dingen voordat ze je een maagband geven

Of ze moet natuurlijk onzin praten en toch van alles naar binnen werken, maar dat weten we niet.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:11:09 #20
179002 GwaiLow
pi_162323653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:01 schreef Grems het volgende:

[..]

Je hebt deze mensen opgesloten in je kelder voor permanente observatie?
Nou zoiets, ik ben een keer een paar maanden met zo iemand geweest zonder diegene uit het oog te verliezen. Veel bewegen en gezond eten, maar afvallen ho maar.
pi_162323692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nou zoiets, ik ben een keer een paar maanden met zo iemand geweest zonder diegene uit het oog te verliezen. Veel bewegen en gezond eten, maar afvallen ho maar.
Ook onder het matras gekeken? :7
pi_162323708
Ik moet zeggen dat ik op tv wel eens een geval heb gezien dat er echt niets aan kon doen. Tenminste dat dacht ze...

Mevrouw at als een zieke kip en woog toch meer dan honderd kilo. Ze zou niet eens kúnnen snacken, want elke keer als ze iets lekkers in huis had, werd het gestolen door een of andere zwerver die steeds in wist te breken. De politie kon niets doen want er waren geen sporen van braak. Om deze zwerver te betrappen besloot ze een beveiligingscamera in haar keuken op te hangen. Bleek ze zelf al slaapwandelend de koelkast leeg te vreten. _O- _O- _O-
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2016 @ 14:14:11 #23
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162323728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef PlumPigeon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik op tv wel eens een geval heb gezien dat er echt niets aan kon doen. Tenminste dat dacht ze...

Mevrouw at als een zieke kip en woog toch meer dan honderd kilo. Ze zou niet eens kúnnen snacken, want elke keer als ze iets lekkers in huis had, werd het gestolen door een of andere zwerver die steeds in wist te breken. De politie kon niets doen want er waren geen sporen van braak. Om deze zwerver te betrappen besloot ze een beveiligingscamera in haar keuken op te hangen. Bleek ze zelf al slaapwandelend de koelkast leeg te vreten. _O- _O- _O-
Dat is wel oprecht kut :') Dat doet me denken aan dat RTL 5 programma bizarre slapers. Die hebben ook geen idee wat ze doen als ze slapen
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:14:13 #24
179002 GwaiLow
pi_162323730
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ook onder het matras gekeken? :7
Haha ja, we sliepen uiteraard ook samen op de kamer. Er was echt geen enkele mogelijkheid om stiekem ongezonde troep naar binnen te werken.
pi_162323768
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat is wel oprecht kut :') Dat doet me denken aan dat RTL 5 programma bizarre slapers. Die hebben ook geen idee wat ze doen als ze slapen
En dan ook niet alleen zakken chips he? Ook pakjes boter gingen erin, zo uit het vuistje :o . Ze heeft het uiteindelijk opgelost door een slot op de keukendeur te doen en elke avond de sleutel in te leveren bij de buurman. :D
pi_162323772
quote:

[..]

Klopt, maar die hoeven ook niet af te vallen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_162323818
Dit zijn van die clickbait meisjes. Mooi koppie op de foto, maar in het echt een dikke tank.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162323831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha ja, we sliepen uiteraard ook samen op de kamer. Er was echt geen enkele mogelijkheid om stiekem ongezonde troep naar binnen te werken.
Ik geloof ook best dat er een behoorlijke groep is, die kampt met overgewicht en alles in het werk stelt om maar wat af te vallen. Chronisch te zwaar zijn...

Maar er is ook een flinke groep die meent hierbij te horen en IMO dus misbruikt maakt van het leed van een ander. In dit topic proef ik dat ook.
pi_162323847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:16 schreef PlumPigeon het volgende:

[..]

En dan ook niet alleen zakken chips he? Ook pakjes boter gingen erin, zo uit het vuistje :o . Ze heeft het uiteindelijk opgelost door een slot op de keukendeur te doen en elke avond de sleutel in te leveren bij de buurman. :D
Ken er ook zo een, dronk zelfs koffiemelk uit een pakje...
Maar zij is verstandelijk gehandicapt.

Slot op de koelkast en toen viel ze wel af.
pi_162323873
quote:

[..]

Bijna alle energie dan.
Er moet nog wel wat energie overblijven om via FB gratis eten te scoren.
pi_162323895
quote:

[..]

Dan helpt een maagband en/of maagverkleining ook niet.
Wel mooi, zo'n ik-heb-geen-motivatie-lapmiddel
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:21:40 #32
451005 Grems
Clown World
pi_162323902
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bijna alle energie dan.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_162323928
quote:

[..]

Bijna alle energie dan.
[ afbeelding ]
Had het ook gezien...

|:( |:( |:( , domme actie en dan ook nog zielig gaan doen in de media.
pi_162324008
Mweh het kan lastig zijn hoor... Maar kijkende naar mijzelf nadat mijn schildklier een tijd grappig deed flink aangekomen daarnaast deed stoppen met roken ook wel gewicht aanzetten. Echter ben nu dik een half jaar bezig om het kwijt te raken. Resultaat mag er zijn nu net geen 30KG, gewoon gezond eten en goed flink bewegen meer dan twee uren per dag. En alles om mij heen jammert ook zo het lukt niet, geef je aan zo doe ik het... Dan gelijk krijg je JA MAAR!!! Dit en dat... Ook genoeg lui overigens die je allerlei flut adviezen geven omtrent het afvallen daar weer niet van.
pi_162324047
quote:

[..]

Bijna alle energie dan.
[ afbeelding ]
:|W
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_162324053
Deze vond ik ook zo bijzonder op d'r fb:
quote:
Fabiënne Zwaan
15 mei om 17:20 ·
Wilt iedereen mijn berichtje lezen en misschien willen delen?! Ik wil laten zien hoe corrupt de zorg en de zorgverzekeringen zijn! Het is toch van de zotte dat als je om hulp vraagt, het niet krijgt! Omdat je net niet aan de "eis" voldoet..

Fabiënne Zwaan verdrietig.
15 mei om 11:58 · Katwijk ·
Ik heb wat meegemaakt wat mij heel verdrietig heeft gemaakt, en ik denk ook dat er meerdere mensen zijn die dit probleem herkennen.

Een paar weken geleden ben ...
Meer weergeven
pi_162324054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef DTP-SKS-47-WALRUS het volgende:
Mweh het kan lastig zijn hoor... Maar kijkende naar mijzelf nadat mijn schildklier een tijd grappig deed flink aangekomen daarnaast deed stoppen met roken ook wel gewicht aanzetten. Echter ben nu dik een half jaar bezig om het kwijt te raken. Resultaat mag er zijn nu net geen 30KG, gewoon gezond eten en goed flink bewegen meer dan twee uren per dag. En alles om mij heen jammert ook zo het lukt niet, geef je aan zo doe ik het... Dan gelijk krijg je JA MAAR!!! Dit en dat... Ook genoeg lui overigens die je allerlei flut adviezen geven omtrent het afvallen daar weer niet van.
Ja, schildklier is inderdaad wel vaak een dingetje. Bij vrouwen zorgt de schildklier ongeveer 10x vaker voor problemen dan bij mannen, en honderduizenden vrouwen weten dat niet.
pi_162324090
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, schildklier is inderdaad wel vaak een dingetje. Bij vrouwen zorgt de schildklier ongeveer 10x vaker voor problemen dan bij mannen, en honderduizenden vrouwen weten dat niet.
Daarom mocht het niet lukken met afvallen even dat goed laten testen en wat ook gewoon helpt is eens de verpakkingen lezen wat voor zooi er allemaal in eten zit.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2016 @ 14:31:08 #39
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162324142
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nu ben ik vet nieuwsgierig naar de rest.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:34:25 #40
179002 GwaiLow
pi_162324221
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Oke, het is mij duidelijk. Deze vrouw maakt er misbruik van :D
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:35:40 #41
3542 Gia
User under construction
pi_162324243
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon naar de huisarts en laten onderzoeken of dit zo is.
Ik denk dat veel vrouwen die dit als excuus gebruiken dit niet hebben laten onderzoeken, maar aangeven dat dit misschien wel de reden kan zijn dat ze niet afvallen.
Ken iemand die echt stevig drinkt, althans, altijd als ik haar zie. Ze wil ook afvallen en beweert dat ze thuis nooit drinkt. En dat geloof ik dus niet.
Vaak zit het em ook niet in het eten, maar juist in het drinken.
Alcohol is 7 kcal per gram. En dat zijn calorieën waar je niks aan hebt, die regelrecht de vetopslag in gaan. Daarbij zorgt alcohol ervoor dat je hongergevoel wordt opgewekt en je minder weerstand kunt bieden tegen wat lekkers.
pi_162324297
quote:

[..]

Bijna alle energie dan.
[ afbeelding ]
_O- Wat een verrassing!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:40:48 #43
3542 Gia
User under construction
pi_162324354
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nu ben ik vet nieuwsgierig naar de rest.
Volgens mij heeft ze ook haar lippen laten doen.
Ze wil dmv operaties 'mooier' worden, maar zelf geen moeite doen.
Ja, ze wil een biervoorraadtafel winnen voor op hun balkon.
Durf te wedden dat ze daar geen flesjes water in zet.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2016 @ 14:41:48 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162324374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze ook haar lippen laten doen.
Ze wil dmv operaties 'mooier' worden, maar zelf geen moeite doen.
Ja, ze wil een biervoorraadtafel winnen voor op hun balkon.
Durf te wedden dat ze daar geen flesjes water in zet.
Dit duidt toch echt op een verkeerde mentaliteit imho.
pi_162324416
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Gewoon naar de huisarts en laten onderzoeken of dit zo is.
Ik denk dat veel vrouwen die dit als excuus gebruiken dit niet hebben laten onderzoeken, maar aangeven dat dit misschien wel de reden kan zijn dat ze niet afvallen.
Ken iemand die echt stevig drinkt, althans, altijd als ik haar zie. Ze wil ook afvallen en beweert dat ze thuis nooit drinkt. En dat geloof ik dus niet.
Vaak zit het em ook niet in het eten, maar juist in het drinken.
Alcohol is 7 kcal per gram. En dat zijn calorieën waar je niks aan hebt, die regelrecht de vetopslag in gaan. Daarbij zorgt alcohol ervoor dat je hongergevoel wordt opgewekt en je minder weerstand kunt bieden tegen wat lekkers.
Nee, ik hoef zelf niet af te vallen. Ik heb daar een tijdje terug toevallig vanalles over gelezen. :)

Een vriend van me op de middelbare school was toentertijd echt zo'n lange 'plank'. Echt heel slank, waarvan je ook weet dat die persoon echt veel moeite moet doen om ook maar iets aan te komen. Hij dronk wel elk weekend (door de weeks weet ik niet) heeel veeel bier. Hij had het ook altijd over bierdrinken. xD
Na de middelbare school had ik hem zo'n twee jaar niet gezien voordat ik hem weer 'ns tegenkwam op een feest. Dat was schrikken, hij was echt dik geworden, terwijl hij al die jaren op de middelbare school zo dun was. :{
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:47:06 #46
3542 Gia
User under construction
pi_162324472
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, ik hoef zelf niet af te vallen. Ik heb daar een tijdje terug toevallig vanalles over gelezen. :)

Een vriend van me op de middelbare school was toentertijd echt zo'n lange 'plank'. Echt heel slank, waarvan je ook weet dat die persoon echt veel moeite moet doen om ook maar iets aan te komen. Hij dronk wel elk weekend (door de weeks weet ik niet) heeel veeel bier. Hij had het ook altijd over bierdrinken. xD
Na de middelbare school had ik hem zo'n twee jaar niet gezien voordat ik hem weer 'ns tegenkwam op een feest. Dat was schrikken, hij was echt dik geworden, terwijl hij al die jaren op de middelbare school zo dun was. :{
Dat valt te verklaren omdat met name jongens tussen de 16 en 21 op hun piek zitten qua benodigde hoeveelheid calorieën. Heb hier twee van die mannen. Echter moet je dan wel een flinke stap terug doen omdat je anders inderdaad aan gaat komen. Zie je echt veel bij mannen vanaf hun 21ste.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:48:46 #47
3542 Gia
User under construction
pi_162324504
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dit duidt toch echt op een verkeerde mentaliteit imho.
Ja, en tattoo's. Niks mis mee, op zich, maar ze is zo geobsedeerd door haar uiterlijk dat ze denkt dat zo'n maagband het wel effe oplost. Ik denk niet dat ze de gevolgen overziet.
Maar goed. Ze doet maar. Kunnen we daarna lezen dat haar leven om zeep is, omdat ze nu niet meer kan genieten van alle geneugten des levens en dit haar niet duidelijk genoeg is gemaakt voor die operatie.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:51:45 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162324577
quote:

[..]

Bijna alle energie dan.
[ afbeelding ]
Typisch.
Huilen dan.
pi_162324580
Er zijn toch ook vrouwen die hun spareribs weg laten halen om slanker te lijken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:56:44 #50
3542 Gia
User under construction
pi_162324674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn toch ook vrouwen die hun spareribs weg laten halen om slanker te lijken?
Ja, maar dat is bij vrouwen die een 'i'-figuur hebben. Hartstikke dun, maar geen taille.
Die komen wat jongensachtig over qua figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')