Dat ik dik ben ligt aan de verleiding!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:21 schreef luxerobots het volgende:
Diëten werken niet, van de diëtiste werd ik depressief, ik heb het al van jongs af aan en het zit in de familie.
Waarom krijg ik het niet vergoed? Nu moet ik nog vijf keer naar de Mac
Jij schuift alles naar rechts, heb je tenminste nog een beetje kans op een date.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen dikke vrouwen toch altijd wel knap, een foto posten waarop je niet ziet dat ze dik zijn. Deze zou ik op tinder zo naar rechts geschoven kunnen hebben. Zit je opeens met een zeug opgescheept, respect hoor.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij schuift alles naar rechts, heb je tenminste nog een beetje kans op een date.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
Het is bijvoorbeeld nog maar pas bekend dat je niet afvalt van lichaamsbeweging.
Niet afvalt door beweging? Begrijp jij eigenlijk wel het verschil tussen niet, beter en meer?quote:
quote:Dieet helpt beter bij afvallen dan lichamelijke inspanning
quote:Waar. Als je wilt afvallen, helpt het verbeteren van je eetpatroon meer dan bewegen.
Ja, ik begrijp het heel goed: alleen bewegen levert niets op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet afvalt door beweging? Begrijp jij eigenlijk wel het verschil tussen niet, beter en meer?
[..]
[..]
Neen, dat is niet altijd het geval. Prednison, als je dat moet slikken vanwege ontstekingen ben je gezien. Al eet je niets word je nog dik van die rommel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:52 schreef Twiitch het volgende:
Sorry, als je gezond eet en genoeg beweegt dan word je niet dik. Dat is namelijk onmogelijk.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Sowieso is bij iedere medische ingreep een zeker risico aanwezig. Bij zwaar overgewicht (zoals in de VS) is er zelfs een significant risico alleen al door de operatie zelf. Wat is dat toch dat mensen niet op hun eigen verantwoordelijkheid kunnen worden aangesproken?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
In plaats van een maagband zou er veel vaker een strict begeleid sport- en eetregime ingezet moeten worden door de artsen. Helaas zijn er nog te weinig van dat soort initiatieven, waardoor men steeds vaker en steeds makkelijker grijpt naar bariatrische chirurgie. Haar overgewicht is absoluut niet zodanig dat ze niet naar een gezonder gewicht kan. Ik geloof best dat ze het gevoel heeft alles al geprobeerd te hebben, maar met goede begeleiding kan zij echt wel verder afvallen.
Een maagbandje heeft gigantische invloed op de rest van je leven en er zitten een shitload aan complicaties aan vast, dat lijkt men steeds vaker over het hoofd te zien.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)inspanning~a4236376/
quote:Gemiddeld actieve proefpersonen gebruikten evenveel energie als de grootste actievelingen in het testpanel.
quote:
Van twee uur fietsen val je per definitie meer af dan twee uur bankzitten. Waarom? Omdat twee uur fietsen meer energie kost dan twee uur bankzitten. Die energie moet ergens vandaan komen. En nee, je lichaam kan niet zo energiebesparend worden dat twee uur fietsen hetzelfde kost aan energie als twee uur bankzitten. Geen enkele fietser rijdt op rusthartslag rond. En als je dat wel denkt, raad ik je aan om eens snel naar school terug te gaan.quote:Sporten en bewegen is gezond.
Het helpt bij afvallen. Maar afvallen door alleen bewegen kost heel veel tijd. Om 1 kilo lichaamsgewicht kwijt te raken, kan het nodig zijn om wel 25 uur extra te wandelen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het heel goed: alleen bewegen levert niets op.
Je bent een beetje aan het cherrypicken. De boodschap is weliswaar dat bewegen gezond is en minimaal bijdraagt aan gewichtsverlies, maar ook dat bewegen alleen vrijwel niets oplevert. Als je wilt afvallen, zul je naar je voedselinname moeten kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Zelva het volgende:
Lees eerst je eigen bronnen eens.
[..]
[..]
[..]
[..]
Van twee uur fietsen val je per definitie meer af dan twee uur bankzitten. Waarom? Omdat twee uur fietsen meer energie kost dan twee uur bankzitten. Die energie moet ergens vandaan komen. En nee, je lichaam kan niet zo energiebesparend worden dat twee uur fietsen hetzelfde kost aan energie als twee uur bankzitten. En als je dat wel denkt, raad ik je aan om eens snel naar school terug te gaan.
Dikke mensen hebben vooral een andere perceptie van hun eigen eetpatroon.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle diëten suggereren iets anders: geen vet, wel vet, geen koolhydraten, wel koolhydraten, light producten, juist geen light producten... ergo feitelijk weten we nog steeds niet wat dik kan maken en waarom de een bij hetzelfde eetpatroon wel dik is en de ander niet.
Bullshit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan het cherrypicken. De boodschap is weliswaar dat bewegen gezond is en minimaal bijdraagt aan gewichtsverlies, maar ook dat bewegen alleen vrijwel niets oplevert. Als je wilt afvallen, zul je naar je voedselinname moeten kijken.
Heb jij ze allemaal geobserveerd en gesproken? Ik denk het niet. Ik geloof dat sommigen oprecht weinig eten en genoeg bewegen. We weten gewoon nog heel weinig van overgewicht en wijten het nog veel te makkelijk aan de persoon met overgewicht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben vooral een andere perceptie van hun eigen eetpatroon.
Stofwisseling. Wat te doen als je broodmager bent en je beweegt niet en vreet je helemaal vol. Is daar ook iets aan te doen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bullshit.
Als je hetzelfde aantal calorieën blijft innemen, maar je gaat wel meer bewegen, val je af. Kan niet anders.
Ze doen uiteindelijk hetzelfde: door het schrappen van een bepaalde voedingsgroep wordt de kcal-inname verminderd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle diëten suggereren iets anders: geen vet, wel vet, geen koolhydraten, wel koolhydraten, light producten, juist geen light producten...
Jawel hoor: meer kcal binnen krijgen dan verbranden.quote:ergo feitelijk weten we nog steeds niet wat dik kan maken
Lees je post eens terug, weinig eten is geen goede basis om af te willen vallen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal geobserveerd en gesproken? Ik denk het niet. Ik geloof dat sommigen oprecht weinig eten en genoeg bewegen. We weten gewoon nog heel weinig van overgewicht en wijten het nog veel te makkelijk aan de persoon met overgewicht.
En zo heeft iedereen zijn maakbaarheids- en toverformules.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees je post eens terug, weinig eten is geen goede basis om af te willen vallen.
Normale porties en gezond en gevarieerd eten.
Beste tip ooit, niets meer eten na 19:30 uur. Goed vol te houden en je voelt je direct beter!
Komt ook omdat je dan fijner slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |