ik vind het wel altijd een mooi gegeven..soort van zekerheidje..buiten jezelfquote:
De zoon van god, maar goed, dat is al net zo belachelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Surah62:Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."
Alleen jammer dat de meesten christenen misleid zijn door te geloven dat Jezus god is.
Klopt, want van de poldertaliban mag natuurlijk alleen missionaris.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:24 schreef Hexagon het volgende:
Goedele laat vast dingen zien die de vrouwen van die Christelijke parlementariers nooit zouden willen doen.
Wat snap je niet aan SGP en CDU?quote:Op donderdag 19 mei 2016 06:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Terechte klacht. Iedereen weet dat seksuele voorlichting de taak van de priester is. Na de mis, in de pastorie, met de misdienaars.
Wat triest om zo'n aanpassing te doen in de tekst en te doen alsof dat ook in het bron-artikel staat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:51 schreef PSVCL het volgende:
De les, op verzoek van sociaal-democratische PvdA en de extreemlinkse SP georganiseerd door kenniscentrum Rutgers, moet seksuele voorlichting op scholen weer op de kaart zetten.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)eksles-Goedele.dhtml
Dat moet je tegen hem zeggen, niet tegen mij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:52 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Blijf jezelf lekker je hele leven voor de gek houden met allerlei leugens over het hiernamaals.
Met Jezus als de zoon van god.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat doe het niet. Christenen die in de drieëenheid geloven, en dat is het overgrote gedeelte, geloven dat er één god is, die zich manifesteert in drie vormen.
liefde heeft niets met polygamie te maken, je hangt vast in een christelijke moraal. Als je nu een moslimman was dan mag je in sommige landen wel meer dan 1 vrouw hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nogmaals, Piet, ik ben al bezet. Sorry.
En waarom?quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:08 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan mij wel vinden in het standpunt van kleine Christelijke partijen.
Precies. Wat een onzin om dit op zo'n manier per sé onder de aandacht te willen brengen. Kan ook gewoon op een normale manier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Alsof het boycotten van iemand zoals Goedele alleen iets is van Christenen/gelovigen...
Alsof je met je logisch verstand niet gewoon tegen zulke onzin zou kunnen zijn.
Wat vind jij een 'normale' manier?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Precies. Wat een onzin om dit op zo'n manier per sé onder de aandacht te willen brengen. Kan ook gewoon op een normale manier.
Zoals elk ander punt wordt aangekaart. Als boeren willen dat de regering meer doet aan het tegengaan van grondwatervervuiling gaan ze toch ook niet met z'n allen in de drek staan.quote:
Dan heeft hij een Y chromosoom van een god en dus wellicht bijzondere krachten. De X komt gek genoeg ondanks het gebod gij zult de vrouw van een ander niet begeren uit een soort van verkrachting.quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
De zoon van god, maar goed, dat is al net zo belachelijk.
Juist welquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoals elk ander punt wordt aangekaart. Als boeren willen dat de regering meer doet aan het tegengaan van grondwatervervuiling gaan ze toch ook niet met z'n allen in de drek staan.
Dan staan ze inderdaad alle 150 in het weiland.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist wel. Er zijn regelmatig van dit soort uitstapjes en conferenties en wat dan ook. Je hoort er alleen nooit wat van. Behalve dus als het om seks gaat, dan is het ineens allemaal schandalig
.
Grootste verschil is dat dit geen belangengroep is, maar gewoon op uitnodiging van de regering zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan staan ze inderdaad alle 150 in het weiland.
Zijn geen leugensquote:Op donderdag 19 mei 2016 02:52 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Blijf jezelf lekker je hele leven voor de gek houden met allerlei leugens over het hiernamaals.
Wellicht niet? Maar harde bewijzen zijn er ook niet. Heb jij god of het hiernamaals wel eens gezien?quote:
Dit soort discussies hebben toch geen zin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wellicht niet? Maar harde bewijzen zijn er ook niet. Heb jij god of het hiernamaals wel eens gezien?
Zolang anderen daar natuurlijk geen last van hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit soort discussies hebben toch geen zin.
Ieder moet maar geloven wat ie wil!
De zelfverzekerdheid onder jullie moslims is vaak wel grappig. Helemaal denken dat WIJ de dwalenden zijn en jullie de waarheid in pacht hebben. The power of human conditioning...quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort discussies hebben toch geen zin.
Ieder moet maar geloven wat ie wil!
Grapje?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Onze gristenrakkers kunnen in ieder geval prima hun eigen grenzen aangeven en nee zeggen.
quote:
Ik vind dit wel een terecht punt. Thuis en op scholen is de plek voor dit soort materie, de Tweede Kamer heeft wel nuttiger zaken te doen. Links zal dit soort bijeenkomsten wel weer als een teken van vrijgevochtenheid zien, naar mijn idee zijn nuttiger zaken om bijeenkomsten over te houden.quote:Bisschop vindt dat voorlichting thuishoort in de ouder-kindrelatie en niet in de Tweede Kamer.
En de Tweede Kamer heeft niets te maken met wat er op scholen gebeurt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit wel een terecht punt. Thuis en op scholen is de plek voor dit soort materie, de Tweede Kamer heeft wel nuttiger zaken te doen.
Jij hebt de Koran / Islam bestudeerd dat je zulke uitspraken kan doen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De zelfverzekerdheid onder jullie moslims is vaak wel grappig. Helemaal denken dat WIJ de dwalenden zijn en jullie de waarheid in pacht hebben. The power of human conditioning...
De Koran is van de 5 grote werreld-religies de meest armzalige van allemaal. Wijsheid is er nauwelijks in te vinden. Alleen maar dom dogmatisch gelul en gedreig met de hel. Om te huilen wat een niveau.
Als er geen doodstraffen of uitsluiting van familie, sociale gemeenschap etc. stond op het verlaten van de Islam, was de Islam al in een heel vroeg stadium uitgestorven.
En de kinderen van ouders die het laten afweten hebben lekker pech.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit wel een terecht punt. Thuis en op scholen is de plek voor dit soort materie, de Tweede Kamer heeft wel nuttiger zaken te doen. Links zal dit soort bijeenkomsten wel weer als een teken van vrijgevochtenheid zien, naar mijn idee zijn nuttiger zaken om bijeenkomsten over te houden.
Jep. Maar je moet niet te lang blijven hangen bij iets dat aan alle kanten verkeerd voelt. Dus dat heb ik dan ook niet gedaan. En ja, die zogenaamde linguïstieke wonderen ben ik ook bekend mee. Zal daarom ook wel het één en achter zitten dat gezamenlijk heeft gewerkt aan de totstand koming van de Koran. Niet analfabeet/mafklappert Mohammed in z'n eentje iig. En al helemaal niet God zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Jij hebt de Koran / Islam bestudeerd dat je zulke uitspraken kan doen?
Daar moet ik ook altijd om gniffelen ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Monolith het volgende:
Een SGP'er die Bisschop heet is dan wel weer ironisch.
Kan jij Arabisch ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jep. Maar je moet niet te lang blijven hangen bij iets dat aan alle kanten verkeerd voelt. Dus dat heb ik dan ook niet gedaan. En ja, die zogenaamde linguïstieke wonderen ben ik ook bekend mee. Zal daarom ook wel het één en achter zitten dat gezamenlijk heeft gewerkt aan de totstand koming van de Koran. Niet analfabeet/mafklappert Mohammed in z'n eentje iig. En al helemaal niet God zelf.
Wollahquote:
Goede argumenten ook. Nog nooit is er feitelijk bewijs geleverd voor het bestaan van een God. Het zijn allemaal sprookjes, bedacht om invloed uit te oefenen op mensen. De een gelooft daarin en de ander weer wat anders. En allemaal menen ze (als enige) gelijk te hebben.quote:
Mij interesseert het eerlijk gezegd niks of jullie geloven of niet, hoef als GELOVIGEN dan ook helemaal niks te bewijzen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Goede argumenten ook. Nog nooit is er feitelijk bewijs geleverd voor het bestaan van een God. Het zijn allemaal sprookjes, bedacht om invloed uit te oefenen op mensen. De een gelooft daarin en de ander weer wat anders. En allemaal menen ze (als enige) gelijk te hebben.
Dat laatste heb ik ook nooit begrepen. Jezus zien als profeet, okay. Als de zoon van God als je een christen bent, okay. Maar als God zelf? Ik heb dat niet meegekregen op de christelijke basisschool.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Surah62:Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."
Alleen jammer dat de meesten christenen misleid zijn door te geloven dat Jezus god is.
Klopt. JE MOET GEWOON JE MUIL HOUDEN, druiloorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mij interesseert het eerlijk gezegd niks of jullie geloven of niet, hoef als GELOVIGEN dan ook helemaal niks te bewijzen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar moet ik ook altijd om gniffelen ja.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En de Tweede Kamer heeft niets te maken met wat er op scholen gebeurt?
En wederom bizar, wat is er belangrijker dan onderwijs?
Daarnaast is het ook nog eens heel transparant waarom die dude dat roept, doe jij het om dezelfde reden?
Kinderneuker gespot.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan SGP en CDU?![]()
Mooi eerste punt wat hij maakt: zeggen dat het een ouder - kind aangelegenheid is en daarna keihard dat het debat bij school thuishoort.![]()
En op zich is het Christelijke standpunt "condooms en voorlichting zijn overbodig" prima te begrijpen en zou ook moeten werken. Als iedereen zich aan de regels zou houden. Broek aan tot na het huwelijk! En nooit buiten de deur neuken.
Als iedereen zich daar aan hield dan waren er ook nooit SOA's geweest. Helaas zijn ook christenen net mensen, met een gezonde dosis hypocrisie, en werkt het niet zo. Kun je heel christelijk je kop in de bijbel steken, maar je zou er ook wat aan kunnen doen.
Hoe kun je in iets geloven dat nooit bewezen is?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mij interesseert het eerlijk gezegd niks of jullie geloven of niet, hoef als GELOVIGEN dan ook helemaal niks te bewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |