Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.quote:
o je bent al wat ouderquote:Op donderdag 19 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.![]()
Ik zit in het midden altijd wel, niet verbieden maar een tandje minder mag soms wel.
Waar maak je dat uit op?quote:
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.![]()
Ik zit in het midden altijd wel, niet verbieden maar een tandje minder mag soms wel.
Met kaarsen erbij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..
kaas vooral...ik ben een sucker voor cheeze..quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..
Jazeker.quote:
is ook zo..quote:
ik geloof in mezelf en de mensen om mij heen..quote:
Nogmaals, Piet, ik ben al bezet. Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie een nieuwe Fok! romance opbloeien.
Deze uitspraak is kufr.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben trots op mij christelijke broeders.
Zo denk ik ook min of meer. Live and let live.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik geloof in mezelf en de mensen om mij heen..
geloof zie ik als een verouderd iets..angsd is nergens voor nodig
Dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nogmaals, Piet, ik ben al bezet. Sorry.
maar je was wel gelovig an sich..quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo denk ik ook min of meer. Live and let live.
heb je jezelf gedoopt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel, eerst gedoopt en nog iets toen ik jaar of 6 was.
Klopt, ik ben gelovig opgevoed en ik heb daar zeker mijn profijt van gehad. Zoals me netjes gedragen, respectvol omgaan met mensen en hun bezittingen. Maar binnen die opvoeding kon ik me ook zelf ontplooien want gelovigen kijken graag de andere kant op (al dan niet bewust)quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar je was wel gelovig an sich..
ik heb die belasting nooit gehad
Nee de pastoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je jezelf gedoopt?
hoest met volvo?
mama....quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:09 schreef Impressme het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gelovig opgevoed en ik heb daar zeker mijn profijt van gehad. Zoals me netjes gedragen, respectvol omgaan met mensen en hun bezittingen. Maar binnen die opvoeding kon ik me ook zelf ontplooien want gelovigen kijken graag de andere kant op (al dan niet bewust)![]()
En ik ben zeker niet tegen seks, hell noMaar soms slaat het een beetje door, dat is wat ik bedoel. En Goedele.........kom op, die is van mijn tijd en toen was ze al ouder dan ik.
Uhuquote:Op donderdag 19 mei 2016 04:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mama....
ik ben niet gelovig opgevoed ..denk dat het daar niet aan ligt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |