Ben trots op mij christelijke broeders.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Religekkies met hun middeleeuwse opvattingen
Omdat moslims het geweldig vinden om te spiegelen. Zo hoeven ze niet over hunzelf en hun religie te praten, maar kunnen ze lekker gewoon gaan wijzen naar mensen die net zo erg zijn als hunzelf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik vind dit oprecht mooi van de christelijke partijen.
Ze weigeren te praten over seksles, omdat het gaat over seks en dus platvloers is. En dat vind jij mooi?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik vind dit oprecht mooi van de christelijke partijen.
Surah62:Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
: Omdat moslims het geweldig vinden om te spiegelen. Zo hoeven ze niet over hunzelf en hun religie te praten, maar kunnen ze lekker gewoon gaan wijzen naar mensen die net zo erg zijn als hunzelf.
Wat verwacht je nou van een moslim troll?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze weigeren te praten over seksles, omdat het gaat over seks en dus platvloers is. En dat vind jij mooi?
Sommige mensen willen de wereld zien branden
Je komt er nog wel achter, maar niet in dit leven vrees ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Surah62:Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."
Alleen jammer dat de meesten christenen misleid zijn door te geloven dat Jezus god is.
Waar zal ik achter moeten komen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, maar niet in dit leven vrees ik.
Kan ook privequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze weigeren te praten over seksles, omdat het gaat over seks en dus platvloers is. En dat vind jij mooi?
Sommige mensen willen de wereld zien branden
Klopt... Dat zou eventueel kunnen, maar praktijk wijst uit dat het privé te weinig en/of te laat gebeurt en dat het dus verstandig is om dit bij de school neer te leggen.quote:
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Alsof jij wat aan wilt nemen van een mushrik.
Goedele Liekensquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Religekkies met hun middeleeuwse opvattingen
Dat denken Joden en Christenen nu ook over Moslims.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
Alleen jammer dat de meesten christenen misleid zijn door te geloven dat Jezus god is.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat denken Joden en Christenen nu ook over Moslims.
Christenen geloven niet dat Jezus god is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drie-eenheidquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Christenen geloven niet dat Jezus god is.Het is de zoon van god.
Jawel hoor .quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Christenen geloven niet dat Jezus god is.Het is de zoon van god.
Zegt alweer genoeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben trots op mij christelijke broeders.
Ik wacht daarmee tot ik ben getrouwd... , ben nog maagd al had ik met veel meiden naar bed kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zelf zeker heel onzeker geweest als het op seks aankomt?
Nou ik ben blij dat je dat niet gedaan hebt, maar waarom trouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik wacht daarmee tot ik ben getrouwd... , ben nog maagd al had ik met veel meiden naar bed kunnen gaan.
Hoe bedoel je waarom trouwen? het huwelijk is verplicht voor de man die in staat is te huwen en in de Koran staat dat zowel de man als vrouw maagd het huwelijk in moet gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je dat niet gedaan hebt, maar waarom trouwen?
Maar waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je waarom trouwen? het huwelijk is verplicht voor de man die in staat is te huwen en in de Koran staat dat zowel de man als vrouw maagd het huwelijk in moet gaan.
Indammen van seksuele overdraagbare ziektes?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deel dan even joh. Ben erg geïnteresseerd.
Getrouwde stellen kunnen dat net zo goed overdragen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Indammen van seksuele overdraagbare ziektes?
Ik denk dat je die zelf wel kan bedenkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deel dan even joh. Ben erg geïnteresseerd.
Het is de bedoeling dat je als maagd het huwelijk aan gaat; gezien je pas sexuele contact mag hebben allen binnen het huwelijk gaat dat niet op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Getrouwde stellen kunnen dat net zo goed overdragen.
Linkjes dumpen kan iedereen. En dit onderschrijft alleen wat ik net zei.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drie-eenheid
Nee, dat doe het niet. Christenen die in de drieëenheid geloven, en dat is het overgrote gedeelte, geloven dat er één god is, die zich manifesteert in drie vormen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Linkjes dumpen kan iedereen. En dit onderschrijft alleen wat ik net zei.
Overspel is verboden, seks voor het huwelijk volgens mij nergens expliciet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je als maagd het huwelijk aan gaat; gezien je pas sexuele contact mag hebben allen binnen het huwelijk gaat dat niet op.
Hoeveel kinderen zitten er in het parlement?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Belachelijk, kennis is alleen maar goed. Dus die kinderen niks leren over seks waardoor ze onwetend blijven. Dat zou pas dom zijn. Het is gewoon deel van het leven.
Ik heb alleen de TT gelezen maar het gaat om seksles voor het parlement?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zitten er in het parlement?
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik heb alleen de TT gelezen maar het gaat om seksles voor het parlement?
mag jij wel voetbal kijken van de moslimbroeders?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
mag jij wel voetbal kijken van de moslimbroeders?
Die horen helemaal nergens thuis, in een ondergelopen riool, misschien.quote:
Omdat ze de schepper dankbaar zijn in tegestelling tot arrogante atheïsten .quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Die horen helemaal nergens thuis, in een ondergelopen riool, misschien.
gij ook naar de helquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze de schepper dankbaar zijn in tegestelling tot arrogante atheïsten .
Enkeltje hel
Ga es weg met je gekke salafisten onzin uit Riyad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
gij ook naar de hel
Football is haram in Islam
Ok, zuip ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga es weg met je gekke salafisten onzin uit Riyad.
Ik hoop dat God genadig is met de ongelovigen en ze niet eeuwig in de hel zullen verblijven.
Verdomme. Een paar pareltjes van die pagina.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
gij ook naar de hel
Football is haram in Islam
Blijf jezelf lekker je hele leven voor de gek houden met allerlei leugens over het hiernamaals.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, maar niet in dit leven vrees ik.
Een comfortmoslim zoals PSVCL moet niet beginnen met opgestoken vingertjes en dreigen met de hel naar christenen of atheisten toe, dan ben je gewoon een hypocriete aap.quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:39 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Verdomme. Een paar pareltjes van die pagina.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"The Muslims used to cry over the loss of al-Andalus (Spain) and today their grandsons cry when FC Barcelona loses a match..."
Waarom?quote:
Dat heb ik gedaan, ik vraag jouw mening.quote:
o..quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, ik vraag jouw mening.
jou mening dan?easy i know..quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.quote:
o je bent al wat ouderquote:Op donderdag 19 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.![]()
Ik zit in het midden altijd wel, niet verbieden maar een tandje minder mag soms wel.
Waar maak je dat uit op?quote:
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mijn mening? Ik vind dat de samenleving teveel draait om seks (big business). Moet je het boycotten? Neen. Maar ik heb er niks mee, geef mij maar romantiek en liefde.![]()
Ik zit in het midden altijd wel, niet verbieden maar een tandje minder mag soms wel.
Met kaarsen erbij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..
kaas vooral...ik ben een sucker voor cheeze..quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben ook wel eigenlijk van de liefde en romantiek..
Jazeker.quote:
is ook zo..quote:
ik geloof in mezelf en de mensen om mij heen..quote:
Nogmaals, Piet, ik ben al bezet. Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie een nieuwe Fok! romance opbloeien.
Deze uitspraak is kufr.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik ook min of meer. Live and let live.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik geloof in mezelf en de mensen om mij heen..
geloof zie ik als een verouderd iets..angsd is nergens voor nodig
Dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nogmaals, Piet, ik ben al bezet. Sorry.
maar je was wel gelovig an sich..quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo denk ik ook min of meer. Live and let live.
heb je jezelf gedoopt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel, eerst gedoopt en nog iets toen ik jaar of 6 was.
Klopt, ik ben gelovig opgevoed en ik heb daar zeker mijn profijt van gehad. Zoals me netjes gedragen, respectvol omgaan met mensen en hun bezittingen. Maar binnen die opvoeding kon ik me ook zelf ontplooien want gelovigen kijken graag de andere kant op (al dan niet bewust)quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar je was wel gelovig an sich..
ik heb die belasting nooit gehad
Nee de pastoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je jezelf gedoopt?
hoest met volvo?
mama....quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:09 schreef Impressme het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gelovig opgevoed en ik heb daar zeker mijn profijt van gehad. Zoals me netjes gedragen, respectvol omgaan met mensen en hun bezittingen. Maar binnen die opvoeding kon ik me ook zelf ontplooien want gelovigen kijken graag de andere kant op (al dan niet bewust)![]()
En ik ben zeker niet tegen seks, hell noMaar soms slaat het een beetje door, dat is wat ik bedoel. En Goedele.........kom op, die is van mijn tijd en toen was ze al ouder dan ik.
Uhuquote:Op donderdag 19 mei 2016 04:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mama....
ik ben niet gelovig opgevoed ..denk dat het daar niet aan ligt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |