Zegt alweer genoeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben trots op mij christelijke broeders.
Ik wacht daarmee tot ik ben getrouwd... , ben nog maagd al had ik met veel meiden naar bed kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zelf zeker heel onzeker geweest als het op seks aankomt?
Nou ik ben blij dat je dat niet gedaan hebt, maar waarom trouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik wacht daarmee tot ik ben getrouwd... , ben nog maagd al had ik met veel meiden naar bed kunnen gaan.
Hoe bedoel je waarom trouwen? het huwelijk is verplicht voor de man die in staat is te huwen en in de Koran staat dat zowel de man als vrouw maagd het huwelijk in moet gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je dat niet gedaan hebt, maar waarom trouwen?
Maar waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je waarom trouwen? het huwelijk is verplicht voor de man die in staat is te huwen en in de Koran staat dat zowel de man als vrouw maagd het huwelijk in moet gaan.
Indammen van seksuele overdraagbare ziektes?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deel dan even joh. Ben erg geïnteresseerd.
Getrouwde stellen kunnen dat net zo goed overdragen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Indammen van seksuele overdraagbare ziektes?
Ik denk dat je die zelf wel kan bedenkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deel dan even joh. Ben erg geïnteresseerd.
Het is de bedoeling dat je als maagd het huwelijk aan gaat; gezien je pas sexuele contact mag hebben allen binnen het huwelijk gaat dat niet op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Getrouwde stellen kunnen dat net zo goed overdragen.
Linkjes dumpen kan iedereen. En dit onderschrijft alleen wat ik net zei.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drie-eenheid
Nee, dat doe het niet. Christenen die in de drieëenheid geloven, en dat is het overgrote gedeelte, geloven dat er één god is, die zich manifesteert in drie vormen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Linkjes dumpen kan iedereen. En dit onderschrijft alleen wat ik net zei.
Overspel is verboden, seks voor het huwelijk volgens mij nergens expliciet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je als maagd het huwelijk aan gaat; gezien je pas sexuele contact mag hebben allen binnen het huwelijk gaat dat niet op.
Hoeveel kinderen zitten er in het parlement?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Belachelijk, kennis is alleen maar goed. Dus die kinderen niks leren over seks waardoor ze onwetend blijven. Dat zou pas dom zijn. Het is gewoon deel van het leven.
Ik heb alleen de TT gelezen maar het gaat om seksles voor het parlement?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zitten er in het parlement?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |