Dus? Putte is Putte.quote:
Ja, duh!quote:
Zulke dingen vind ik dus echt afschuwelijk he.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.booking.com/hotel/ma/royal-mansour-marrakech.nl.html
Zou hier wel heen willen, maar ben te peasant voor zo'n hotel.
Waar zat jij dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke dingen vind ik dus echt afschuwelijk he.
Plork maar zou gevenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef MissMSX het volgende:
http://www.fotocommunity.(...)-krallemann/25849049
In Marrakesh? Een simpele riad waar ze 4 kamers en binnentuin hadden. Heel basic, maar schoon, prima ontbijtje en aardige medewerkers. Hou normaal overigens liever van de wat modernere hotels, maar in Marrakesh hoort het er toch een beetje bij natuurlijk om in zo'n riad te zitten.quote:
Beetje 900 euro aftikken voor een hotelkamer.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke dingen vind ik dus echt afschuwelijk he.
Over vijf weekjes zit ik in een huisje en dat kost 22.000 voor twee wekenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje 900 euro aftikken voor een hotelkamer.
Klinkt helemaal prima.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Marrakesh? Een simpele riad waar ze 4 kamers en binnentuin hadden. Heel basic, maar schoon, prima ontbijtje en aardige medewerkers. Hou normaal overigens liever van de wat modernere hotels, maar in Marrakesh hoort het er toch een beetje bij natuurlijk om in zo'n riad te zitten.
Da's toch onder jouw stand?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vijf weekjes zit ik in een huisje en dat kost 22.000 voor twee weken
Als dat het meeste opwindende is van je vakantie.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vijf weekjes zit ik in een huisje en dat kost 22.000 voor twee weken
Upgrades zijn wel altijd tof.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klinkt helemaal prima.
Ik zit meestal ook maar in simpele dingen hoor, als het maar schoon is en goede service.Laatste keer kreeg ik zelfs een 4 persoonskamer voor nop, in m'n eentje.
![]()
Ah ja dat is een leuke bezigheid inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Upgrades zijn wel altijd tof.Ik riep altijd dat ik alles wel best vond, maar ik ben nu wel iets kieskeuriger geworden. Maar ik vind het dan ook gewoon heel erg tof om lang te zoeken naar het tofste hotel voor weinig geld.
Waar ik neerstrijk is er altijd opwinding maar is normaal ook niets voor mij dus ze zullen wel opkijken als ik daar met mijn aftandse Karrimor aan kom sjokkenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als dat het meeste opwindende is van je vakantie.
Als je je gedraagt als iemand die er thuis hoort kan je ver komen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
In hoeverre denken jullie dat het doorsnee hotelpersoneel in de gaten houdt wie er wel en niet in hotel 'horen'?
Mhm, en mensen die anderen meenemen waarvoor niet is betaald?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je je gedraagt als iemand die er thuis hoort kan je ver komen.
zolang de kamer is betaald en jij niet het hele hotel bij elkaar schreeuwt boeit ze dat niksquote:Op maandag 16 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
In hoeverre denken jullie dat het doorsnee hotelpersoneel in de gaten houdt wie er wel en niet in hotel 'horen'?
De huishoudster zal de luchtbedden op de grond misschien wel opmerken.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mhm, en mensen die anderen meenemen waarvoor niet is betaald?
Hele party.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De huishoudster zal de luchtbedden op de grond misschien wel opmerken.
Hm ja is ook weer zo. Vraag me nog wel eens af of ze het wisten toen ik dat deed (iemand in mijn kamer laten slapen). Ik kwam immers alleen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zolang de kamer is betaald en jij niet het hele hotel bij elkaar schreeuwt boeit ze dat niks
Lewd.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja is ook weer zo. Vraag me nog wel eens af of ze het wisten toen ik dat deed (iemand in mijn kamer laten slapen). Ik kwam immers alleen.
Ik denk dat op de meeste single vakanties 90 procent van de mensen niet in hun eigen bed slaapt, dus geen hond die dat boeitquote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hele party.
[..]
Hm ja is ook weer zo. Vraag me nog wel eens af of ze het wisten toen ik dat deed (iemand in mijn kamer laten slapen). Ik kwam immers alleen.
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat op de meeste single vakanties 90 procent van de mensen niet in hun eigen bed slaapt, dus geen hond die dat boeit
Sletjequote:Op maandag 16 mei 2016 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.
Ben je niet een beetje jong om je door twee mannen tegelijkertijd uit te laten wonen?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.
DM gestuurdquote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw fokimago. Sletje it is.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje jong om je door twee mannen tegelijkertijd uit te laten wonen?
Spookje af?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw fokimago. Sletje it is.
Wie is dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geld genoeg voor een nieuwe anus als ze met pensioen gaat
Anale prolapse op d'r 40e.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geld genoeg voor een nieuwe anus als ze met pensioen gaat
Jammer weerquote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn toenmalige vriend. Dus niks hoertje dit, sletje dat.
[..]
Nah.
Je had toch geen seks voor het huwelijk mag ik hopen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Uitgehuwelijkt op m'n 12e, helaas.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch geen seks voor het huwelijk mag ik hopen.
Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Nah.
Ik bedoel maarquote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.
2 x 0 is ook 0quote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.
Niet langer dan 2 weken wachten in ieder geval. En binnen een dag schijnt ook niet te mogen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Even een klein vraagje, hoe en wanneer is het nou gepast om iemand voor een date te vragen? Hoe goed moet je iemand kennen? Dit soort dingen voel ik niet aan, ben af en toe nogal sociaal beperkt.
Eerst kennis krijgen van het aantal positieve nullen op de bankrekening en daarna op date vragen als alles naar wens is.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Even een klein vraagje, hoe en wanneer is het nou gepast om iemand voor een date te vragen? Hoe goed moet je iemand kennen? Dit soort dingen voel ik niet aan, ben af en toe nogal sociaal beperkt.
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Genoeg thee voor vandaag. Anders moet ik vannacht 10x naar de wc. Niet handig voor mijn nachtrust.quote:
Mwah, ik hoef iemand niet goed te kennen om ze op date te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet langer dan 2 weken wachten in ieder geval. En binnen een dag schijnt ook niet te mogen.
Ik zou je wel warm willen houden, maar da's ook niet handig voor je nachtrustquote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).
[..]
Genoeg thee voor vandaag. Anders moet ik vannacht 10x naar de wc. Niet handig voor mijn nachtrust.
Dan snel doen, want anders is het geheid friendzonequote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.
R&P / Het juiste moment om iemand voor een date te vragenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.
Simpel:quote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).
OK, ik dacht altijd dat je diegene vrij goed moest kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef iemand niet goed te kennen om ze op date te vragen.
Dat vond ik een antwoord dat niet gedetailleerd genoeg is.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
R&P / Het juiste moment om iemand voor een date te vragen
?
Onder de 23 eerst naar de bioscoop, chocolaatjes, bosjes bloemen en na wekenlang slechts wat laf vingerwerk en kusjekroel, boven de 23 direct vragen of ze zin hebben om te neukenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Als je met vrouwen net zo doortastend bent..quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
OK, ik dacht altijd dat je diegene vrij goed moest kennen.
[..]
Dat vond ik een antwoord dat niet gedetailleerd genoeg is.
Bioscoop.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 23 eerst naar de bioscoop, chocolaatjes, bosjes bloemen en na wekenlang slechts wat laf vingerwerk en kusjekroel, boven de 23 direct vragen of ze zin hebben om te neuken
Vanaf welke lengte is men een manlet?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulks zijn de struggles van chubby manlets.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 23 eerst naar de bioscoop, chocolaatjes, bosjes bloemen en na wekenlang slechts wat laf vingerwerk en kusjekroel, boven de 23 direct vragen of ze zin hebben om te neuken
Hmm? Hoe bedoel je in dit geval 'doortastend'?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je met vrouwen net zo doortastend bent..
Een date is toch juist om iemand te leren kennen? Zou niet weten waarom je daarmee zou wachten.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Alles onder de 180.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bioscoop.
[ afbeelding ]
[..]
Vanaf welke lengte is men een manlet?
Je geeft blijkbaar nogal snel op, anders had je in dat topic wel verder gevraagd.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:28 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Hmm? Hoe bedoel je in dit geval 'doortastend'?
Dat kwam doordat het antwoord dat ik kreeg, nogal een inkopper was.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je geeft blijkbaar nogal snel op, anders had je in dat topic wel verder gevraagd.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulks zijn de struggles van chubby manlets.
Aha, ik interpreteerde het altijd iets anders, maar als het die definitie heeft, dan is 't inderdaad logisch.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een date is toch juist om iemand te leren kennen? Zou niet weten waarom je daarmee zou wachten.
Goed dat je hem hebt gedumpt.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan heb ik ooit met een manlet gedatet.1.79
De regel van 6.quote:
Dat is het belangrijkste!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Penis-lichaamslengte verhouding is tenminste wel groot.
Nou een date is natuurlijk altijd om te kijken of je met elkaar wil paren, onder de 23 is dat een heel gedoe met bijbehorende rituelen, boven de 23 ben je daar wat sneller en directer in........of de vrouw in kwestie is een zemelwijf en geen kut gewend dat kan ook nogquote:Op maandag 16 mei 2016 22:31 schreef netchip het volgende:
[..]
Aha, ik interpreteerde het altijd iets anders, maar als het die definitie heeft, dan is 't inderdaad logisch.
Daar voldoe je als Nederlandse man al snel aan.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De regel van 6.
Hij moet langer dan 6 foot zijn, en zijn penis langer dan 6 inch.
Iedere dag twee, na een tijdje lukt de derde ook, enzovoorts.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe moet ik beginnen met pushups doen als ik er nu maar twee kan jongens?
Want daar word ik niet sterker van.
Ben jij zo lang?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha nou zeg.![]()
Even mezelf mycroften:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik onder de 23 ben -- anders was het niet nodig geweest zo'n vraag te stellen, dat had ik dan allang gedaan -- dus het worden die rituelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou een date is natuurlijk altijd om te kijken of je met elkaar wil paren, onder de 23 is dat een heel gedoe met bijbehorende rituelen, boven de 23 ben je daar wat sneller en directer in........of de vrouw in kwestie is een zemelwijf en geen kut gewend dat kan ook nog
Ben maar 176quote:Op maandag 16 mei 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De regel van 6.
Hij moet langer dan 6 foot zijn, en zijn penis langer dan 6 inch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |