Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn toenmalige vriend. Dus niks hoertje dit, sletje dat.
[..]
Nah.
Ik bedoel maarquote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.
2 x 0 is ook 0quote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Snap ik, bij sletjes maak je meer kans dan op saaie mutsen die alleen met hun one and only bonken.
Niet langer dan 2 weken wachten in ieder geval. En binnen een dag schijnt ook niet te mogen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Even een klein vraagje, hoe en wanneer is het nou gepast om iemand voor een date te vragen? Hoe goed moet je iemand kennen? Dit soort dingen voel ik niet aan, ben af en toe nogal sociaal beperkt.
Eerst kennis krijgen van het aantal positieve nullen op de bankrekening en daarna op date vragen als alles naar wens is.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Even een klein vraagje, hoe en wanneer is het nou gepast om iemand voor een date te vragen? Hoe goed moet je iemand kennen? Dit soort dingen voel ik niet aan, ben af en toe nogal sociaal beperkt.
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Genoeg thee voor vandaag. Anders moet ik vannacht 10x naar de wc. Niet handig voor mijn nachtrust.quote:
Mwah, ik hoef iemand niet goed te kennen om ze op date te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet langer dan 2 weken wachten in ieder geval. En binnen een dag schijnt ook niet te mogen.
Ik zou je wel warm willen houden, maar da's ook niet handig voor je nachtrustquote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).
[..]
Genoeg thee voor vandaag. Anders moet ik vannacht 10x naar de wc. Niet handig voor mijn nachtrust.
Dan snel doen, want anders is het geheid friendzonequote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.
R&P / Het juiste moment om iemand voor een date te vragenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
Stel dat je een eenmalige kans hebt, omdat je diegene anders niet snel meer tegenkomt, en je diegene niet zo lang hebt kunnen spreken. Maar je wel interesse hebt.
Simpel:quote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef netchip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan altijd toch wel? (een beetje op een tactisch moment helpt wel).
OK, ik dacht altijd dat je diegene vrij goed moest kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef iemand niet goed te kennen om ze op date te vragen.
Dat vond ik een antwoord dat niet gedetailleerd genoeg is.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
R&P / Het juiste moment om iemand voor een date te vragen
?
Onder de 23 eerst naar de bioscoop, chocolaatjes, bosjes bloemen en na wekenlang slechts wat laf vingerwerk en kusjekroel, boven de 23 direct vragen of ze zin hebben om te neukenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:22 schreef netchip het volgende:
Als je met vrouwen net zo doortastend bent..quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
OK, ik dacht altijd dat je diegene vrij goed moest kennen.
[..]
Dat vond ik een antwoord dat niet gedetailleerd genoeg is.
Bioscoop.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 23 eerst naar de bioscoop, chocolaatjes, bosjes bloemen en na wekenlang slechts wat laf vingerwerk en kusjekroel, boven de 23 direct vragen of ze zin hebben om te neuken
Vanaf welke lengte is men een manlet?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulks zijn de struggles van chubby manlets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |