Ik denk dat op de meeste single vakanties 90 procent van de mensen niet in hun eigen bed slaapt, dus geen hond die dat boeitquote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hele party.
[..]
Hm ja is ook weer zo. Vraag me nog wel eens af of ze het wisten toen ik dat deed (iemand in mijn kamer laten slapen). Ik kwam immers alleen.
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat op de meeste single vakanties 90 procent van de mensen niet in hun eigen bed slaapt, dus geen hond die dat boeit
Sletjequote:Op maandag 16 mei 2016 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.
Ben je niet een beetje jong om je door twee mannen tegelijkertijd uit te laten wonen?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Context wordt nog raarder als ik zeg dat ik niet single was zeker. Maar oké, zou kunnen ja.
DM gestuurdquote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw fokimago. Sletje it is.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje jong om je door twee mannen tegelijkertijd uit te laten wonen?
Spookje af?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw fokimago. Sletje it is.
Wie is dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geld genoeg voor een nieuwe anus als ze met pensioen gaat
Anale prolapse op d'r 40e.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geld genoeg voor een nieuwe anus als ze met pensioen gaat
Jammer weerquote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn toenmalige vriend. Dus niks hoertje dit, sletje dat.
[..]
Nah.
Je had toch geen seks voor het huwelijk mag ik hopen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn toenmalige vriend. Dus niks hoertje dit, sletje dat.
Hoezo?quote:
Uitgehuwelijkt op m'n 12e, helaas.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch geen seks voor het huwelijk mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |