Hoort erbij. Dan kan je tenminste zeggen dat je het hebt gedaan, toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:07 schreef netchip het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik afgewezen word. Terwijl ik maar één semi-succesje heb.
Oef. Wist je dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 08:24 schreef netchip het volgende:
Godver, heeft een vriend gisteravond gezegd dat ie haar leuk vindt.
Nouja, zeggen dat je iemand leuk vindt is natuurlijk wat anders dan op date vragen.quote:
Dat is jammer. Nou ja, je kunt er nog op hopen dat het niet geslaagde dates wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 08:24 schreef netchip het volgende:
Godver, heeft een vriend gisteravond gezegd dat ie haar leuk vindt.
Klopt wel... Maar ik ben bang niet het juiste te doen...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:39 schreef Harmankardon het volgende:
Je bent veel te afwachtend, dit is al de tigste keer dat je zoiets post. Dom ben je niet, dus je weet donders goed wat je moet doen. Doe het dan ook.
Niks doen is sowieso verkeerdquote:Op maandag 9 mei 2016 08:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Klopt wel... Maar ik ben bang niet het juiste te doen...
Dat had jij ook kunnen wezen passieve lamlul.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Ze liep laatst de hele dag arm in arm met een andere jongen. Leek me niet heel verstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |