Niet mijn relatie dus carequote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou je niet want ik ben bezet en daar doe jij niet aan.
Das waar, net steak met patat en brood om het bloed op te vangen gegetenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker toch, dan was het schijnbaar nodig.
ook homofobe vrijsters?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn hier ook jaOok jonge vrijsters trouwens
flats yats yats yats?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Flats *ats ats ats ats*![]()
Grappig
Er zit hier ook ergens een yats grap maar ik vond hem niet
Wen er maar aan als je hier wil postenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat klinkt dat depressief zeg
Een goede hond verjaagd katten, dus dat is een probleem dat te verhelpen is danquote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind honden leuker, kan er niets aan doen
Ligt eraan hoe goed je bent in bedquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zou al je respect voor me verliezen
ik kwam hier binnen en zag ook meteen een probleem dat op te lossen viel maar kwam van een koude kermis thuisquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een goede hond verjaagd katten, dus dat is een probleem dat te verhelpen is dan
de meeste welquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je hier wil posten
Ik ga zo over op alle mannen zijn lamlullen
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat zulks niet, iets meer moeite doen
Ik had gehoopt op een pityfuckquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Je moet wel eerst scoren om te rebounden
ik ben het met je eens dat t eigenlijk niet kan hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee dat was hem toch niet helemaal vond ik...
Maar it will do
Problemen zijn er niet om op te lossen hier. Maar om non-stop in herhaling over te zeuren.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kwam hier binnen en zag ook meteen een probleem dat op te lossen viel maar kwam van een koude kermis thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |