He jammer, lelijke ogen en lunch lady armsquote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een foto zonder mooie ogen of mooie armen gaat mij denk ik niet zo veel doen ben ik bang.
Waarom ga je daar vanuit? Foto's doen me (helaas?) niks.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel fijn dat dat voor jou wel werktZou wel ideaal zijn.
Filmpjes wel?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom ga je daar vanuit? Foto's doen me (helaas?) niks.
Nja je zei het alsof het zo vanzelf sprekend was voor jou.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Woorden zijn zoveel beter.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je zei het alsof het zo vanzelf sprekend was voor jou.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.
Man > mannelijke FOK!kerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.
Je noemde net zelf het verschil.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.
Wat voor kip?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je noemde net zelf het verschil.Wat voor mij dus geen verschil maakt.
Anywhore, kip bijna klaar.
Gekruide kipbraadsticks.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor kip?
Om maar weer even terug te komen op de TT
Dat is hier niet te krijgenquote:
Ow dan kan ik ook wel vertrekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is deze sc alleen voor mensen die een relatie hebben?
Je bent een jongetje? Ik vind het nu al fantastischquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij kunnen elkaars probleem schijnbaar oplossen
Je hebt een vriendin waar je vanaf wilt?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent van harte welkomquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind het jammer dat je schijnbaar niet openstaat voor iets nieuwsquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin waar je vanaf wilt?
Alleen open relasies en ongewenst singles hier.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben al een GROTE JONGEN stommerdquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Je bent een jongetje? Ik vind het nu al fantastisch
De homo SC is ergens andersquote:Op maandag 16 mei 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat je schijnbaar niet openstaat voor iets nieuws
Even fototje om te bewijzen danquote:Op maandag 16 mei 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben al een GROTE JONGEN stommerd
quote:
Eindelijk iemand die Faxie wil, go get ' em tigerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Expert waar in?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet nu wel ineens hoe jij zo'n expert geworden bent
Van je lijfquote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier trap ik niet in, jammer dat je mij al zo snel weer weg wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |