Waarom ga je daar vanuit? Foto's doen me (helaas?) niks.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel fijn dat dat voor jou wel werktZou wel ideaal zijn.
Filmpjes wel?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom ga je daar vanuit? Foto's doen me (helaas?) niks.
Nja je zei het alsof het zo vanzelf sprekend was voor jou.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Woorden zijn zoveel beter.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je zei het alsof het zo vanzelf sprekend was voor jou.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah. Ik heb gewoon minder waardering voor fokpiemels; staan gelijk aan random google piemels. Zoiets.
Man > mannelijke FOK!kerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.
Je noemde net zelf het verschil.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me ook weinig verschil tussen zitten. Zitten beide aan een man vast.
Wat voor kip?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je noemde net zelf het verschil.Wat voor mij dus geen verschil maakt.
Anywhore, kip bijna klaar.
Gekruide kipbraadsticks.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor kip?
Om maar weer even terug te komen op de TT
Dat is hier niet te krijgenquote:
Ow dan kan ik ook wel vertrekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is deze sc alleen voor mensen die een relatie hebben?
Je bent een jongetje? Ik vind het nu al fantastischquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij kunnen elkaars probleem schijnbaar oplossen
Je hebt een vriendin waar je vanaf wilt?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent van harte welkomquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind het jammer dat je schijnbaar niet openstaat voor iets nieuwsquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin waar je vanaf wilt?
Alleen open relasies en ongewenst singles hier.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben al een GROTE JONGEN stommerdquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Je bent een jongetje? Ik vind het nu al fantastisch
De homo SC is ergens andersquote:Op maandag 16 mei 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat je schijnbaar niet openstaat voor iets nieuws
Even fototje om te bewijzen danquote:Op maandag 16 mei 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben al een GROTE JONGEN stommerd
quote:
Eindelijk iemand die Faxie wil, go get ' em tigerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Expert waar in?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet nu wel ineens hoe jij zo'n expert geworden bent
Van je lijfquote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier trap ik niet in, jammer dat je mij al zo snel weer weg wil hebben
Tja, als er braadworsten genoeg zijn om uit te kiezen, waarom dan genoegen nemen met de frikandel.quote:
Nee ik wil een dadbodquote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je zo oppervlakkig dat je alleen valt op ripped?
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijksquote:
En dat terwijl je weet dat ik er op zou duiken als ik de kans had?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijks
Het zal UitStraling pijn doen dat je hem vergeten was.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijks
Flats *ats ats ats ats*quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je een echo hoort na het klaarkomen, moet je op zoek naar een ander.
gelukkig bestaat dat helemaal niet en is iedereen dus gamequote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een strak meisje uitkiezen.
Niet zo'n uitgewoonde.
Als je een echo hoort na het klaarkomen, moet je op zoek naar een ander.
ik heb altijd interessequote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn hier ook jaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit hier ook vol met ouwe vrijsters of is dat een leugen?
Ja, allemaal al aan de kattenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijdquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ongetwijfeldquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Allures het volgende:
Maar was om te checken dat je geen 12 bent
Strakke meisjes bestaan niet nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig bestaat dat helemaal niet en is iedereen dus game
dat zou je niet want ik ben bezet en daar doe jij niet aan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat terwijl je weet dat ik er op zou duiken als ik de kans had?
Schijnt dat Hosti wel interesse heeftquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijd
wat klinkt dat depressief zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijd
ik had t over mensen die ik echt ken enzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zal UitStraling pijn doen dat je hem vergeten was.
Niet mijn relatie dus carequote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou je niet want ik ben bezet en daar doe jij niet aan.
Das waar, net steak met patat en brood om het bloed op te vangen gegetenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker toch, dan was het schijnbaar nodig.
ook homofobe vrijsters?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn hier ook jaOok jonge vrijsters trouwens
flats yats yats yats?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Flats *ats ats ats ats*![]()
Grappig
Er zit hier ook ergens een yats grap maar ik vond hem niet
Wen er maar aan als je hier wil postenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat klinkt dat depressief zeg
Een goede hond verjaagd katten, dus dat is een probleem dat te verhelpen is danquote:Op maandag 16 mei 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind honden leuker, kan er niets aan doen
Ligt eraan hoe goed je bent in bedquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zou al je respect voor me verliezen
ik kwam hier binnen en zag ook meteen een probleem dat op te lossen viel maar kwam van een koude kermis thuisquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een goede hond verjaagd katten, dus dat is een probleem dat te verhelpen is dan
de meeste welquote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je hier wil posten
Ik ga zo over op alle mannen zijn lamlullen
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat zulks niet, iets meer moeite doen
Ik had gehoopt op een pityfuckquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Je moet wel eerst scoren om te rebounden
ik ben het met je eens dat t eigenlijk niet kan hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee dat was hem toch niet helemaal vond ik...
Maar it will do
Problemen zijn er niet om op te lossen hier. Maar om non-stop in herhaling over te zeuren.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kwam hier binnen en zag ook meteen een probleem dat op te lossen viel maar kwam van een koude kermis thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |