Tja, als er braadworsten genoeg zijn om uit te kiezen, waarom dan genoegen nemen met de frikandel.quote:
Nee ik wil een dadbodquote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je zo oppervlakkig dat je alleen valt op ripped?
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijksquote:
En dat terwijl je weet dat ik er op zou duiken als ik de kans had?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijks
Het zal UitStraling pijn doen dat je hem vergeten was.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijks
Flats *ats ats ats ats*quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je een echo hoort na het klaarkomen, moet je op zoek naar een ander.
gelukkig bestaat dat helemaal niet en is iedereen dus gamequote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een strak meisje uitkiezen.
Niet zo'n uitgewoonde.
Als je een echo hoort na het klaarkomen, moet je op zoek naar een ander.
ik heb altijd interessequote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn hier ook jaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit hier ook vol met ouwe vrijsters of is dat een leugen?
Ja, allemaal al aan de kattenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijdquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ongetwijfeldquote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Allures het volgende:
Maar was om te checken dat je geen 12 bent
Strakke meisjes bestaan niet nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig bestaat dat helemaal niet en is iedereen dus game
dat zou je niet want ik ben bezet en daar doe jij niet aan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat terwijl je weet dat ik er op zou duiken als ik de kans had?
Schijnt dat Hosti wel interesse heeftquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijd
wat klinkt dat depressief zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Oud wel maar weinig te vrijen de laatste tijd
ik had t over mensen die ik echt ken enzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zal UitStraling pijn doen dat je hem vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |