Ik moet door dit soort eten altijd aan mijn studententijd denkenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is pure armoe, maar wel lekker.
Bananen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel meer fruit eten, als in ueberhaupt fruit eten, maar al het lekkere fruit is zo duur
Je kunt je geld beter aan iets anders uitgevenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
Die instant noodles heb ik nog nooit durven kopen.
Mjah, nee dusquote:Op maandag 16 mei 2016 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bananen.
Sinaasappels.
Stevige zoetzure appels.
Heinzquote:Op maandag 16 mei 2016 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Knorr echt zo'n duivels chemisch bedrijf voor mensen die echt niet kunnen koken, al die pakjes smaken hetzelfde, als aids een smaak had dan kwam het uit een pakje van Knorr....de naam alleen al
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, nee dus
Aardbeien, frambozen, bramen, dat soort spul.
Kun je net zo goed je diepvriespizza's bevroren etenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$
Value for money had ik het overquote:Op maandag 16 mei 2016 17:04 schreef FrauMilena het volgende:
Naar de markt of turk.. Korten op iets anders. Is niet moeilijk.
M'n maag schiet spontaan in een krampquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$
Ach ja, je maakt je dieet nog gevarieerder denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het maakt toch niets uit of je wel of geen fruit eet als je verder gewoon genoeg groente eet.
Als het je geld niet waard is moet je ook niet miepenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Value for money had ik het over
Ik heb gewoon een dure smaak
Ja, met suiker in een gekleurd jasje toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, je maakt je dieet nog gevarieerder denk ik.
Ja, twee maanden per jaar ofzo zijn ze op zich wel betaalbaar op de markt.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef UitStraling het volgende:
En op de markt heb je vaak bakken aardbeien of frambozen voor bijna niets, kost echt geen kont
Juist wel. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als het je geld niet waard is moet je ook niet miepen
Ik ben al niet zo'n suikerfanquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, met suiker in een gekleurd jasje toch.
Anders zou ik het nooit eten.
Red de wereld en eet alleen seizoensgebondenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, twee maanden per jaar ofzo zijn ze op zich wel betaalbaar op de markt.
Dat valt nog wel tegen... En in mijn ervaring blijven die minder lang goed dan van de supermarktquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef UitStraling het volgende:
En op de markt heb je vaak bakken aardbeien of frambozen voor bijna niets, kost echt geen kont
Helaas de waarheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Red de wereld en eet alleen seizoensgebonden veganistisch
Ja dat laatste is wel raar ja, valt me ook wel eens opquote:Op maandag 16 mei 2016 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt nog wel tegen... En in mijn ervaring blijven die minder lang goed dan van de supermarkt
Was dat niet 100 gram vlees én zuivel per week?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
100% vleesvrij eten was minder goed milieutechnisch dan 100 gram vlees per week. Door begrazing en mest als bijproducten vooral.
Dat weet ik niet meer. 100 gram zuivel klinkt wel als erg weinig als je ziet wat een enkel dier aan zuivel kan produceren.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was dat niet 100 gram vlees én zuivel per week?
Trump wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, heb toch geen zin om voor wereldverbeteraar te spelen.
Ik ook niet, maar ik wil geen kinderen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, heb toch geen zin om voor wereldverbeteraar te spelen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil geen kinderen.
Als ik zou kiezen bewust kinderloos te blijven, zou dat wel een van de argumenten zijn die helemaal achteraan staan.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe OTP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same
![]()
Mijn nieuwe OTP
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reactie van Edd ook, prachtig.quote:
Normie, get out.quote:
Mijn nieuwe OTP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Mijn nieuwe OTP
Tormund die Brienne gaat neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Ik een normiequote:Op maandag 16 mei 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De reactie van Edd ook, prachtig.
Vrees alleen dat het hier bij blijft dit seizoen
[..]
Normie, get out.
REEEEEee
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Faxie,, ik vind appels lekker
Rest v.d. wereld, wij ook want appels zijn nu eenmaal lekker
Faxie, appels zijn stom en vies
Ik ergerde me kapot aan zijn falen om een appel te schillen.quote:
Oh, dat is wel stom.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan hem na het zien van een interview niet meer zo goed zien als schurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen ontgaan mij altijd; ik onthoud zulke details niet.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ergerde me kapot aan zijn falen om een appel te schillen.![]()
Hij is de nieuwe Beric Dondarrion.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:44 schreef Harmankardon het volgende:
Jon gaat volgende week gewoon nog een keer dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over GoT ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers, mis ik iets
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Heb ik al eens gezien, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg gaaf.Zodat sommige mensen niet gaan huilen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers, mis ik ietsEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik gooi Legosteentjesquote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
HATERS! HATERS GOOIEN STEENTJES MAAR IK BOUW MUURTJE VAN :$$
Haters gonna hate hate hate shake those stones off shake de steentjes off woehoehoeewwquote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
HATERS! HATERS GOOIEN STEENTJES MAAR IK BOUW MUURTJE VAN :$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |