Red de wereld en eet alleen seizoensgebondenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, twee maanden per jaar ofzo zijn ze op zich wel betaalbaar op de markt.
Dat valt nog wel tegen... En in mijn ervaring blijven die minder lang goed dan van de supermarktquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef UitStraling het volgende:
En op de markt heb je vaak bakken aardbeien of frambozen voor bijna niets, kost echt geen kont
Helaas de waarheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Red de wereld en eet alleen seizoensgebonden veganistisch
Ja dat laatste is wel raar ja, valt me ook wel eens opquote:Op maandag 16 mei 2016 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt nog wel tegen... En in mijn ervaring blijven die minder lang goed dan van de supermarkt
Was dat niet 100 gram vlees én zuivel per week?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
100% vleesvrij eten was minder goed milieutechnisch dan 100 gram vlees per week. Door begrazing en mest als bijproducten vooral.
Dat weet ik niet meer. 100 gram zuivel klinkt wel als erg weinig als je ziet wat een enkel dier aan zuivel kan produceren.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was dat niet 100 gram vlees én zuivel per week?
Trump wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, heb toch geen zin om voor wereldverbeteraar te spelen.
Ik ook niet, maar ik wil geen kinderen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, heb toch geen zin om voor wereldverbeteraar te spelen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil geen kinderen.
Als ik zou kiezen bewust kinderloos te blijven, zou dat wel een van de argumenten zijn die helemaal achteraan staan.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe OTP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe OTP
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |