Ik moet door dit soort eten altijd aan mijn studententijd denkenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is pure armoe, maar wel lekker.
Bananen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel meer fruit eten, als in ueberhaupt fruit eten, maar al het lekkere fruit is zo duur
Je kunt je geld beter aan iets anders uitgevenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
Die instant noodles heb ik nog nooit durven kopen.
Mjah, nee dusquote:Op maandag 16 mei 2016 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bananen.
Sinaasappels.
Stevige zoetzure appels.
Heinzquote:Op maandag 16 mei 2016 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Knorr echt zo'n duivels chemisch bedrijf voor mensen die echt niet kunnen koken, al die pakjes smaken hetzelfde, als aids een smaak had dan kwam het uit een pakje van Knorr....de naam alleen al
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, nee dus
Aardbeien, frambozen, bramen, dat soort spul.
Kun je net zo goed je diepvriespizza's bevroren etenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$
Value for money had ik het overquote:Op maandag 16 mei 2016 17:04 schreef FrauMilena het volgende:
Naar de markt of turk.. Korten op iets anders. Is niet moeilijk.
M'n maag schiet spontaan in een krampquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik koop die alleen uit de diepvries, omdat bevroren fruit eten is zoals ijsjes eten maar dan beter. :$
Ach ja, je maakt je dieet nog gevarieerder denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het maakt toch niets uit of je wel of geen fruit eet als je verder gewoon genoeg groente eet.
Als het je geld niet waard is moet je ook niet miepenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Value for money had ik het over
Ik heb gewoon een dure smaak
Ja, met suiker in een gekleurd jasje toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, je maakt je dieet nog gevarieerder denk ik.
Ja, twee maanden per jaar ofzo zijn ze op zich wel betaalbaar op de markt.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef UitStraling het volgende:
En op de markt heb je vaak bakken aardbeien of frambozen voor bijna niets, kost echt geen kont
Juist wel. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als het je geld niet waard is moet je ook niet miepen
Ik ben al niet zo'n suikerfanquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, met suiker in een gekleurd jasje toch.
Anders zou ik het nooit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |